Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hebben jullie ook dat je je elke maandag verheugt op je nieuwe Discover Weekly Playlist van Spotify en de nieuwe What's In My Bag van Amoeba? ;c

Discover Weekly altijd ouwe, alleen met mijn fucked up muzieksmaak (geen vaste smaak) is het elke week een zieke verassing. Heb wel es een lijst gehad met allemaal Scandinavische rap/pop etc. klonk nog best fijn ook haha, maar dat andere ken ik niet? Wats da t?

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 44,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sick Blik
    Sick Blik

Hebben jullie ook goede voornemens voor muziek dit jaar? Ik wil weer veel meer albums gaan luisteren sowieso. Ik heb wel een lijstje waar ik de komende tijd/dit jaar mee aan de slag wil: Verdi

• Richarð.
    Richarð.

https://kink.nl/voting/1a34ca4e-52af-4dde-b4e1-3129535f123b   Top 10 is enigszins accuraat. Daaronder is het (bijna) een random volgorde. Want lijstjes maken is moeilijk.

• Thnx!! Toto ken ik en luister ik zo nu en dan bijvoorbeeld George Porgy. Maar niet super veel van hun nummers ga gelijk verandering in brengen dank. 40-45% van namen ken ik zal allemaal eens gaan opze

Geplaatst
Discover Weekly altijd ouwe, alleen met mijn fucked up muzieksmaak (geen vaste smaak) is het elke week een zieke verassing. Heb wel es een lijst gehad met allemaal Scandinavische rap/pop etc. klonk nog best fijn ook haha, maar dat andere ken ik niet? Wats da t?

Hehe ik heb deze week ook twee Scandinavische hiphopnummers, verder meestal een mengeling van Afrikaanse muziek, Zuid-Amerikaanse/Caribische folk, allerhande elektro en alle groepen waar J Dilla ooit aan mee heeft gedaan. En had vandaag de continuous mix van Jon Hopkins' Late Night Tales à 70 minuten, zat er ook bij ;c

En Amoeba is die enorme platenzaak in LA, waar elke week artiesten heen gaan en dan muziek uitzoeken en daar over praten. Niets zo fijn als muzikanten die over muziek praten.

Geplaatst
  • Auteur

oMSXL3XVh4g

Walter Martin (ex-The Walkmen) met z'n nieuwe single over ons eigen Amsterdam. Eervolle vermelding voor Paradiso op 2:08 in de clip. ;c

Geplaatst

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; hoe heette die software ookalweer waarmee je snel een zooitje MP3-tags kan aanpassen?

Of iemand anders

Geplaatst

Amir Salar - Party is wel een pareltje. [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION];

Geplaatst

Ook helden gaan dood. Gisteren nog Low gekregen van m'n schoonvader, erg mooie plaat. Al blijft Ziggy Stardust m'n favoriet :)

Geplaatst

Jezus, schrok me de tyfus toen ik het hoorde. Leek nog in de bloei van zijn leven te zijn. 69 ook pas. :( Geweldige muzikant, het kwartje voor mij bij hem begon pas sinds kort te vallen. R.I.P. Blijft nog telkens wennen dat artiesten waar je naar luistert sterven, maar zal nog veel vaker gebeuren helaas.

Geplaatst

Ach die jongen zit niet voor niets in een inrichting. Echt waar. Wat een wartaal kan iemand uitslaan. Iemand doodwensen, dan ben je toch serieus helemaal koekoek :cab:

Geplaatst

Bowie :(

Berlijnse trilogie van het geniaalste dat ooit gemaakt is.

Wat een man.

Geplaatst
Ach die jongen zit niet voor niets in een inrichting. Echt waar. Wat een wartaal kan iemand uitslaan. Iemand doodwensen, dan ben je toch serieus helemaal koekoek :cab:

Joh, was gewoon een heel slechte grap. Inrichting? Ok, jij weet waar je over praat :cab:

Geplaatst

Hij zegt toch leek. Naar buiten toe leek het nooit dat hij ziek was iig. Die Nederlandse regisseur van die theatervoorstelling zei ook dat als Bowie op het podium stond hij dat nog met volle energie deed, maar zodra hij eraf kwam was hij helemaal kapot.