Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die kans lijkt me klein inderdaad. Maar je kunt altijd even contact opnemen met Sony natuurlijk. Wel een ontzettend vervelende afwijking trouwens..

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst

Sleeping Dogs is nu in de Playstation Store in de aanbieding voor €12 en daar kan je nog eens 10% van afhalen met de kortingscode, mooie prijs om die game een kans te geven.

Geplaatst

Zeker de moeite waard, ja. Beetje GTA-achtig maar dan in een Aziatische setting met martial combat.

Geplaatst

Uncharted 4 uitgesteld naar de lente van volgend jaar :(. Maar Naughty Dog doet dit natuurlijk niet voor niks, dus daar vertrouw ik ze wel mee. Uncharted 4 moet wel een echt een hele goede game worden dan!

Geplaatst
Koop aub pas een nieuwe na de finale van FIFA toernooi rens ;c

Alsof Rens in die finale komt :5

Geplaatst
martial combat

Haal je nu martial arts en Mortal Kombat door elkaar? :r Klopt wel overigens, Sleeping Dogs is echt supervet, vooral als je van spellen als GTA houdt. Vind het verhaal ook sterk.

Geplaatst

The Order: 1886 (Limited Edition)

Grafisch zeer mooi en een heerlijke gameplay. Voor mensen die van schieten, actie en strategie houden een absolute aanrader!

Wie kan ik voor € 40,- gelukkig maken met deze fantastische game?! De aankoopprijs was 59,99.

Mocht dit niet zijn toegestaan; graag de reactie verwijderen =)

Geplaatst

Reviews zijn ok maar gameplay is veel te kort schijnt. Wel jammer als dat zo is. Mss haal ik m later als ie wat goedkoper te krijgen is

Geplaatst

Zit te denken om Dying Light te halen, stukje gezien bij een maat, maar dat is dus een 'stukje'.

Mensen met deze games & meningen; halen of niet halen?

Geplaatst

Ik heb een vraag aan jullie! Ik heb momenteel een Xbox360 waar ik regelmatig weleens mee game. Nu hoorde ik dat de PS4 grafisch een stuk beter is dan de XboxOne. Ik heb een Curved UltraHD TV van Samsung en vind de scherpte etc altijd wel belangrijk. Daarnaast moet je bij XBOX betalen om online te kunnen spelen, is dit bij PS4 nog steeds gratis of moet je daar inmiddels ook voor betalen?

Wat raden jullie mij aan?

Geplaatst

PS4 moet je nu ook voor betalen ;)

Grafisch weet ik niet of er veel verschil is. Weet wel dat veel mensen een PS4 hebben. Dus dat je dan online tegen veel mensen kunt spelen. Nadeel van PS4 is wel dat het netwerk er best vaak uit ligt. Weet niet hoe dat bij de xbox one is. Maar bij xbox 360 had ik nooit problemen.

Geplaatst

Grafisch weet ik niet of er veel verschil is. Weet wel dat veel mensen een PS4 hebben. Dus dat je dan online tegen veel mensen kunt spelen. Nadeel van PS4 is wel dat het netwerk er best vaak uit ligt. Weet niet hoe dat bij de xbox one is. Maar bij xbox 360 had ik nooit problemen.

Er zijn volgens mij ook miljoenen Xbox one spelers dus denk niet dat dat veel uitmaakt. Ik ben van mening dat het een gevoelskeuze is. De een houd van een ps en de ander van Xbox. Grafisch zal de ps4 een heel klein tikkeltje beter zijn, Xbox one heeft naar mijn mening veel fijnere controllers.

Zelf voor de Xbox one gekozen, maar had net zo goed ps4 kunnen zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Dat is nog te overzien! Wellicht toch maar eens voor de PS4 gaan, nadeel is wel dat ik nu een Xbox360 heb met 2 controllers nog, diverse spellen..

Maar keer wat anders kan ook geen kwaad! Bedankt voor de antwoorden jongens.

Geplaatst

De laatste tijd gaat het best prima met PSN hoor :LO: