Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst
Ik haat het om zulke dure apparaten te laten verzenden.
Dit, maar ik haat het persoonlijk ook om ermee door de stad te moeten lopen.
Geplaatst

Gewoon gereserveerd bij Game Mania dus heb hem op de releasedag in huis. Als dat 31 oktober is, is het mooi. Is het ietsje later, ook goed :)

Geplaatst

Geloof wel dat Sony er op aan gaat sturen om de PS4 eerder uit te brengen dan de One.

Geplaatst
  • Auteur
Vanaf rond middernacht het aankondigingsevement. Wordt leuk. Veel 'leaks' over specs en functies, maar na vannacht zullen we het pas officieel weten. Verwacht iets als een 8-core processor, 8GB RAM, recente AMD videokaart en nog veel meer. Lekker PC achtig zodat het programmeren van games erop een stuk makkelijk wordt. PS3 spellen hoogstwaarschijnlijk niet speelbaar, zou je streamed moeten kunnen spelen tegen betaling. Ik denk zelf ook dat alle games een unieke code krijgen, zodat de used game market ook niet meer gaat bestaan. En de tijd van gratis online is ook over, er komt sowieso een "Xbox LIVE" achtig model.

:banana:

Toch even quotebaar hoor. Alles spot on behalve used game gedoe. PS+ requirement was toen niet eens echt een gerucht oh wat ben ik toch slim. Nog even glimlachen om mathieu026 en zijn spec voorspellingen.

Geplaatst

Waar halen mensen het toch vandaan dat GTA V op de PS4/X-one komt?

Maar sowieso Fifa 14 en BF4 erbij nemen tijdens de launch, Watch Dogs ook de 21e(/bij launch) gelijk halen.

Geplaatst

Geloof dat Rockstar GTA V nog wel gaat oppoetsen voor de nieuwe consoles hoor.

Geplaatst

oke, even voor de geïnteresseerden: Ik heb gezien dat de ps4 gaat draaien op een octocore van 1.6 GHz. Nu, ik heb die van de ps3 eens opgezocht. Hier gebruikten ze een octocore (eigenlijk maar 7, maar die info bespaar ik jullie) van 3.2 GHz. Nu is mijn vraag, gaat de processor in de ps4 sterker zijn (andere structuren, nieuwe technologie, enz..) of was de ps3 toch krachtiger?

Geplaatst
  • Auteur
oke, even voor de geïnteresseerden: Ik heb gezien dat de ps4 gaat draaien op een octocore van 1.6 GHz. Nu, ik heb die van de ps3 eens opgezocht. Hier gebruikten ze een octocore (eigenlijk maar 7, maar die info bespaar ik jullie) van 3.2 GHz. Nu is mijn vraag, gaat de processor in de ps4 sterker zijn (andere structuren, nieuwe technologie, enz..) of was de ps3 toch krachtiger?

PS4 zal veel sneller zijn, maak je daar maar geen zorgen over.

Geplaatst

Heeft iemand nog een betrouwbare, Nederlandse site waar je de PS4 kan pre-orderen en dat je dan hem meteen op de release hebt en niet bij de 'tweede levering' zit.

Geplaatst

Mediamarkt?

Naar mijn weten(uit m'n hoofd) hebben enkel GM en bol.com tot nog toe aangegeven niet meer te kunnen leveren tijdens de 1e(of zelfs 2e) periode als je vanaf een bepaalde datum had besteld.

Geplaatst
  • Auteur
Mediamarkt?

Naar mijn weten(uit m'n hoofd) hebben enkel GM en bol.com tot nog toe aangegeven niet meer te kunnen leveren tijdens de 1e(of zelfs 2e) periode als je vanaf een bepaalde datum had besteld.

consoleshop, nedgame en bigu ook.

bewerkt door Stefan.

Geplaatst
  • Auteur

Media Markt! http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/mediamarkt-playstation-4-pre-orders-nog-niet-uitverkocht/

Heb net gekocht :)

http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-bijna-uitverkocht-waar-kan-ik-nog-reserveren-dagelijks-geupdate/

MediaMarkt en Saturn nog enige twee grote waar het bekend is.

bewerkt door Stefan.

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag heel veel mails terug gehad van winkels, allemaal dag ze geen levering op release date kunnen garanderen behalve Media Markt (Saturn had ik niet gemaild, maar is precies hetzelfde).

Geplaatst

Verdomme waarom heb ik nou weer zo lang gewacht met bestellen ;e Zag hem net via [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; op next-level.nl maar als ik daar wil bestellen staat er dat het product niet op voorraad is en dat ik ze een aanvraag moet sturen, kan hem ook niet in mijn winkelwagentje plaatsen :cab:

Geplaatst
  • Auteur
Verdomme waarom heb ik nou weer zo lang gewacht met bestellen ;e Zag hem net via [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; op next-level.nl maar als ik daar wil bestellen staat er dat het product niet op voorraad is en dat ik ze een aanvraag moet sturen, kan hem ook niet in mijn winkelwagentje plaatsen :cab:

Mmm misschien ff bellen?

Geplaatst
Mmm misschien ff bellen?

Ja ik ga ze nu een mail sturen, zie wel wat ze reageren. Hoop toch wel dat ik hem nog ergens kan vinden voor in november, maar ben er bang voor.