Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zie Sparta wel kans maken. Best snelle aanvallers (en Calabro). Is jullie verdediging eigenlijk een beetje snel?

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst

Waarschijnlijk zal Djoum linksbacken vandaag, die is voor de positie wel rap genoeg. Monteyne aan de andere kant dan weer wat minder. Vrees bij Sparta vooral die jongens als Bel Hassani, Bilate en Deekman.

Geplaatst

Met Nemeth erbij heb je wel heel veel meer voetbal in de ploeg (ook al te zien bij de 6-1 zondag) ik denk eerlijk gezegd dat we tegen Sparta meer aan Nemeth hebben dan aan Demouge.

Geplaatst

Djoum (of Fledderus) zal linksback staan idd.

Over Monteyne maak ik me niet heel veel zorgen, hij speelt altijd naar behoren en heeft

o.a. Mertens, Tadic etc altijd redelijk onder controle.

Ik ga voor een vieze 0-1 vandaag!

Geplaatst

Bilate bankspeler eerder die Deekman die super snel is maar niet kan voetballen.

Succes jongens ik duim voor Roda ;c

Geplaatst
Als ze het vanavond niet afmaken' date=' dan doen ze dat zondag thuis wel.[/quote']

Nou... Sparta kan uit een stuk beter renderen hoor. Zeker op snelheid.

Geplaatst

Boh wat een slechte wedstrijd zeg. Ik denk dat ze het thuis wel afmaken. Roda is dit seizoen ijzersterk. Alleen Ajax, Feyenoord en Utrecht wonnen in Kerkrade.

En prima dat die aanvallers van Sparta snel zijn, maar veel hebben ze ook niet laten zien.

Geplaatst

We hebben ons gisteren in de eerste helft zó enorm tekort gedaan. Wat een harmonie dat Sparta zeg. Nu op naar sunday bloody sunday, vind 0-0 maar een nare uitslag.

Geplaatst

Tegen dit Sparta moet je toch vrij eenvoudig winnen thuis....

Ik zeg 3-0.

Geplaatst

Wat was die Hupperts trouwens dra-ma-tisch gisteren. Lijkt wel of die jongen (behoudens z'n wereldgoal in Heerenveen) in uitwedstrijden niets durft?

Geplaatst

Ik heb me gister (alweer) zitten ergeren aan Hupperts. Geen dreiging, geen voorzet, geen inzet, kortom helemaal niks! Was ook na een uur kapot, terwijl ie veruit het minst nuttig gedaan had van iedereen op het veld. Maar goed, in Kirchroa doet Guus et altijd beter.

Verder speelde Monteyne een goede wedstrijd en was ook Kurto weer heel belangrijk.

Maar zondag groot feest, want na 40 komt 41!

Wij zullen nooit degraderen!

Geplaatst

Re: Roda JC Kerkrade #2

Nou mannen D-Day. Ik ben zo nerveus als een gek.

Geplaatst

Bah, ik dacht er rustig onder te blijven vandaag. Net Cambuur - Roda terug gekeken, nu heb ik het niet meer ;e

Geplaatst

Gefeliciteerd jongens, niemand begrijpt hoe jullie het doen maar jullie flikken het weer. Misschien dat jullie ook met sterren kunnen gaan werken als teken van hoe vaak jullie de play-offs hebben overleefd :cab:

Geplaatst
Misschien dat jullie ook met sterren kunnen gaan werken als teken van hoe vaak jullie de play-offs hebben overleefd :cab:

Pas 2x hoor :sorry: