Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

heerenveen.jpg

Zoals jullie nu waarschijnlijk wel doorhebben, zal dit topic over Heerenveen gaan. Ik heb mezelf 3 doelen gesteld;

- Bij de eerste 4 eindigen

- Halve finale beker

- overwinteren in Europa

inkomende transfers ;

transfersinfl0.jpg

Tommy Hoiland; Zeer getalenteerde aanvaller. Zal met zijn 16 jaar geen directe basisspeler zijn.

Quavas Kirk ; Ook zeer getalenteerde speler. Kan op de rechterflank evenals in de spits. Moet beginnen met de concurrentie aangaan met Yildirim.

Danny Szetela; Ook een Amerikaan, net als Kirk. Kan op de rechtsback, rechtshalf en centraal op het midden. Is gehaald voor de basis.

Dimitar Rangelov; Een Bulgaarse spits, ook relatief jong. Zal in de basis beginnen.

Daniel Pudil ; Tsjechische linksback van 19 jaar. Moet concurreren met Seip voor de linksback positie.

Uitgaande transfers;

transfersuitap1.jpg

Enige die weg ging was Bruggink. Was in principe wel basisspeler, maar voor het geld dat Schalke biedde kon ik hem niet hier houden. Steur doet het achter de spitsen ook voortreffelijk.

de competitie

standwinterstopgj7.jpg

Alles kan nog. De doelstelling 'bij de eerste 4 eindigen', heb ik bijgesteld tot Champions League voetbal halen.

De beker

1bekerbo7.jpg

We hadden qua veldspel helemaal geen problemen. Brian heeft in totaal maar een bal op goal gehad. We kregen de bal er echter met geen mogelijkheid in. 10 Minuten voor het eind brak Bosvelt de ban. Paar minuten later scoorde Tommy Hoiland zijn eerste doelpunt in Friese dienst.

2bekerhi1.jpg

Verdiende overwinning voor ons. Enige kanttekening zijn de 2 tegendoelpunten. Maarja, kwartfinale van de beker is een feit. Hierin zal Den Bosch de tegenstander worden. Hoogstwaarschijnlijk is de doelstelling 'halve finale beker' dus gehaald. Daarom wil ik deze bijstellen tot de finale.

uefa cup

1heenwedstrijduefaub1.jpg

1returnuefaom6.jpg

De dubbele ontmoeting met het Griekse Xanthi leverde ons meer problemen op dan verwacht. In griekenland won het stugge Xanthi zelfs met 1-0. In Heerenveen stelde we echter alle zeilen bij. Dankzij een late vrije trap van Ugur Yildirim plaatsen wij ons voor de groepsronde.

de groepsronde

groepronde1lg8.jpg

groepronde2vr8.jpg

groepronde3so5.jpg

groepronde4dw5.jpg

Na de overwinning op GAK waren we al zeker van overwintering in Europa. De overwinning op AS Roma gaf alleen nog maar meer aan smaak aan onze prestatie.

Eindstand in Groep A.

groepaed6.jpg

In de volgende ronde is het Tsjechische Slavia Praag onze tegenstander.

In geval van een geheel fitte selectie is dit onze formatie + basisopstelling;

opstellingng7.jpg

Screens zijn op aanvraag, en alle reacties zijn welkom

Geplaatst
  • Auteur

heerenveen.jpg

Zoals jullie nu waarschijnlijk wel doorhebben, zal dit topic over Heerenveen gaan. Ik heb mezelf 3 doelen gesteld;

- Bij de eerste 4 eindigen

- Halve finale beker

- overwinteren in Europa

inkomende transfers ;

transfersinfl0.jpg

Tommy Hoiland; Zeer getalenteerde aanvaller. Zal met zijn 16 jaar geen directe basisspeler zijn.

Quavas Kirk ; Ook zeer getalenteerde speler. Kan op de rechterflank evenals in de spits. Moet beginnen met de concurrentie aangaan met Yildirim.

Danny Szetela; Ook een Amerikaan, net als Kirk. Kan op de rechtsback, rechtshalf en centraal op het midden. Is gehaald voor de basis.

Dimitar Rangelov; Een Bulgaarse spits, ook relatief jong. Zal in de basis beginnen.

Daniel Pudil ; Tsjechische linksback van 19 jaar. Moet concurreren met Seip voor de linksback positie.

Uitgaande transfers;

transfersuitap1.jpg

Enige die weg ging was Bruggink. Was in principe wel basisspeler, maar voor het geld dat Schalke biedde kon ik hem niet hier houden. Steur doet het achter de spitsen ook voortreffelijk.

de competitie

standwinterstopgj7.jpg

Alles kan nog. De doelstelling 'bij de eerste 4 eindigen', heb ik bijgesteld tot Champions League voetbal halen.

De beker

1bekerbo7.jpg

We hadden qua veldspel helemaal geen problemen. Brian heeft in totaal maar een bal op goal gehad. We kregen de bal er echter met geen mogelijkheid in. 10 Minuten voor het eind brak Bosvelt de ban. Paar minuten later scoorde Tommy Hoiland zijn eerste doelpunt in Friese dienst.

2bekerhi1.jpg

Verdiende overwinning voor ons. Enige kanttekening zijn de 2 tegendoelpunten. Maarja, kwartfinale van de beker is een feit. Hierin zal Den Bosch de tegenstander worden. Hoogstwaarschijnlijk is de doelstelling 'halve finale beker' dus gehaald. Daarom wil ik deze bijstellen tot de finale.

uefa cup

1heenwedstrijduefaub1.jpg

1returnuefaom6.jpg

De dubbele ontmoeting met het Griekse Xanthi leverde ons meer problemen op dan verwacht. In griekenland won het stugge Xanthi zelfs met 1-0. In Heerenveen stelde we echter alle zeilen bij. Dankzij een late vrije trap van Ugur Yildirim plaatsen wij ons voor de groepsronde.

de groepsronde

groepronde1lg8.jpg

groepronde2vr8.jpg

groepronde3so5.jpg

groepronde4dw5.jpg

Na de overwinning op GAK waren we al zeker van overwintering in Europa. De overwinning op AS Roma gaf alleen nog maar meer aan smaak aan onze prestatie.

Eindstand in Groep A.

groepaed6.jpg

In de volgende ronde is het Tsjechische Slavia Praag onze tegenstander.

In geval van een geheel fitte selectie is dit onze formatie + basisopstelling;

opstellingng7.jpg

Screens zijn op aanvraag, en alle reacties zijn welkom

Geplaatst

Re: Pride of the North

Mag een screentje van Rangelov heb hem ooit gehad bij CSKA Sofia bij mij scoorde hij niet egt veel bij jouw wel ?

Geplaatst
  • Auteur

rangelovrn2.jpg

Rangelov is inderdaad niet wat ik ervan had verwacht. Scoort lastig ja, en hij is nu herstellende van een blessure. In de winterstop zal waarschijnlijk nog gezoekt worden naar een alternatief.

Geplaatst

Je doet mee op alle fronen, veel succes verder met Heerenveen, ik blijf dit topic wel volgen!

Geplaatst

Waarom heet Schalke niet gewoon Schalke maar heet het Gelsenkirchen?

Leuk begin, succes :)

Geplaatst

Netjes. Mag ik een screen van Steur? Ik kan niet begrijpen dat hij basisspeler is. Ik had veel betere alternatieven!?

Geplaatst

Ik dacht even aan Groningen bij pride of the north. Maar gelukkig maar, mijn club is het geworden. Mooie carriere tot nu toe. Hoe knip je die plaatjes zo mooi uit trouwens. Dat vraag ik me steeds af omdat ik dat zelf niet voor elkaar krijg :S

Geplaatst
  • Auteur

steurpg8.jpg

Steur kreeg na het vertrek van Bruggink zijn kans. Deed het voortreffelijk en is nog jong. Dat Steur niet de beste speler van de wereld wordt moge duidelijk zijn.

Ik dacht even aan Groningen bij pride of the north. Maar gelukkig maar, mijn club is het geworden. Mooie carriere tot nu toe. Hoe knip je die plaatjes zo mooi uit trouwens. Dat vraag ik me steeds af omdat ik dat zelf niet voor elkaar krijg :S

Als je je screen in paint hebt. Moet je in het balkje naast de screen links, rechtsboven het vierkantje aanklikken. Dan kan je je screen mooi uitsnijden precies hoe je wilt. Deze doe je kopieren. Plak je in een leeg paint-bestand. Et voila.

Geplaatst

Goede prestaties, ben benieuwd naar de rest van het seizoen:)

Geplaatst
  • Auteur

Het eerste seizoen met Heerenveen is voorbij. Hier de resultaten;

Transfers

transfersinjg2.jpg

Felipe kwam pas na het seizoen. In de winterstop zijn er verder geen spelers vertrokken uit Heerenveen.

De Competitie

eindstandxm3.jpg

Vooralsnog mag Groningen de titel; pride of the north dragen, zij wonnen uit eindelijk de strijd tegen ons.. Op de voorlaatste speeldag stonden wij nog voor op Groningen. Wij speelden echter gelijk tegen Willem II en Groningen won van Feyenoord. De teleurstelling was groot, maar voor het seizoen begon had heel heerenveen getekend voor een 2e plaats. We krijgen hoe dan ook de kans om op het miljoenenbal uit te komen.

UEFA cup

uefaheenzp0.jpg

uefareturnld9.jpg

210 Minuten lang waren wij de betere club. Helaas scoorden we in deze periode niet. Zelfs met de penaltys lukte het ons bijna niet om te scoren. Dit verlies hebben we geheel aan onszelf te danken.

De Beker

1bekercm7.jpg

2bekerst7.jpg

3bekerca5.jpg

De wedstrijd tegen Willem II had ons het kampioenschap gekost. Nu waren ze tegenstander in de bekerfinale. We hadden het wederom moeilijk en de eindstand na reguliere speeltijd was wederom 1-1. In extra tijd zorgde de 16-jarige Tommy Hoiland ervoor dat we toch nog iets tastbaars wonnen dit seizoen.

Ondanks alles hebben we aan alle doelstellingen voldaan. Al had ik liever kampioen geworden en verder gekomen in Europa. Dat zijn dus doelstellingen voor komend seizoen.

Geplaatst

Mooie resultate hoor jammer van die wedstrijd tegen slavia praag :( maar de beker winne plus da 2e plaats halen :thumb: KUTGW

Geplaatst

Meesterlijke prestaties! Jammer van de UEFA Cup, volgend jaar naar het miljoenenbal!

Geplaatst
  • Auteur

De eerste helft van 06/07 zit er op. Ik had mezelf deze keer de volgende doelstellingen gesteld ;

- kampioen worden.

- de beker winnen.

- 2e ronde Champions League halen, en mits een gunstige loting nog meer.

Laten we eerst maar eens de transfers bekijken.

transfers in

transfersineo0.jpg

transfers uit

transfersuitab8.jpg

Bij sommigen bleef het goeie voorgaande seizoen niet onopgemerkt. Pranjic Nilsson en Hansson mochten tegen een goed bod vertrekken naar clubs die ik heb niet wou afnemen.

De JC schaal

De eerste wedstrijd van het seizoen tussen de kampioen en de bekerwinnaar. Wij moesten maar laten zien dat wij 'Pride of the North' zijn.

jcschaaltc8.jpg

En dat deden we dan ook met overtuiging. In een aantrekkelijke wedstrijd waren wij duidelijk de betere.

De Competitie

standwinsterstoptn0.jpg

We mogen onszelf de titel Herbstmeister geven. Nu nog het vervolg geven en kampioen worden!.

De Beker

beker1to9.jpg

beker2gk5.jpg

Waar tegen Eindhoven 2 kansen van hun kant genoeg waren om een verlenging uit het vuur te slepen, kenden we tegen Fortuna met een groot aantal reserves geen problemen. Volgende ronde is Roda aan de beurt.

Champions League

cl1or8.jpg

cl2nk6.jpg

In Polen hadden we het nog redelijk lastig, al hadden wij daar ook de beste kansen. In Heerenveen maakten wij het af.

wedstrijdenclpg7.jpg

'

Deze uitslagen zorgden voor de volgende eindstand in de groep;

groepcldo2.jpg

Op papier waren Porto en Lyon waarschijnlijk de grote namen. Beiden is het niet gelukt door te komen naar de volgende ronde. Club Brugge en ons is dat wel gelukt. De loting was ons echter niet gunstig gezind. Volgende ronde moeten we richting Turijn.

screens op aanvraag, reacties zijn welkom

Geplaatst

Leuke novelle, wel grappig dat uitgerekend Groningen dan nog kampioen word.

Geplaatst
  • Auteur

heerenveen.jpg

Het vervolg van 06/07 ;

Transfers in

tranfersinns9.jpg

We hebben toch al wat aanzien gekweekt als een naam als van der Meyde voor heerenveen kiest. Junegard is een 17-jarige zweeds talent.

Transfers uit

transfersuitsm1.jpg

Felipe verkastte naar AS Roma. Door zijn vertrek is vd Meyde gehaald. Niet echt achteruitgang lijkt me voor ons. Bosvelt kwam niet meer aan spelen toe en gunde ik zijn carriere spelend af te sluiten.

De competitie

eindstandsx7.jpg

Wat ons vorig jaar niet lukte, lukte nu wel. We werden de beste club van Nederland. Enig kritisch kanttekeningetje zijn de vele tegendoelpunten.

De Beker

beker1pj8.jpg

beker2nj5.jpg

beker3xa2.jpg

Voor de 2e keer op rij wonnen we de beker. Dit betekende dat we de dubbel binnen hebben gehaald.

Champions League

cl1ho4.jpg

cl2hg7.jpg

In het Abe Lenstra stadion verraste we vriend en vijand door een schitterende wedstrijd te spelen waar we verdiend wonnen van het grote juve. In Turijn stonden we 54 minuten lang onder extreme druk van juventus. Na de rode kaart van Kovac sloegen we op het juiste moment toe. Een wonder dat waarschijnlijk niemand voor mogelijk had gehouden.

cl3sv7.jpg

cl4sc4.jpg

Na de stunt tegen juve verwachtte men dat we Basel moesten pakken. In de uitwedstrijd sloegen we meteen toe. Na de 0-3 in Zwitserland volgde een saaie vertoning in Friesland. Dit mocht de pret echter niet drukken, want Heerenveen staat in de halve finale van de Champions League. Man Utd zou de tegenstander worden.

cl5zq5.jpg

cl6wh1.jpg

Het sprookje moet ooit eindigen. Thuis hadden we een zeer evenwichtige wedstrijd waarin we weer boven onszelf uitstegen. Uit was Man Utd de betere. De klasse van Dahlberg zorgde echter dat 1 van onze weinige kansen een doelpunt werd. Na de rode kaart van Vicelich was het eigenlijk wachten tot Man Utd het afmaakte. In de verlenging was invaller Sivok hiervoor verantwoordelijk.

Tot zover Heerenveen. Er komt echter een nieuw hoofdstuk aan dit verhaal. Het betreft het bondscoachschap ;

nederlandse%20vlag.gif

aanbiedingop4.jpg

Mijn voorganger speelde gelijk tegen Slovenie en speelde verloor tegen Kroatie. Ik mocht proberen toch nog slovenie in te halen. Zie hier het resultaat.

ned1wj2.jpg

Zeer goede wedstrijd van Nederland kant. Zelfs met 10 werd met dominant en attractief voetbal Kroatie volledig weggespeeld. Het spel wat we zo graag van Nederland zien, speelden we vandaag. Het debuut van Huntelaar bleek ook in het spel succesvol.

ned2jm2.jpg

We konden de goeie start onder mijn bewind geen goed vervolg geven. In de uitgelezen kans om Slovenie nog in te kunnen halen faalden we. De Slovenen bleken zeer stug en moeilijk te breken. Arjen Robben zorgde er door een schot van afstand voor dat we in ieder geval niet verloren in Slovenie.

standpg6.jpg

Hoogstwaarschijnlijk zullen we ons door middel van play-offs moeten kwalificeren voor het EK. Slovenie moet dan wel nog tegen Ierland en Kroatie. Maar ik ga er niet van uit dat hun nog veel steken laten vallen.

Zou een mod de titel willen veranderen in ; SC Heerenveen & Oranje.

screens op aanvraag en reacties zouden leuk zijn

Geplaatst

Re: SC Heerenveen & Oranje

fantastische resultaten en tjsah van man utd is natuurlijk niet makkelijk te winnen felie met de dubbel en veel suc6 met het nederlands elftal :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

heerenveen.jpg

Transfers

transfersinnf4.jpg

Ik wou het elftal iets Nederlandser maken. Manucharyan is de uitzondering die de regel bevestigd.

transfersuitfz5.jpg

De goeie prestaties bleven niet onopgemerkt. Een aantal spelers verdiende een transfer naar het buitenland. Sommigen waren gewoon te slecht en zijn daarom weg.

Competitie

standwm5.jpg

Het gaat zeer goed in de competitie, vooral het aantal gemaakte doelpunten staat mooi.

Beker

beker1dc3.jpg

beker2qb9.jpg

Ook al speelden we met de reserves, dan is het nog een extreme blamage, om te verliezen van Eindhoven. Verder wil ik hier geen woorden aan vies maken.

Champions League

clgroepsfaseph6.jpg

We plaatsten ons, zij het met moeite, voor de volgende ronde. Vooral een overwinning op Real Madrid was erg leuk. In de volgende ronde een oude bekende. Man Utd, de titelhouder, is de volgende tegenstander.

nederlandse%20vlag.gif

ned1rz7.jpg

ned2lv6.jpg

ned3mp9.jpg

ned4mf7.jpg

We wonnen 3 wedstrijden, tegen Litouwen waren we al geplaatst, en ik liet ook de spelers die er wel altijd bij waren, maar meestal geen minuten kregen spelen. We verzuimden echter te scoren. Hierdoor werden we helaas geen groepswinnaar.

eindstandkwalpoulekx7.jpg

Op het EK zijn we ingedeeld bij Portugal Tsjechie en Turkije.

Dan speelden we als afsluiting van 2007 nog 2 oefenwedstrijden. Tegen Nigeria en Spanje. Zie hier ;

ned5ni3.jpg

ned6qe9.jpg

Beiden oefenwedstrijden speelden we erg sterk tegen niet de minste tegenstander. Tweemaal wonnen we ook met duidelijke cijfers. Op naar het EK!.

Screens op aanvraag en reacties zouden leuk zijn

Geplaatst

deze novell ziet er goed uit, mooi dat je kampioen bent geworden met heerenveen, en kijke of je de volgende kampioenschaal ook kunt pakken.

succes met nederland.

Geplaatst

mooie prestaties! Dahlberg 19miljoen :|

Trouwens mag ik screentje geschiedenis Dahlberg? en screentje felipe aub

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]