Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
PSN nu ook betaald ja op de PS4? Heb amper onderzoek er naar gedaan omdat ik toch wel weet dat zodra FIFA15 uit is, ik hem ga halen. En wat kost dat nu dan per maand/jaar?

60 euro per jaar.

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst
Wat is de beste aanbieding op het moment? Ik heb hem al voor €359,49 gevonden op internet:

http://www.trendycomputers.nl/sony-playstation-4-500gb.html?source=kieskeurig

Heb gewoon bij Mediamarkt gehaald, 380 euro ofzo dacht ik. Ivm garantie vond ik dat wat makkelijker, die 20 euro meer kan me echt niet boeien.

Gister Killzone erbij gehaald, aangezien ik niet zo'n fan ben van Last of Us (al ga ik die wel gewoon uitspelen), ben benieuwd hoe deze game van Neerlandse makelaardij is :) En twijfel alsnog heel erg om FIFA14 te halen, maar zo zonde he, zo kort voor FIFA15 :cab: ziek duur ook nog, 40 euro in PSN Store en minstens 53 euro als je nieuw online bestelt. Werkelijk waar een schande.

Geplaatst
Heb amper buddies op PSN (360 jaren gehad), voeg me ff toe: stefanpunt.

Voeg je wel ff toe.

Vraagje trouwens: jij hebt zo'n uitgebreide bundle voor Destiny besteld, wat heb je daaraan tov de normale game? En met hoeveel kan je eigenlijk online? :huhu: Lijkt me verder wel vette game als ik zo die gameplay zie, voelt Halo-achtig aan.

Is Diablo III wel wat trouwens? Maat van me heeft 'm op PC en heb ook meer reacties gelezen in Diablo III topic hier, men is louter teleurgesteld over die game lijkt wel.

Geplaatst
  • Auteur
Voeg je wel ff toe.

Vraagje trouwens: jij hebt zo'n uitgebreide bundle voor Destiny besteld, wat heb je daaraan tov de normale game? En met hoeveel kan je eigenlijk online? :huhu: Lijkt me verder wel vette game als ik zo die gameplay zie, voelt Halo-achtig aan.

Is Diablo III wel wat trouwens? Maat van me heeft 'm op PC en heb ook meer reacties gelezen in Diablo III topic hier, men is louter teleurgesteld over die game lijkt wel.

Krijg je alle DLC er al bij met wat korting + wat kleine extra's. Geen grote voordelen of zo. Diablo is wel anders op de PS4. Alle uitbreidingen zitten er al bij in en geen pay to win market place ding, ook al is die er volgens mij op PC ook al uit.

Geplaatst
Krijg je alle DLC er al bij met wat korting + wat kleine extra's. Geen grote voordelen of zo. Diablo is wel anders op de PS4. Alle uitbreidingen zitten er al bij in en geen pay to win market place ding, ook al is die er volgens mij op PC ook al uit.

Ah ok, kijk wel of ik die haal dan. Ga jij Diablo halen dan trouwens? :)

Geplaatst
Heb gewoon bij Mediamarkt gehaald, 380 euro ofzo dacht ik. Ivm garantie vond ik dat wat makkelijker, die 20 euro meer kan me echt niet boeien.

Gister Killzone erbij gehaald, aangezien ik niet zo'n fan ben van Last of Us (al ga ik die wel gewoon uitspelen), ben benieuwd hoe deze game van Neerlandse makelaardij is :) En twijfel alsnog heel erg om FIFA14 te halen, maar zo zonde he, zo kort voor FIFA15 :cab: ziek duur ook nog, 40 euro in PSN Store en minstens 53 euro als je nieuw online bestelt. Werkelijk waar een schande.

Goh serieus zo duur nog ja? Dat is ook gewoon echt te belachelijk voor woorden he. :cab: Ik wacht sowieso tot FIFA 15 met een PS4 aanschaffen, anders weet ik wel weer hoe het gaat. Haal ik allerlei schijtgames om de tijd door te komen die ik erna nooit meer speel.

Geplaatst
Goh serieus zo duur nog ja? Dat is ook gewoon echt te belachelijk voor woorden he. :cab: Ik wacht sowieso tot FIFA 15 met een PS4 aanschaffen, anders weet ik wel weer hoe het gaat. Haal ik allerlei schijtgames om de tijd door te komen die ik erna nooit meer speel.

Hue hue, die games kan je meestal wel voor een kleine verlies verkopen dus dat vind ik zo erg nog niet, maar met zo'n FIFA of Madden reeks zijn er toch weinig mensen nog die daar nog een paar tientjes voor neer gaan tellen als de nieuwe uit is.

Geplaatst

Fifa 14 tweedehands halen? Staat vast genoeg op marktplaats ;)

Geplaatst
  • Auteur
Ah ok, kijk wel of ik die haal dan. Ga jij Diablo halen dan trouwens? :)

Nah, moet alweer aan school werken, niet echt tijd voor. In september als ik weer even tijd heb komt Destiny al.

Geplaatst
Fifa 14 tweedehands halen? Staat vast genoeg op marktplaats ;)

Meesten vragen er alsnog 40 eu voor, net zoveel als in de PSN store (al kan je die niet verpatsen)

Geplaatst

Dit dus, zo zonde om nu een PS4 te kopen. Enige spel wat ik zou willen spelen daarop is ook echt FIFA op dit moment en dan gewoon 50eu neertellen voor een game die ik nu ook nog op de PS3 kan spelen 1.5 maand.

Geplaatst
Dit dus, zo zonde om nu een PS4 te kopen. Enige spel wat ik zou willen spelen daarop is ook echt FIFA op dit moment en dan gewoon 50eu neertellen voor een game die ik nu ook nog op de PS3 kan spelen 1.5 maand.

Mening.

Geplaatst
Mening.

In mijn geval ja :huhu , maar denk ook echt dat de meeste mensen die nu twijfelen en FIFA-speler zijn er zo over denken.

Geplaatst
Heb 'm ook gehaald met BF4. (d)

Baws. Ik heb alsnog BF4 gekocht, ook al had ik m al op pc. Alleen geen uitbreidingen, wat zijn die ziek duur zeg, pure geldklopperij weer.

Geplaatst

Wil hem ook wel erg graag hebben, alleen nog te weinig geld ;c

Hebben al mensen hun PS3 + Fifa + GTA V verkocht ;c Zou niet weten voor hoeveel ik het moet verkopen ;c

Geplaatst

Ik had aan een vriend van me PS3 van een jaar of 5/6 oud + FIFA + GTA V + twee controllers verkocht, 125 euro. Zal wel meer uit de halen zijn denk ik. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];

Geplaatst

Ow haha oke ja 125 is nog vrij weinig ;c

Hoopte toch op minimaal 200 aangezien ik hem heb gekocht toen die net nieuw was ;c

Geplaatst

Denk dat dat heel erg tegenvalt hoe veel je daar voor kan krijgen. Nieuw zijn PS3's tegenwoordig ook maar 200 euro.

Ikzelf wacht zoals meer in dit topic ook op de PS4 + FIFA 15 bundel, nog even geduld :D

Geplaatst

Alweer een lekkere bug bij BF4 in de singeplayer waardoor ik niet door kan.

Wil altijd eerst de singeplayer uitspelen en dan pas multiplayer. Maar is nu twee keer op precies dezelfde plek een bug gekomen. :/

Geplaatst
Alweer een lekkere bug bij BF4 in de singeplayer waardoor ik niet door kan.

Wil altijd eerst de singeplayer uitspelen en dan pas multiplayer. Maar is nu twee keer op precies dezelfde plek een bug gekomen. :/

Wilde ik ook doen, maar op een gegeven moment was ik de SP zat, ben ik met MP begonnen, en sindsdien wil ik niet eens meer de campaign doen :P MP is 10x leuker.