Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst
Wederom een klaagzang hiero over PSN. Kan al tijden berichten niet normaal versturen, verzenden blijft telkens op 97% staan en meestal blijft dat ook zo :') die app werkt ook al enorm waardeloos. Wat de fuck zijn die mensen daar aan het doen joh :r Nu kan ik niet eens fifa tegenstanders trollen die ik na 30 minuten al leaven omdat ze 3-0 achterstaan

Inderdaad joh. Ik dacht dat het aan mijn internet lag, maar hier stopt hij ook vaak op 97.

Geplaatst

Doen mensen hier uberhaupt nog wel destiny? Kijk er elke keer na als ik een game wil pakken maar het trekt me gewoon totaal niet he :r

Geplaatst
Doen mensen hier uberhaupt nog wel destiny? Kijk er elke keer na als ik een game wil pakken maar het trekt me gewoon totaal niet he :r

Destiny demo is al dagenlang aant installeren...

Geplaatst
Destiny demo is al dagenlang aant installeren...

Hoezo al dagenlang? Is toch zo gedaan lijkt me?

Geplaatst

Geen idee.. ik snap er zelf ook niks van, eerst was die eindelijk klaar met het downloaden, toen moest het nog heeeeel lang doen over 13 gigabyte installeren. Werkelijk bizar hoe lang die daar mee bezig is. Zoals je zegt is dat bij andere games wel zo gedaan.

Geplaatst

Pleuris hackers ook , val cnn en fox aan ofzo en geen PSN en XBL ;e vuile honden.

Geplaatst

Gister met Boxingday even €811 gewonnen. Mezelf dan toch maar even een leuk cadeau geven op "3e kerstdag" d.m.v een PS4. Iemand nog een spel dat een absolute must is? Haal sowieso FIFA, maar moet nog wel wat bij:

Geplaatst
Gister met Boxingday even €811 gewonnen. Mezelf dan toch maar even een leuk cadeau geven op "3e kerstdag" d.m.v een PS4. Iemand nog een spel dat een absolute must is? Haal sowieso FIFA, maar moet nog wel wat bij:

Xbox One halen met Fifa en GTA. ;)

Geplaatst

of een PS4 met GTA ;) persoonlijk vind ik PS4 lekkerder spelen dan Xbox one :)

Geplaatst

Ik zou FIFA links laten liggen, en inderdaad Battlefield nemen. En een xbox one zodat ik je kapot kan knallen :D.

Geplaatst

Is idd een PS4 + GTA & FIFA geworden. PS4 omdat m'n vrienden die ook hebben, denk dat de meeste daar hun keuze op zullen baseren. Dus binnenkort zal ik wel een paar jantjes weggeven aan mensen hier [emoji42][emoji42]

Geplaatst

Psn down? :r nog steeds of sinds net weer ofzo? Naja dit keer kan ik er niet echt pissig om zijn, die lizard groep bewijst maar weer eens dat het een krachtige hackersgroep is. Beter hangen ze zulke mensen op of huren ze ze in. :cab:

Geplaatst
Psn down? :r nog steeds of sinds net weer ofzo? Naja dit keer kan ik er niet echt pissig om zijn, die lizard groep bewijst maar weer eens dat het een krachtige hackersgroep is. Beter hangen ze zulke mensen op of huren ze ze in. :cab:

Ja store is nog down en bepaalde games , je krijgt ter compensatie wel gratis games volgens sony toch [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Geplaatst
Ja store is nog down en bepaalde games , je krijgt ter compensatie wel gratis games volgens sony toch [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Ja. Check FUT topic.

Maar schijnt trouwens dat die aanvallen al allang gestopt zijn hoor... wat Sony nu doet is preventie. Dik onderhoud plegen zodat dit niet nog een keer gebeurt. Volgens Lizard Squad waren die servers ook uit. Wat Lizard Squad op twitter nu doet is gewoon interessant doen. Die aanvallen kan iedereen trouwens doen, je kan een bedrijf betalen om een DDOS attack uit te voeren ergens in Rusland oid. Ik ben benieuwd of de FBI hier nog een rol in gaat spelen, want cybercriminaliteit word zwaar gestraft. Plus het is al de zoveelste keer. Dit zijn gewoon gasten van 17 jaar oid lijkt me die niks te doen hebben.

http://www.dailydot.com/technology/lizard-squad-hackers/ :r dit artikel ook. Open sollicitatie dit hoor.

bewerkt door Sanel

Geplaatst

Ik neem aan dat niet elk hackbedrijf (bestaan die dan?:cab:) dusdanig goed kan hacken dat het grote netwerken als PSN en voornamelijk het normaal zo betrouwbare XBL kan platgooien.

Geplaatst
Ik neem aan dat niet elk hackbedrijf (bestaan die dan?:cab:) dusdanig goed kan hacken dat het grote netwerken als PSN en voornamelijk het normaal zo betrouwbare XBL kan platgooien.

Volgens mij is dat niet bijster ingewikkeld met een DDoS aanval. Enige wat ze doen is een de server dusdanig zwaar belasten dat deze het begeven. En blijkbaar zijn zowel het netwerk van Playstation als Xbox daar nog erg gevoelig voor.

Geplaatst
Volgens mij is dat niet bijster ingewikkeld met een DDoS aanval. Enige wat ze doen is een de server dusdanig zwaar belasten dat deze het begeven. En blijkbaar zijn zowel het netwerk van Playstation als Xbox daar nog erg gevoelig voor.

Als dat zo makkelijk was waren er vast wel hackers die het om de haverklap deden. :cab:

Geplaatst

Haha, nee wat ik bedoelde is dat het niet bijster ingewikkeld is om zo'n server te overbelasten. Ik heb zelf geen verstand van hacken, maar volgens mij is het creëren van een DDoS-aanval niet echt bijzonder in hackersland. Volgens mij is dat te vergelijken met een bankovervaller die een tankstation gaat overvallen. Maar daar kan ik helemaal naast zitten natuurlijk ;c.

Geplaatst

Best geintje om het ook met de kerst te doen. Half Amerika staat in vuur en vlam. :cab: Zie dat PSN nog steeds plat ligt.