Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst
Seizoenskaartje komt eraan he ;c

Misschien zelfs een sjaaltje.

Geplaatst

Ik kan het niet laten om de samenvatting en de fesiviteiten na afloop nog eens te kijken.

Nog steeds een heerlijk gevoel!

Geplaatst

Roda schijnt ook met Chery bezig te zijn, dat zou ik een heerlijke aankoop vinden. Echt een hele goede voetballer en een technische speler kan Roda wel gebruiken.

Geplaatst

Daar lees ik steeds meer en meer over ja. Chery op links, Hupperts op rechts en Demouge in de punt :

Geplaatst

Chery op 10.

Ze schijnen ook bezig te zijn met Tom van Weert van FC Den Bosch

Geplaatst
Daar lees ik steeds meer en meer over ja. Chery op links, Hupperts op rechts en Demouge in de punt :<

Ik denk dat Frankie eerder naar NEC komt dan Roda.

Geplaatst
Ik denk dat Frankie eerder naar NEC komt dan Roda.

Demouge heeft al eerder laten weten niet naar NEC te willen gaan.

Gewilde Demouge stuurt clubs door naar Bournemouth

Het sterke spel van Frank Demouge bij Roda JC Kerkrade heeft interesse gewekt. De Limburgse club wil de spits dolgraag langer aan zich binden, terwijl ook NAC Breda en NEC concreet zijn in hun belangstelling. De aanvaller heeft echter nog een doorlopend contract bij Bournemouth dat hem in de winterstop verhuurde aan Roda JC.

'Er wordt van alles geroepen en geschreven, maar een geïnteresseerde club moet er eerst met Bournemouth uit zien te komen’, stelt Demouge die een belangrijk aandeel had in het lijfsbehoud van Roda.

NEC informeerde, net als in de winterstop, naar een terugkeer van de Nijmegenaar. 'Via zijn zaakwaarnemer vernamen we dat Frank niet terug wil naar NEC', aldus technisch directeur Carlos Aalbers. 'Dat is de keuze van de speler en dan houdt het voor ons op. Het zijn de feiten, en dat een trainer dan van alles roept is voor zijn rekening.’

Aalbers doelt op Ruud Brood, die vorige week de handelwijze van NEC bekritiseerde. De Nijmeegse club zou zijn spits gek hebben gemaakt. 'Ik word altijd moe van al die meningen', zegt Demouge.

'Het is zeker niet zo dat ik niet naar NEC terug zou willen, maar ik sta nog wel onder contract bij een andere club.' (Freek Jansen)

Bron.

Ik denk dat Roda misschien toch een streepje voor heeft, de supporters lopen weg met hem. Bovendien geeft het ook wel iets aan dat hij er alles aan deed om Roda erin te houden, hij kon nauwelijks lopen eigenlijk maar viel toch in.

bewerkt door Pino

Geplaatst
Wat ik heb meegekregen wilt die juist wel komen.

Zou jullie TD dan liegen?

Geplaatst
Blijkbaar als je de laatste alinea leest :cab:

Inderdaad :cab:

Geplaatst

Dat wist ik niet, in andere artikelen heb ik het tegenovergestelde gelezen. We zullen wel zien wat het wordt.

Geplaatst

Van Peppen is mooi. Verder schijnt Drost van RKC ook bijna rond te zijn.

De naam van Chery wordt steeds meer genoemd idd.

Ik denk ook dat Roda een streepje voorsprong heeft wb. Demouge. Zeer geliefd

onder de supporters en als ie niet wilde blijven had ie nooit et risico genomen om in te

vallen afgelopen zondag.

Nieuwtjes:

Ook de namen van Ten Rouwelaar, Martina en Luijckx duiken meer en meer op!

bewerkt door RamonRJC

Geplaatst

Zijn zeker leuke namen voor Roda volgend seizoen. Goeie back met van Peppen, en Chery is zeker een leuke vleugelspeler. Is trouwens bekend voor hoeveel Malki vertrekt? Heb dat nog nergens kunnen uitvogelen

Geplaatst
Zijn zeker leuke namen voor Roda volgend seizoen. Goeie back met van Peppen, en Chery is zeker een leuke vleugelspeler. Is trouwens bekend voor hoeveel Malki vertrekt? Heb dat nog nergens kunnen uitvogelen

Las dat ze een bod van 1 miljoen gekregen hebben.

Komkommertijd in Kerkrade.