Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

En er is weer onderhoud. Heb nu 4 dagen Internet op de PS4 en PSN heeft er nu volgens mij al vaker uit gelegen dan Xbox Live in de 4 jaar dat ik dat had.:cab:

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst
En er is weer onderhoud. Heb nu 4 dagen Internet op de PS4 en PSN heeft er nu volgens mij al vaker uit gelegen dan Xbox Live in de 4 jaar dat ik dat had.:cab:

Ik heb 5 minuten geleden nog online UFC gespeeld ;c. Maar maak je niet druk, heb al jaren een PS en behalve de hack in 2011 en afgelopen zondag nog nooit problemen ondervonden met PSN.

Geplaatst

Hoeveel kan je nog vangen voor een PS3, 80GB Phat, denken jullie?

Nog in perfecte staat.

Geplaatst
Hoeveel kan je nog vangen voor een PS3, 80GB Phat, denken jullie?

Nog in perfecte staat.

Ik heb mijn PS3 40 gb incl 2 controllers en een aantal spellen voor 180 verkocht.

Geplaatst

Zijn er nog mensen die de DLC van Infamous Second Son, Infamous First Light gaan halen :)? Heb me heel erg vermaakt met Second Son en die DLC lijkt me ook heerlijk. Zeker omdat het met Fetch is en ik Neon by far de vetste skill vond in Second Son. Vanaf vandaag is hij geloof ik te downloaden uit de PS Store voor €15,-.

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4, maar ik heb geen idee waar ik op moet gaan letten. Ik wil dat er zowel de geluiden van de TV (FIFA commentaar en schoten van Battlefield) als de voicechat overheen kan komen. Iemand tips?

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; heeft er volgens mij wel kijk op.

Geplaatst

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; Ik zou zeggen, kijk eens naar de Playstation Gold Wireless Headset.

Deze dus

Naar het schijnt zou het een zeer goede zijn.

Geplaatst

90 euro vind ik dan eigenlijk een beetje teveel van het goede...

[MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; Waarom ew draadloos? Wat is daar mis mee / het nadeel van?

En in de PS4 controllers kan je tegenwoordig ook een headset inpluggen toch?

bewerkt door sirkeith

Geplaatst
  • Auteur
Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4, maar ik heb geen idee waar ik op moet gaan letten. Ik wil dat er zowel de geluiden van de TV (FIFA commentaar en schoten van Battlefield) als de voicechat overheen kan komen. Iemand tips?

Ik ben altijd wel fan geweest van Turtle Beach, hele degelijke headsets altijd. Ik heb de X12 die voor PC/360 bedoeld is maar met een speicaal draadje wat paar euro kost kan die ook op PS4. Je moet niet zomaar elke headset kopen, ze hebben een specifieke aansluiting op de controller nodig om ook voice te kunnen gebruiken. Draadloos is super veel chiller, en duurder, en zit je met het probleem van opladen/batterijen.

Dit lijkt me geen slechte deal: http://www.bol.com/nl/p/turtle-beach-p11-gaming-headset-zwart-ps3-ps4-pc-mac-xbox-one/1004004011251827/

edit; hier goedkoper http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/TURTLE-BEACH-Ear-Force-P11-Amplified-Stereo-Gaming,10259,488154,376151.html?langId=-11&et_lid=111&et_cid=45&bn=2249449&channel_code=40&referer=tweakers.net&product_code=51993040

Geplaatst

Tritton Kunai serie, 30 euro. Niet draadloos, wel een prima headset. Heb hem al anderhalf jaar nu :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur
Hoeveel kabels heb je dan in gebruik? Lijkt me dat er dan wel erg veel kabels voor nodig zijn...

EDIT: http://www.bol.com/nl/p/razer-kraken-usb-essential-7-1-virtueel-surround-sound-gaming-headset-ps4-pc-mac-zwart/9200000029940458/

deze lijkt me opzich ook wel wat... Maar ook wel weer veel kabels

Sowieso heel veel kabels, kom je niet onder uit.

Geplaatst
  • Auteur
Is het eigenlijk ook gewoon mogelijk om mijn controller via het stopcontact op te laden?

Ja hoor doe ik zo vaak. Gewoon met een telefoon oplader.