Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat houdt jullie tegen dat ding te verkopen en een One te kopen? Heerlijk ding man ;c.

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst

Omdat niemand die ik ken (Maldini van hier uitgezonderd) er een heeft en ik toch wel graag op dezelfde console speel als vrienden enzo. ;c Wou ook dat het anders was geweest huhu.

Geplaatst
Wat houdt jullie tegen dat ding te verkopen en een One te kopen? Heerlijk ding man ;c.

De enige reden dat ik het heeel erg jammer vind dat ik geen XboxOne heb is vanwege Halo. :<

Geplaatst

We zijn ook eens naar de mediamarkt geweest :cab:

Far Cry 4, GTA V, Assasins Creed Rogue en Assasins Creed Unity.

Goed voor 205 euro ;e

En einde deze week komt de nieuwe Dragon Age ook nog uit :<

Wordt een dure week :( :-D

bewerkt door Vdb.

Geplaatst

GTA V dan neem ik aan?

Denk dat ik zelf ook Far Cry 4 ga halen ipv COD AW.

Geplaatst
GTA V dan neem ik aan?

Denk dat ik zelf ook Far Cry 4 ga halen ipv COD AW.

Grr, derde keer vandaag dat ik IV typ....

Geplaatst

Damn, wat een game aanbod zeg... De nieuwe Dragon Age, Far Cry en Assassins Creed zou ik allemaal wel willen spelen. Maar heb geen tijd :(

Geplaatst

Keuzes...

-Call of Duty Advanced Warfare, heb het tegenwoordig eigenlijk niet zo meer op de Call of Duty reeks maar dat is wel het enige spel die online goed is en waar je lekker hersenloos kan knallen.

-GTA 5, heb het nooit kunnen uitspelen op mijn Xbox omdat de CD stuk ging, maar was wel al bijna bij het einde.

- Far Cry 4, Ziet er heel erg vet uit en zo klinkt het ook.

- NBA 2k15, basketball nuff said.

Welke moet ik kopen.

Geplaatst
Keuzes...

-Call of Duty Advanced Warfare, heb het tegenwoordig eigenlijk niet zo meer op de Call of Duty reeks maar dat is wel het enige spel die online goed is en waar je lekker hersenloos kan knallen.

-GTA 5, heb het nooit kunnen uitspelen op mijn Xbox omdat de CD stuk ging, maar was wel al bijna bij het einde.

- Far Cry 4, Ziet er heel erg vet uit en zo klinkt het ook.

- NBA 2k15, basketball nuff said.

Welke moet ik kopen.

Doe Far cry 4 kunnen we coop spelen.

Geplaatst

Far Cry :D zag een demo. Gasten met machinegeweren tegenover je en jij met pijl en boog slacht ze allemaal af.

Geplaatst
Far Cry :D zag een demo. Gasten met machinegeweren tegenover je en jij met pijl en boog slacht ze allemaal af.

AI is best wel dramatisch inderdaad. Compleet veranderd ten opzichte van deel 1.

Geplaatst

Als je PS Plus hebt, kun je dikke kortingen krijgen in de PS Store nu. Heb Infamous Second Son voor 25 euri gekocht een paar dagen terug.

Geplaatst

Najaa Platina32, het voordeel van PS4 is is dat je verplicht bent om PS Plus te hebben anders kan je niet online haha

Geplaatst
Ga toch maar GTA halen denk ik. Haal later die andere games wel, al vind ik dat de prijzen niet snel dalen. :cab:

Same. Wou ook dragon age halen maar mn controller raakt meer en meer verneukt (terwijl ik er oprecht heem zuinig op ben) dus ipv die game maar controller halen. :(

Geplaatst

Ik hoor wel meer de laatste tijd over de slechte kwaliteit van de PS4-controllers. Dat voorspelt weinig goeds voor mij en mijn woede-uitbarstingen.

Kun je niet terugsturen naar Sony dan?