Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hoop dat als ik straks klaar ben met kijken van Nederlands elftal dat de fifa demo online staat

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst

Als ik nu die gratismaand PSplus code invoer, verlengt hij dan gewoon automatisch mijn PSplus of gaat ie dan vanaf nu in? Want anders ga ik zeker vergeten dat ik die gratis maand heb.

Geplaatst
  • Auteur
Als ik nu die gratismaand PSplus code invoer, verlengt hij dan gewoon automatisch mijn PSplus of gaat ie dan vanaf nu in? Want anders ga ik zeker vergeten dat ik die gratis maand heb.

Ja. Dat is echt heel nasty. Als je PS+ invoert, hoe dan ook, gaat een automatisch maandelijks abonnement in. Kijk hier voor uit. Meteen via instellingen cancelen, jaarlijks via een site kopen is veel goedkoper.

Geplaatst
Ja. Dat is echt heel nasty. Als je PS+ invoert, hoe dan ook, gaat een automatisch maandelijks abonnement in. Kijk hier voor uit. Meteen via instellingen cancelen, jaarlijks via een site kopen is veel goedkoper.

Heb je nog goedkope adresjes of is t nog steeds 50 eu voor een jaar?

Geplaatst

Woow, bedankt voor het melden!

Geplaatst

Hangt toch wel van je betalingsmethode af? Als je met iDeal een ps-plus abonnement koopt, kunnen ze dat niet eens doen, volgens mij. Maarja, heb de mijne via bol.com gekocht. En ergens in je settings kun je uitzetten dat het automatisch verlengt wordt.

Geplaatst

Goh een van de dingen waar ik me toch wel aan erger is dat je downloads niet kan pauzeren en ze ook niet gepauzeerd worden als je een online game doet. :r zwaar achterlijk als je het mij vraagt.

Geplaatst

Het kan wel door je internet uit te zetten op je ps4, dan even wachten tot ze stoppen met downloaden. Daarna kan je zelf bepalen welke je hervat. Is wel omslachtig maar het is tot nu toe de enige manier.

Geplaatst

Voor de mensen die nog een PS4 aan willen schaffen. Ik stond net bij de Intertoys voor een PS4 Destiny bundel en liet mij al ontvallen dat ik toch niks met het spel ging doen.

Medewerker zei dat officieel maandag pas bekend mocht worden dat Intertoys volgende week met een FIFA15 + PS4 bundel kwam voor 399eu.

Geplaatst
Voor de mensen die nog een PS4 aan willen schaffen. Ik stond net bij de Intertoys voor een PS4 Destiny bundel en liet mij al ontvallen dat ik toch niks met het spel ging doen.

Medewerker zei dat officieel maandag pas bekend mocht worden dat Intertoys volgende week met een FIFA15 + PS4 bundel kwam voor 399eu.

Beter beter, stond op het punt om beide los te bestellen maar dit is toch een stuk beter en goedkoper.

Geplaatst

Nou, als het goed is knal ik donderdag m'n PS4 aan. :D

PS+ is toch ongeveer hetzelfde als Xbox Live gold?

bewerkt door Mitch

Geplaatst
50 euro en ja.

Ah thanks, nog bepaalde dingen waarop ik moet letten de eerste keer?

Geplaatst
Ah thanks, nog bepaalde dingen waarop ik moet letten de eerste keer?

Ja, na dat je PS+ heb aangeschaft in je settings menu uitzetten dat PS abonnementen automatisch kan verlengen. Nu kan dat sowieso niet als je geen creditcard gegevens opgeeft, maar wel ff handig om dit voor de zekerheid uit te zetten.

Geplaatst
Ja, na dat je PS+ heb aangeschaft in je settings menu uitzetten dat PS abonnementen automatisch kan verlengen. Nu kan dat sowieso niet als je geen creditcard gegevens opgeeft, maar wel ff handig om dit voor de zekerheid uit te zetten.

Ja zo iets had ik al vernomen ja! Vind het wel gek dat ze dat zomaar kunnen doen..