Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst
Same here, maar een gozer uit mijn klas heeft daar besteld en bij [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; zit ie om de hoek, dus neem aan dat het betrouwbaar is, aangezien er een fysieke winkel is.

Van de week een PS4 via hen besteld, gisteren keurig ontvangen maar hij start niet op. Blue light of death, ook lekker. Retourneren maar weer.

Ik ben benieuwd naar hun service hierin.

Geplaatst
Van de week een PS4 via hen besteld, gisteren keurig ontvangen maar hij start niet op. Blue light of death, ook lekker. Retourneren maar weer.

Ik ben benieuwd naar hun service hierin.

Heb je denk ik net ongeluk gehad, want bij die gozer uit mijn klas is er niks mis.

Geplaatst
Kan je dat proef ps plus ook nog doen zonder creditcard gegevens?

Neen.

Zo ik heb em ook besteld , Aanraders qua games met uitzondering van bf4?

The last of us. (d)

bewerkt door Mangata

Geplaatst
http://www.psncode.nl/

Is deze site betrouwbaar?

Ja, is heel groot netwerk. Je hebt ook livecodes.nl waar ik altijd bestel.

Ik zelf zit heel erg te twijfelen...

Budha to Budha armband of PS4.

Wat zouden jullie doen?

http://www.trendjuwelier.nl/buddha-to-buddha-080-chain-big-armband.htm?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google-shopping&gclid=CjwKEAjw9-CfBRD8lt_w86zJiDUSJAADZA38H3YPXjcWdkoQ1-xVLCAeau0QcWmbRHhk9XAoP6Eo3RoCc8Pw_wcB

of ps4?

Geplaatst

Een veeel te overprijste armband waar al veel te veel mensen mee lopen of een bazen apparaat waarmee je de show steelt bij al je homies? [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION];

Geplaatst

Bedankt heren dan bestel ik daar wel en Thimo neem gewoon een ps4 niet zo'n armband waar je niks aan hebt.

Geplaatst
Een veeel te overprijste armband waar al veel te veel mensen mee lopen of een bazen apparaat waarmee je de show steelt bij al je homies? [MENTION=30240]gwnThimo[/MENTION];

Het ligt er ook aan, wat vindt je mooi. Ik heb hem al gepast en ik vind hem wel mooi maar ik word over 20 dagen 15 ofzo en dan ben ik eigenlijk misschien nog te jong.

Geplaatst

Sowieso voor de armband gaan natuurlijk, heb je dagelijks veel meer plezier van.

Geplaatst

Ik vind het erger dat er dus daadwerkelijk mensen zijn die dat betalen voor een armband. :-D

Geplaatst
Het ligt er ook aan, wat vindt je mooi. Ik heb hem al gepast en ik vind hem wel mooi maar ik word over 20 dagen 15 ofzo en dan ben ik eigenlijk misschien nog te jong.

Een 15-jarige die met een armband van dik €500,- gaat rondlopen. Nee maar is goed. :mrgy:

Geplaatst
Een 15-jarige die met een armband van dik €500,- gaat rondlopen. Nee maar is goed. :mrgy:

Begrijp het wel hoor, de streetcreds schieten omhoog met zo een kettingslot om je pols.