Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Omdat ik een PS4 heb.

Ik zat zelf ook zwaar te twijfelen want ben een echte Xbox lover (en die controllers zijn echt perfect voor mijn handen), maar veel users hier stappen ook over naar de PS4, wat maten van me ook, verder maar 1 maat die Xbox One haalt, dus dan is het voor mij heel makkelijk want ik game het liefst online met moaties en MU'ers, zoals op FIFA.

Opzich wel true. Iedereen om mij heen koopt een PS4 heb nog niemand over een xbox gehoord. Misschien omdattie nog niet uit is of omdat hij nu pas zonder kinect ook €400,- is? Geen idee eigenlijk.

Als je naar grafische power kijkt, is het sowieso de PS4. Hogere RAM, hogere CPU. Als je een PS4 haalt ga je Halo en Titanfall misschien wel missen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar PS4.

��Wow, wat een mislukte poging om iemand over te halen..

Ik haal btw vanavond mijn PS4 + The Last of Us + BF4. Fifa 14 ga ik niet meer halen. Het wordt Fifa 15 voor mij.

Haha nja in ieder geval goed geprobeerd. Als ik nu naar mijn lijst xbox games kijk is HALO de enige die niet voor beide consoles is uitgebracht. Ene kant wel jammer want door HALO ben ik begonnen op de console maar heb ik wel het idee dat het met de serie minder wordt.

Ik ga ook met BF4 beginnen, denk dat ik daar deze zomer wel mee door kom. Daarna Fifa 15 halen en alle andere sportgames waarschijnlijk.

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst

Halo is jammer inderdaad, al kocht ik ze toch zelden :cab:

FIFA15 wordt wel epic, veel MU'ers met PS4 en wss ook FIFA15 ook dus lekker keihard clubben en toernooitjes doen.

Geplaatst

Nu het er toch over gaat... Welke is leuker, Halo 3 of Halo 4?;c En zijn die online nog een beetje actief?

Geplaatst
Ga sowieso een PS4 aanschaffen, maar nog geen spellen die mij kunnen boeien. Alleen FIFA14, maar geen zin om die te kopen voor 1.5 maand. Hoop eigenlijk dat er in de loop van deze maand of volgende maand nog een leuke PS4 + FIFA15 actie komt ergens :).

Hier nog een :)

Geplaatst

Wacht mooi tot er een fifa 15 pack komt, dan haal ik die met ps4. Anders BF4 pack ofzo als die er is ;c

Geplaatst

Na de zomer ook maar is een PS4 halen. Had voordat ie uitkwam meegedaan aan een onderzoek, echt een bruut ding :< Alleen jammer dat je nu moet betalen voor internet, maarja.

Geplaatst
Na de zomer ook maar is een PS4 halen. Had voordat ie uitkwam meegedaan aan een onderzoek, echt een bruut ding :< Alleen jammer dat je nu moet betalen voor internet, maarja.

Vind dat dikke prima hoor, zolang ze maar een goede onlinedienst aanbieden. Bij Xbox had ik nooit klachten over Xbox Live, enkel lof eigenlijk.

Geplaatst
Vind dat dikke prima hoor, zolang ze maar een goede onlinedienst aanbieden. Bij Xbox had ik nooit klachten over Xbox Live, enkel lof eigenlijk.

Maar ik had een PS3, dat was gratis. Maar de console is nu goedkoper dan 'normaal', dus het valt inderdaad nog mee dan.

Ik hoop het dan maar, niet weer zo'n gare hack bijvoorbeeld.

Geplaatst
Maar ik had een PS3, dat was gratis. Maar de console is nu goedkoper dan 'normaal', dus het valt inderdaad nog mee dan.

Ik hoop het dan maar, niet weer zo'n gare hack bijvoorbeeld.

Ja maar PSN was dan ook waardeloos vergeleken met Xbox Live. Ik vind het iig geen moeite om voor de service te betalen, ze moeten immers de servers onderhouden. Tevens krijg je er soms games bij, al zijn dat waarschijnlijk toch wel games die je nooit doet maar goed. ;c

Geplaatst
Ja maar PSN was dan ook waardeloos vergeleken met Xbox Live. Ik vind het iig geen moeite om voor de service te betalen, ze moeten immers de servers onderhouden. Tevens krijg je er soms games bij, al zijn dat waarschijnlijk toch wel games die je nooit doet maar goed. ;c

Huhu, is ook zo ja. Uiteindelijk maakt het niet uit, want je betaalt er toch voor. PS4 zonder online is geen Ps4.

Geplaatst
Huhu, is ook zo ja. Uiteindelijk maakt het niet uit, want je betaalt er toch voor. PS4 zonder online is geen Ps4.

True huhu.

Nog mensen hier die Diablo III gaan kopen trouwens? Lijkt me wel vet, Diablo II ooit op PC gedaan dus ben wel benieuwd naar deze.

Overigens:

Is er nog geen topic voor PS4 nicknames shizzle ofzo? Dat men elkaar kan toevoegen?

bewerkt door RanDMC

Geplaatst
True huhu.

Nog mensen hier die Diablo III gaan kopen trouwens? Lijkt me wel vet, Diablo II ooit op PC gedaan dus ben wel benieuwd naar deze.

Overigens:

Is er nog geen topic voor PS4 nicknames shizzle ofzo? Dat men elkaar kan toevoegen?

Jij haalt sowieso PS4 + Fifa en dan gaan we mensen online verkrachten.

Geplaatst

Fifa 15 ja, 14 doe ik tot die tijd nog wel op xbox en daarna die hele bende verkopen

Geplaatst
Fifa 15 ja, 14 doe ik tot die tijd nog wel op xbox en daarna die hele bende verkopen

Ja dat is toch al over dik een maandje. Komt wel god. Wanneer komt de demo eigenlijk?

Geplaatst
Halo is jammer inderdaad, al kocht ik ze toch zelden :cab:

FIFA15 wordt wel epic, veel MU'ers met PS4 en wss ook FIFA15 ook dus lekker keihard clubben en toernooitjes doen.

Lijkt me wel ziek ja (d)

Geplaatst

Ben overigens overgehaald na dat ik hier zie hoeveel mensen een PS4 kopen.

Nu het er toch over gaat... Welke is leuker, Halo 3 of Halo 4?;c En zijn die online nog een beetje actief?

3 imo, maar volgens mij worden ze beide online amper nog gespeeld. En je moet sowieso al die mappacks kopen anders kan je niet spelen.

Geplaatst

PSN nu ook betaald ja op de PS4? Heb amper onderzoek er naar gedaan omdat ik toch wel weet dat zodra FIFA15 uit is, ik hem ga halen. En wat kost dat nu dan per maand/jaar?

Geplaatst

Ik verdien sinds deze week redelijk wat geld. Dus ik ga hem binnenkort ook halen. :D Ben alleen aan het twijfelen of ik hem nu al koop. Aangezien er toch nog niet veel spellen uit zijn en ik ook gewoon kan wachten tot Fifa 15 uitkomt.