Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik snap niet dat mensen zich daar elke keer weer over blijven verbazen, die popprijzen :cab:

Dat Kendrick beste rap album niet won is gewoon echt ongelofelijk man, Macklemore geeft na de show aan dat die vond dat Kendrick hem moest winnen. Jay-Z backstage tegen Kendrick dat ie hem moest winnen, zelfs fans mochten stemmen bij de grammy's maar dat zou niet meetellen, maar ze wilden weten hoe en wat zou winnen. Kendrick had ong. 70% vd stemmen, en dan zijn er wat sukkeltjes bij de Grammy's die zogenaamd weten te melden dat Macklemore een betere album heeft? Echt serieus, dat is zo fucking bullshit, daar moet iets achter zitten.

Al die Amerikaanse magazines gooien nu wel olie op t vuur om er een 'white/black' verhaal van te maken, dit schreef Complex bijv. voordat de awards begonnen:

Kendrick is black and Macklemore is white. This, at a time when Uncle Scarface is warning that hip-hop is becoming whitewashed and the Grammy voters are debating whether or not Macklemore is even a rapper. If Macklemore wins Best Rap Album, it’ll be a classic example of white privilege at work. Should Macklemore win, it won’t be because he’s a better rapper than Kendrick (he’s not) or because he made a better album than Kendrick (he didn’t). It will be because he’s safe and white and the kind of guy out-of-touch Grammy voters could get behind. This is the double-edged sword for Macklemore. Winning Best Rap Album would no doubt make him a bigger star, but it would also, very likely, make him into a major rap villain.

Macklemore kan er jammer genoeg niets aan doen, die heeft al zovaak aangegeven dat Kendrick hoorde te winnen, zelfs vooraf:

We’re up against Kendrick, who made a phenomenal album,” said Macklemore, to The Source. “If we win a Grammy for Best Rap Album, hip-hop is going to be heated. In terms of [that category], I think it should go to Kendrick. He’s family. TDE is family, and I understand why hip-hop would feel like Kendrick got robbed [if he didn’t win].”

Sowieso vind ik Macklemore wel een vette kerel, komt altijd op voor de mensen die worden benadeeld, zoals homo's en zelfs in interviews met bijv. Rolling Stones, geeft ie aan dat ie een voordeel heeft door het 'white' zijn; Ik denk dat het je niets boeit, tim maar dit wil ik gewoon graag delen;

"But it's something that I absolutely, not only in terms of society, benefit from my White privilege but being a Hip Hop artist in 2013, I do as well. The people that are coming to shows, the people that are connecting, that are resonating with me, that are like, 'I look like that guy. I have an immediate connection with him.' I benefit from that privilege and I think that mainstream Pop culture has accepted me on a level that they might be reluctant to, in terms of a person of color. They're like, 'Oh, this is safe. This is okay. He's positive.' I'm cussing my ass off in 'Thrift Shop.' Families are like, 'Fucking awesome.' I think that it's an interesting case study and something that I feel, as a White rapper, I have a certain amount of responsibility to speak on the issue of race, knowing that it's uncomfortable, that it's awkward and that, in particular, White people are like, 'Let's just not talk about it. Everyone is equal.' The reality is that...that's bullshit. We absolutely see race. We all do. I think we can evolve as long as we are having discussions about it."

bewerkt door Ilias.

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 44,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sick Blik
    Sick Blik

Hebben jullie ook goede voornemens voor muziek dit jaar? Ik wil weer veel meer albums gaan luisteren sowieso. Ik heb wel een lijstje waar ik de komende tijd/dit jaar mee aan de slag wil: Verdi

• Richarð.
    Richarð.

https://kink.nl/voting/1a34ca4e-52af-4dde-b4e1-3129535f123b   Top 10 is enigszins accuraat. Daaronder is het (bijna) een random volgorde. Want lijstjes maken is moeilijk.

• Thnx!! Toto ken ik en luister ik zo nu en dan bijvoorbeeld George Porgy. Maar niet super veel van hun nummers ga gelijk verandering in brengen dank. 40-45% van namen ken ik zal allemaal eens gaan opze

Geplaatst
Lange post

O tuurlijk vind ik dit interessant hoor, alles wat ik ooit van Macklemore heb gelezen of gezien doet me vermoeden dat het een prima kerel is. Maar dat neemt niet weg dat popprijzen als dit of de EMA's of whutevs totaal niet serieus te nemen zijn en ik zeker nooit teleurgesteld zou zijn als mijn favo artiest niks zou winnen, omdat het overduidelijk is dat de mensen die deze prijzen uitreiken er totaal geen kijk op hebben. Jaar in jaar uit.

Geplaatst

Ach Imagine Dragons wint een rock award terwijl ze niet eens rock muziek maken, dan valt dat Kendrick gedoe nog mee.

Geplaatst

140128daft2s.png

Deze twee heren werden op de Grammy Awards even in beeld gebracht toen Daft Punk een award won. Er zijn nogal wat gelijkenissen met de weinige foto's die bekend zijn van Daft Punk, dus de kans bestaat dat de award is opgehaald door twee andere kerels terwijl het echte Daft Punk gewoon in het publiek zat. Heldjes zijn het ook hoor :D

Geplaatst

Die van jou en mij lijken iig wel, en Guy de Homem Christo lijkt bij jouw beide plaatjes weer op elkaar, dus ik denk wel dat ze het zijn en Bangalter gewoon iets molliger is geworden. ;c

Geplaatst
140128daft2s.png

Deze twee heren werden op de Grammy Awards even in beeld gebracht toen Daft Punk een award won. Er zijn nogal wat gelijkenissen met de weinige foto's die bekend zijn van Daft Punk, dus de kans bestaat dat de award is opgehaald door twee andere kerels terwijl het echte Daft Punk gewoon in het publiek zat. Heldjes zijn het ook hoor :D

Gisteren de Grammy's op NED3 gezien, maar is dus helaas niet waar :( Mannen in kwestie heten Cédric Hervet en Paul Hahn, zijn onderdeel van het productieteam. Maarja, dat er gespeculeerd wordt dat je heel iemand anders bent dan wie je daadwerkelijk bent zegt toch wel dat je je identiteit heel goed verborgen weet te houden :D

Geplaatst

Ze waren toch gespot op het vliegveld van Los Angeles?

Geplaatst

Zo'n bandje oid had toch een pic op facebook gezet? Dik een jaar geleden. Misschien wel langer.

Geplaatst
Zo'n bandje oid had toch een pic op facebook gezet? Dik een jaar geleden. Misschien wel langer.

u29jtRg.jpg

Die?

Geplaatst

Baas. :D

Terecht ook, staan ze met een sterrenensemble van Rock-muzikanten op te treden, worden ze gewoon afgekapt door die reclames, wat een onzin zeg. Misschien meest talentvolle muzikanten aanwezig in de zaal, want Lindsey Buckingham deed ook mee en ondanks dat ik weinig met Fleetwood Mac heb is dat gewoon een hele goede gitarist. En dan wint dat Imagine Dragons idd beste rock, de enige rock die het is is nichtenrock. :cab: Is gewoon popmuziek joh.

Geplaatst

Ging er toch van uit dat iemand als Josh wel boven zo'n popprijsje staat :cab: Om je dan zo te laten kennen, niet heel chique.

Geplaatst

Hij heeft in het verleden nog gezegd dat iedereen zijn eigen smaak heeft en dat het onzin is om daarop te haten in een interview, dus er zal nog wel meer achterzitten. Zoals ik al zei is dat ze van te voren weggeknipt werden voor reclames ook erg respectloos natuurlijk.