Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; _O_

Dat nieuwe album, zo lekker he. Altijd op volste volume deze twee nummers.

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 44,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sick Blik
    Sick Blik

Hebben jullie ook goede voornemens voor muziek dit jaar? Ik wil weer veel meer albums gaan luisteren sowieso. Ik heb wel een lijstje waar ik de komende tijd/dit jaar mee aan de slag wil: Verdi

• Richarð.
    Richarð.

https://kink.nl/voting/1a34ca4e-52af-4dde-b4e1-3129535f123b   Top 10 is enigszins accuraat. Daaronder is het (bijna) een random volgorde. Want lijstjes maken is moeilijk.

• Thnx!! Toto ken ik en luister ik zo nu en dan bijvoorbeeld George Porgy. Maar niet super veel van hun nummers ga gelijk verandering in brengen dank. 40-45% van namen ken ik zal allemaal eens gaan opze

Geplaatst
  • Auteur

[soundcloud]

[/soundcloud]

Dit kom ik net even tegen, [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; Heerlijk plaatje. Lijkt wel het enige te zijn wat ze, tot nu toe, hebben uitgebracht. :<

Geplaatst

Related tracks View all

Martin Courtney

Martin Courtney - Vestiges

(d)

Klinkt zeer nice, past goed in wat ik laatste tijd goed kan waarderen.

Geplaatst

Deze week Portishead een beetje ontdekt. Heb misschien zelfs.bij de bandcontest wel eens geroepen dat het .iet mijn ding was, maar toen waarschijnlijk niet goed naar geluisterd. Luistert lekker weg; lekker relaxed vaak, mooie fragiele zang van Beth Gibbons.

Geplaatst

[MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Probeer ook het album van Beth Gibbons met Rustin' Man, aanradertje! Welk album ben je mee begonnen als ik mag vragen?

Geplaatst
[MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Probeer ook het album van Beth Gibbons met Rustin' Man, aanradertje! Welk album ben je mee begonnen als ik mag vragen?

Gewoon shuffle op Spotify. Ben niet echt een albumluisteraar moet ik zeggen. Dat doe ik dan om de leukste nummers eruit te pikken en die apart op te slaan, dus luister vaak een lange playlist met 5 nummers per artiest. Maar zal het vandaag misschien ff proberen.

Geplaatst

[MENTION=44]Östlund[/MENTION]; van Portishead luister ik eigenlijk alleen nog maar Dummy tot nu toe. Beth Gibbons met Rustin Man vind ik niet zo bijzonder, vind de muziek daarbij niet zo.

Geplaatst

De andere 2 studioalbums van Portishead zijn minder, en in het geval van Third (3) ook anders, het livealbum in Roseland vind ik echt erg dope :)

Geplaatst

Onlangs het nummet Inside Out van Spoon ontdekt. Ik weet niet eens hoe ik die ontdekt heb eigenlijk. Volgens mij via vergelijkbare artiesten via Spotify. Als het via iemand van hier was, bedankt daarvoor.

Geplaatst
Je moet het hele album luisteren

Nu 1x helemaal geluisterd. Luisterde wel makkelijk weg in ieder geval. Moet het nog ff wat vaker luisteren om de betere nummers eruit te pikken.

Geplaatst
  • Auteur

Oeh, in één minuut 2x goed nieuws. Cage the Elephant, tof bandje, komt met een nieuw album. Geproduceerd door... Dan Auerbach. :<

En dan de beste;

Billboard has confirmed our report, citing a “well-placed source” who says LCD Soundsystem is “definitely reuniting.

_O_

EDIT: Alweer ontkend. :(

bewerkt door Richarð.

Geplaatst

Zeker dat laatste zou ik tof vinden. 1 keer bij Lowlands beetje half bij gestaan(of meer 1/8 eigenlijk), toen kende ik ze nog niet echt.

Toeval of niet, er komt nu gelijk een nummer van hun voorbij op shuffle (d)