Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Ja ik ga ze nu een mail sturen, zie wel wat ze reageren. Hoop toch wel dat ik hem nog ergens kan vinden voor in november, maar ben er bang voor.

Ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn mail van 14e, dus dat heeft geen nut. Anders zou ik 'm zo snel mogelijk bij Media Markt bestellen.

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst
Ze hebben nog steeds niet gereageerd op mijn mail van 14e, dus dat heeft geen nut. Anders zou ik 'm zo snel mogelijk bij Media Markt bestellen.

Die hebben hem niet meer op de release toch?

Geplaatst
  • Auteur
Die hebben hem niet meer op de release toch?

True, maar het was opvallend dat hun voorraad (veel) groter was dan andere winkels. Ook zijn hun pas een paar dagen uitverkocht dus zijn er nog relatief weinig preorders voor 2e lading. Dat hun 2e lading ook groter is dan andere lijkt ook logisch.

Geplaatst

Ik ook weer eigenwijs :) Dacht lekker nog ff te wachten, nu genaaid dus. Achja, morgen ff langs de bank (kon toch ff niks bestellen vanwege problemen met mijn account) en dan kijken wanneer ik hem op zijn vroegst heb.

Geplaatst
Deze vind ik net trouwens op Marktplaats, kopen op eigen risico, kan er niks op internet over vinden. http://bsshop.net/Playstation4_BSshop.net/ConsolesPS4-BSshop.net/SONY%20Playstation%204

edit; kvk nummer klopt iig :p

Meh, vertrouw die niet echt. Als nummer ook gewoon een 06-nummer, weet niet. Ik bestel hem wel op Media Markt en dan zie ik maar wanneer hij binnenkomt. Mijn zoveelste reanimeerpoging van mijn PS3 is zojuist gelukt dus tot die tijd kloot ik maar aan met dat ding. Bedankt voor het meedenken in ieder geval (y)

Geplaatst

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Zit nu echt alles af te zoeken, heb hier nog 2 sites:

http://www.mycom.nl/gaming-software/sony-playstation-4/72083/sony-ps4

http://www.bigu.nl/products/playstation-4-ps4

Kan zo gauw niks vinden qua levering, alleen bij de 2e link staat 'nieuwe lading'. Zal dat de 2e lading zijn dan? ;c

Geplaatst
  • Auteur
[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Zit nu echt alles af te zoeken, heb hier nog 2 sites:

http://www.mycom.nl/gaming-software/sony-playstation-4/72083/sony-ps4

http://www.bigu.nl/products/playstation-4-ps4

Kan zo gauw niks vinden qua levering, alleen bij de 2e link staat 'nieuwe lading'. Zal dat de 2e lading zijn dan? ;c

Had allebei gemaild, niet meer op release date. Bigu staat het ook op de site.

Geachte heer, mevrouw,

U kunt de PS4 wel bij ons bestellen / reserveren.

Ik kan u echter helaas niet garanderen dat u bij de 1e levering zit.

Excuus voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Rob

MyCom Nederland

Geplaatst

Gerucht gaat nu dat de PS4 al eind oktober in de winkels moet liggen, zou wel erg snel zijn.

Geplaatst

Hm, lees net (geen idee of het een erg betrouwbare bron is) dat de tweede levering in december is. Ben benieuwd of het ook echt zo is, zien we morgen wel denk ik. Anders alsnog z.s.m. pre-orderen, dat maandje maakt me niet heel veel uit.

Geplaatst
  • Auteur
Hm, lees net (geen idee of het een erg betrouwbare bron is) dat de tweede levering in december is. Ben benieuwd of het ook echt zo is, zien we morgen wel denk ik. Anders alsnog z.s.m. pre-orderen, dat maandje maakt me niet heel veel uit.

Dan is er wel een kans dat die al ergens in de winkel ligt he. Ik zou gewoon preorderen nu en hopen op het beste. Game Mania ben je sowieso kansloos (2014), Media Markt lijkt nog steeds grootste kans.

Geplaatst
Dan is er wel een kans dat die al ergens in de winkel ligt he. Ik zou gewoon preorderen nu en hopen op het beste. Game Mania ben je sowieso kansloos (2014), Media Markt lijkt nog steeds grootste kans.

Dus het beste is om hem nu te pre-orderen bij Media Markt? Zoja, dan doe ik dat nu gelijk.

Geplaatst
Had kunnen werken, maar nu veel te laat mee.

Ik zit nog steeds te twijfelen om hem te bestellen bij Media Markt. Heb er geen ervaring mee (i.t.t. bol.com en Wehkamp) en ik weet ook niet wanneer de 2e levering van PS4s plaats zal vinden. Raad je het me aan om hem daar te bestellen of kan het geen kwaad nog even te wachten?

Geplaatst
  • Auteur
Ik zit nog steeds te twijfelen om hem te bestellen bij Media Markt. Heb er geen ervaring mee (i.t.t. bol.com en Wehkamp) en ik weet ook niet wanneer de 2e levering van PS4s plaats zal vinden. Raad je het me aan om hem daar te bestellen of kan het geen kwaad nog even te wachten?

Heb al meerdere producten (waaronder een tv) gekochtbij Media Markt, wordt gewoon meteen geleverd via PostNL. Tsja het is heel moeilijk. Als je twijfelt of je 'm sneller hebt dan wachten tot dat die in de winkel verkrijgbaar is zeg ik ja doen. Wachten en later preorderen heb je niks aan, wie weet wordt 2e levering ook uitverkocht.

Ik denk als je 'm nu bij Media Markt preorderd je 'm eind december hebt. Kan niks garanderen natuurlijk, heb de cijfers niet.

bewerkt door Stefan.

Geplaatst
Heb al meerdere producten (waaronder een tv) gekochtbij Media Markt, wordt gewoon meteen geleverd via PostNL. Tsja het is heel moeilijk. Als je twijfelt of je 'm sneller hebt dan wachten tot dat die in de winkel verkrijgbaar is zeg ik ja doen. Wachten en later preorderen heb je niks aan, wie weet wordt 2e levering ook uitverkocht.

Oke, heb hem besteld ;c Ben benieuwd wanneer de tweede levering komt, wil zo snel mogelijk spelen :<

Geplaatst
  • Auteur
Oke, heb hem besteld ;c Ben benieuwd wanneer de tweede levering komt, wil zo snel mogelijk spelen :<

yay.gif

Ik las in dbt dat je er eerder aan denkt om nieuwe CoD te kopen dan BF4? :no:

Geplaatst
Hoppaa ik heb hem ook gepre-orderd bij mediamarkt samen met bf4

Zal wel mid december binnenkomen?

Houd daar maar geen rekening mee. PS4 komt eind november uit en er zit echt geen twee weken tussen de eerste en tweede levering. Ik denk eind januari begin februari.