Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hoezo jammer? Luijckx is al weg door een degradatieclausule in z'n contract.

Als geen club hem wil zit je nog aan hem vast

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst

Realisme is weer ver te zoeken in Kerkrade, Roda moet meteen promoveren en over drie jaar in het linkerrijtje van de Eredivisie staan. Op kunstgras trouwens, want dat komt er nu te liggen.

Kom op, je weet je basiself nog niet eens en toch moet promotie de doelstelling zijn? RKC en NEC zijn ook gedegradeerd, die laat je echt niet zomaar even achter je.

Geplaatst

Logisch toch dat promotie een doel is voor een pas gedegradeerde club. En wie zegt dat Roda over 3 jaar linkerrijtje moet staan.

Je kunt toch niet als Roda zijnde het doel hebben om lekker mee te hobbelen in de eerste divisie?

Geplaatst

Kunstgras :nuts: [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; een club als Roda moet gewoon als doelstelling hebben om te promoveren, simpel zat.

Geplaatst
een club als Roda moet gewoon als doelstelling hebben om te promoveren, simpel zat.

Stel je voor dat je eerst de boel op orde brengt en dan de stap omhoog probeert te maken. Echt, er is dus totaal geen leer getrokken uit de laatste jaren. Er moeten/mogen/willen 14 spelers weg, wat hou je dan over aan kampioensmateriaal?

Geplaatst

Dan is het belachelijk. Roda zal de komende jaren gewoon echt nog in de Juup/onderin Eredivisie spelen.

Geplaatst

[MENTION=2395]Pino[/MENTION] Met Ramos, Dijkhuizen, Letschert , Fledderus en Janssen heb je voetballers die sowieso top zijn voor de Jupiler League.

Mitchell heeft wel potentie alleen wordt het tijd dat er een trainer komt die vertrouwen in hem uitspreekt. Biemans zijn contract verlengen en dan hoef je alleen een nieuwe linksback te halen voor de verdediging.

Van Leer

Dijkhuizen - Letschert - Biemans - Aankoop.

Zo'n verdediging hebben clubs als VVV en De Graafschap ook niet hoor.

Geplaatst

Maar je moet ook nog een middenveld en aanval formeren. En ik heb geen idee of die keeper goed genoeg is.

De vraag is ook of Dijkhuizen en Letchert willen blijven. Fledderus is ook een dure jongen en is de vraag of die ook blijft. En je zit nog met een dure Demouge die je waarschijnlijk niet kwijt zal raken.

Geplaatst

[MENTION=2395]Pino[/MENTION] Fledderus kan wel een dure jongen zijn, hij is wel een meerwaarde voor Roda en de hele selectie de deur wijzen is ook niet goed. Fledderus als linkshalf/linker centrale middenvelder en Janssen op 10, dan hoef je alleen nog een goede nummer 6, een rechtshalf en uiteraard twee goede spitsen te halen. Dan is je basisteam compleet. Dijkhuizen en Letschert hebben beide nog een contract tot 2016 en als die vertrekken kan Roda nog wat geld vangen. Je moet misschien wel hopen dat Demouge zelf wilt stoppen of dat ie gaat cashen op Cyprus ofzo.

Als Hupperts naar AZ gaat kun je misschien van hen een paar spelers huren (zoals Rosheuvel bijv.)

bewerkt door Jarich.

Geplaatst

Ik denk dat je het allemaal iets te rooskleurig bekijkt. We spelen 1 divisie lager dan kunnen we geen topsalarissen meer betalen. Hoe belangrijk de speler ook mag zijn.

Ik zou voglend seizoen toch weer proberen de Van Veldhoven variant te spelen 4-4-2 met een ruit op het middenveld.

GK Van Leer

DR Dijkhuizen

DC Letchert

DC Biemans/Ramos

DL

DMC De Beule

MR

ML Fledderus

AMC Höcher

ST Jansen

ST

Je moet ook denken dat er ook wat jongens bij moeten komen voor op de bank he ;)

bewerkt door Pino

Geplaatst

Verdienen De Beule en Höcher dan niet te veel? Als je echt een bezem door de selectie wilt halen, zul je ook afscheid van hen moeten nemen.

Roda wilt zelf ook door met Fledderus. Maar goed, kan me voorstellen als er interesse zou komen ze niet moeilijk doen bij een eventueel vertrek.

Geplaatst

Ach ik vergeet Fledderus hier natuurlijk, ik ga er wel vanuit dat Roda hem kan behouden. Dan zou je Höcher op 10 kunnen zetten en Jansen in de spits met dan nog een echt diepe spits erbij.

Geplaatst

[MENTION=2395]Pino[/MENTION] Djoum vond ik wel aardig spelen de laatste tijd, dus misschien verlengen ze met hem ook nog wel.

Dan kun je zo spelen:

Van Leer

Dijkhuizen - Letschert - Biemans / Ramos- Aankoop

Djoum

Aankoop Fledderus

Höcher

Jansen - Aankoop

Dan hoef je nog maar drie spelers te halen voor de basis. Je hebt Paulissen, Jacobs en Wijnen al op bank. Dus ik zie het wel goed komen eerlijk gezegd. ik hoop alleen dat er snel duidelijkheid komt over Hendriks.

bewerkt door Jarich.

Geplaatst

Djoum is Afrikaan en moet dus minimaal een paar ton verdienen. Vond hem toen Brood wegging wel even goed, maar het blijft een handige backup en daar is hij te duur voor.

Geplaatst

Dan zou ik hem inderdaad ook weg doen. Ik denk eerlijk gezegd dat we op voetbaltechnisch gebied niets horen totdat er bekend is wat Nol gaat doen.

Geplaatst

Zal ook eerst een bestuur moeten komen ja. Geruchten gaan ook dat Tomasson weggaat en Trost wordt aangesteld als nieuwe trainer. En dan Van der Luer en Peeters wat gaan betekenen voor Roda. Maar ja zie die Tomasson maar eens weg te krijgen. Zou denk ik ook betekenen dat Vlemmings weggaat.

Geplaatst

Zou het wel goed vinden als Tomasson en Vlemmings weggaan. Beschikken niet over kwaliteiten om Roda er weer bovenop te helpen. Trost zou ik een goede hoofdtrainer vinden. Over Peeters had ik ook al wat gelezen. Vraag me alleen af wat je Van der Leur zou moeten laten doen? Zou geen goede eindverantwoordelijk zijn, misschien wel als adviseur/klankbord/ lid van technische commissie of iets dergelijks.

Geplaatst

Tomasson en Vlemmings ontslaan gaat ontiegelijk veel geld kosten aangezien die nog een jaar of 3 vast liggen.

Geplaatst

Als Nol echt wilt doorpakken, moet hij dat wel gaan doen. Dan zou ik als Nol zijnde de ontslagpremie betalen.

Geplaatst
Djoum is Afrikaan en moet dus minimaal een paar ton verdienen. Vond hem toen Brood wegging wel even goed, maar het blijft een handige backup en daar is hij te duur voor.

Lijkt me onzin, want hij heeft gewoon een EU-paspoort. Die regel geldt alleen voor niet-EU spelers.

Geplaatst
Als Nol echt wilt doorpakken, moet hij dat wel gaan doen. Dan zou ik als Nol zijnde de ontslagpremie betalen.

Jij denkt dat hij gek is of wat?

Hendriks heeft altijd gewerkt met leningen, die gaat echt niet zomaar ff een paar ton neerleggen om die 2 eruit te gooien, zonder dat hijd e zekerheid heeft dat hij dat geld terugverdiend.

Lijkt me onzin, want hij heeft gewoon een EU-paspoort. Die regel geldt alleen voor niet-EU spelers.

Heeft hij de Belgische nationaliteit dan? Dat wist ik niet.

Geplaatst

Verder gaan met deze twee heeft ook geen nut, of je moet nog een externe financier vinden.