Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 44,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sick Blik
    Sick Blik

Hebben jullie ook goede voornemens voor muziek dit jaar? Ik wil weer veel meer albums gaan luisteren sowieso. Ik heb wel een lijstje waar ik de komende tijd/dit jaar mee aan de slag wil: Verdi

• Richarð.
    Richarð.

https://kink.nl/voting/1a34ca4e-52af-4dde-b4e1-3129535f123b   Top 10 is enigszins accuraat. Daaronder is het (bijna) een random volgorde. Want lijstjes maken is moeilijk.

• Thnx!! Toto ken ik en luister ik zo nu en dan bijvoorbeeld George Porgy. Maar niet super veel van hun nummers ga gelijk verandering in brengen dank. 40-45% van namen ken ik zal allemaal eens gaan opze

Geplaatst
Nieuwe album vandaag :love: Wat een dag.

Zoals vanouds niet om aan te horen de eerste keer dat ik het hoor, maar ik weet nu al dat ik hem grijs ga draaien.

Geplaatst
  • Auteur

[soundcloud]

[/soundcloud]

Faith No More’s Mike Patton, Tunde Adebimpe of TV on the Radio, and rapper Doseone

Klinkt best vet. Trok m'n aandacht vanwege Tunde. [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION];

Geplaatst

Dat BORNS maakt ook wel aardige muziek geloof ik. Ken het nog niet goed, maar al 2x een nummer ervan geShazamd. Hebben ze/hij nog meer te bieden dan dat?

Geplaatst

10,000 Emerald Pools is wel een lekker plaatje ja, maar wel echt zo'n 3fm-hitje. Kan me niet voorstellen dat hij veel meer te bieden heeft dan dat.

Geplaatst

Nothing But Thieves is ook wel een leuke ontdekking. Alternatieve rock. Heeft iets weg van Muse, maar hebben ook hele rustige nummers. Zeer chill bandje, absoluut het luisteren waard.

Geplaatst
Wat vind jij er van?

Wel cool, geen 5/5 waard, maar zitten prima tracks tussen.

Geplaatst

Is er interesse hier in een Muziekquiz? Het lijkt mij leuk om er weer eens één te maken, maar dan moet ik natuurlijk wel weten of er genoeg animo voor is om mee te doen. Ik ga immers niet redelijk wat tijd steken in zo'n project als er uiteindelijk maar 3 man mee doet bij wijze van spreke.

Dus vandaar even deze post. Dus als het je leuk lijkt om mee te doen, laat dan even hier een reactie achter :) Bij voldoende animo zal ik beginnen met het maken en kunnen jullie over een week of twee de eerste ronde verwachten.

Geplaatst
Wat voor quiz moet ik aan denken? In principe is dat altijd leuk natuurlijk.

De basis waaraan ik zat te denken was een Introquiz. Maar wanneer de voorkeur is om meer variatie te hebben, kan ik eventueel ook wel andere rondes creëren, zoals foto's of albumhoezen raden, 'Zoek de link'-rondes of kennisvragen.

Geplaatst

Mooi dat er interesse is :) Als je wilt dat ik je tegen die tijd even tag zodat je het niet mist, laat het dan even weten door hier te reageren of mij even een berichtje te sturen. Dan zal ik zorgen dat je tegen die tijd op de hoogte gebracht wordt wanneer het begint :)

Geplaatst

Hebben jullie ook dat je je elke maandag verheugt op je nieuwe Discover Weekly Playlist van Spotify en de nieuwe What's In My Bag van Amoeba? ;c