Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 44,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sick Blik
    Sick Blik

Hebben jullie ook goede voornemens voor muziek dit jaar? Ik wil weer veel meer albums gaan luisteren sowieso. Ik heb wel een lijstje waar ik de komende tijd/dit jaar mee aan de slag wil: Verdi

• Richarð.
    Richarð.

https://kink.nl/voting/1a34ca4e-52af-4dde-b4e1-3129535f123b   Top 10 is enigszins accuraat. Daaronder is het (bijna) een random volgorde. Want lijstjes maken is moeilijk.

• Thnx!! Toto ken ik en luister ik zo nu en dan bijvoorbeeld George Porgy. Maar niet super veel van hun nummers ga gelijk verandering in brengen dank. 40-45% van namen ken ik zal allemaal eens gaan opze

Geplaatst
@Frankjeee [YOUTUBE]PdyI1P8u5Zk[/YOUTUBE] Ze kan ook alles zingen, he. Niet normaal. Een kerstliedje. Je herkent het niet eens meer. Geweldig, zó goed. Vocaal kunstenares. En sowieso een heel lekker arrangement.
Geplaatst

Wat vinden we hier van nieuwe materiaal van Ed Sheeran? Ik ben in ieder geval echt happy met nieuwe nummers :)

Geplaatst
De nieuwe van The xx is er :<

Als 2016 twee weken langer had geduurd, was dit het album van het jaar geworden.

Geplaatst

Dat nieuwe album van Chef'special. Misschien muzikaal niet enorm hoogstaand, maar ik vind het echt een heerlijk feelgood album zeg. (d)

Geplaatst
  • Auteur
Rock-'n-roll-pionier Chuck Berry (90) overleden

De Amerikaanse muzieklegende Chuck Berry is op 90-jarige leeftijd overleden. De politie meldt dat hij rond het middaguur dood werd gevonden in zijn huis in Missouri.

Er zijn nog geen details bekendgemaakt over de oorzaak van zijn dood. De politie schrijft alleen dat er tevergeefs is geprobeerd de zanger te reanimeren.

ZFo8-JqzSCM

:(

Geplaatst

Vind je het wat? Vind Andromeda echt tof. Ascension is daarentegen echt niet mijn ding.

Ik vind Saturnz Barz tof. Andromeda en Ascension ook wel. Alleen We Got The Power heb ik niks mee.

Maar echt een wow-gevoel heb ik bij geen van allen.

Geplaatst
  • Auteur

Saturnz Barz is ook prima. Alleen vind die intro maar matig en die rap twijfel ik nog over. We Got the Power is wel geinig, maar niet heel bijzonder.

Geplaatst

[h=1]'Linkin Park-zanger Chester Bennington (41) pleegt zelfmoord'[/h]

Chester Bennington (41), de frontman van de Amerikaanse band Linkin Park, heeft zelfmoord gepleegd. Dat meldt de Amerikaanse entertainmentsite TMZ vandaag. Redactie 20-07-17, 20:25 Laatste update: 20:38

De Amerikaan zou zichzelf hebben opgehangen in een woning in de buurt van Los Angeles. Zijn levenloze lichaam werd vandaag ontdekt. Hij laat zes kinderen bij twee vrouwen achter.

Van de zanger was bekend dat hij jarenlang heeft geworsteld met een drugs- en alcoholprobleem. Volgens sommigen zou dat komen omdat hij als kind was misbruikt.

Bennington en band traden drie weken geleden nog op tijdens het Belgische festival Rock Werchter. Vooral in de jaren '00 scoorde Linkin Park hits met nummers als 'In the End', 'Numb', 'One Step Closer' en 'Faint'. Ook zocht de band de samenwerking met artiesten uit andere muziekgenres, zoals met hiphopster Jay-Z.

:( :( :(

Geplaatst

Tjonge zeg. Pakt me wel even dit. Jeugdheld. Paar weken geleden nog gezien op Werchter. Vreselijk.

Geplaatst

Zeer spijtig. Beide bands waar ik groot fan van ben heeft de zanger zelfmoord gepleegd.

Raad de andere band.