Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst

Als Roda z'n normale niveau haalt niet [MENTION=24115]Zitterd boy[/MENTION];, uitslag in Sittard had ook veel ruimer uit moeten vallen. Wij spelen midweeks wel nog een zware bekerwedstrijd tegen PSV, kan dan wel weer in jullie voordeel werken ;)

Geplaatst
VI zegt dat Roda een dik probleem heeft als ze promotie mislopen, klopt dat verhaal een beetje?

Ben gisteravond bij supportersforum geweest en Wim Collard benadrukte dat dit bullshit. Weet er even het fijne niet meer van, maar wist te melden dat ze daar rekening mee houden en er veel dure contracten in de zomer aflopen.

Geplaatst

Vanavond op bezoek bij onze traditionele angstgegner.

Laten we hopen op 3ptn en dat NEC er verspeelt bij Eindhoven.

Geplaatst
Vanavond op bezoek bij onze traditionele angstgegner.

Laten we hopen op 3ptn en dat NEC er verspeelt bij Eindhoven.

Echt raar is dat, Roda heeft altijd problemen met RKC. Dinsdag tegen PSV, kan ik weer aan de slag in de Kick-Off.

Geplaatst

Nee, waarschijnlijk als volgt:

Van Leer

DIjkhuizen - Biemans - Werker - Van Peppen

Faik - Van Hyfte

Gyasi - Pluim - Hocher

Jansen

Geplaatst
Nee, waarschijnlijk als volgt:

Van Leer

DIjkhuizen - Biemans - Werker - Van Peppen

Faik - Van Hyfte

Gyasi - Pluim - Hocher

Jansen

Missen wel een paar namen toch? Dit mag voor ons niet fout gaan tegen deze 11

Geplaatst
Geen Plat, Demouge, Ramos zo te zien. Missen ze nog een paar belangrijke basisklanten?

Vindt Jansen toch beter dan Plat hoor.. Demouge zal wel als breekijzer komen als het 1 doelpunt verschil is in de laatste 15 minuten.

Enige van de 3 die jij noemt en die beter is als wie er nu op zijn plaats staat is Ramos. Zeker tegen PSV heb je meer aan Jansen dan aan Demouge en Plat, Demouge zijn sterke punt is gewoon echt "vechten", terwijl we tegen PSV daar niet heel veel aan hebben op de counter.

En Thijs heeft gelijk, daarnaast missen we Verbist nog.

Geplaatst

Blijft een raar clubje dat ik supporter, binnen een paar dagen verliezen van de hekkensluiter in de Jupiler League en winnen van de koploper in de Eredivisie. Genoten van vooral van Leer en Werker. Nu volgende week verdomme ook winnen van Excelsior en op naar de halve finale :

Geplaatst
Congrats. Zaterdag rustig aan doen he, krachten sparen voor tegen Excelsior ;) (Wishful thinking)

Echte Fortuna fan die Guido.

De wedstrijd is zondag.

Geplaatst

Prachtige wedstrijd, verdiend! Nu eerst Fortuna oprollen en dan Excelsior kapot spelen! Bekerwinst en promotie dit seizoen? ( Wishfull thinking, misschien nog iets meer dan Nom :P )

Geplaatst

Wat een heerlijke overwinning. Hopen dat dit dan idd de ommekeer gaat zijn.

Excelsior thuis is gewoon te doen, maar eerst Fortuna op zn plaats zetten zondag!

Geplaatst
Ik vind dat echt een overschatte speler :cab: Heeft hier nog bij Twente gespeeld, daarna Almelo, maar nooit enige vorm van betekenis kunnen spelen voor beide eerste elftallen.

Laat zich meteen al zien huhu, mooi voor m

Geplaatst

Ach, beter supporter van één club dan van tien, nietwaar Pino? ;) Zaterdag, zondag, uitwedstrijden ga ik sowieso niet dus lekker boeiend dat je dan een dagje d'r naast zit. Ik weiger om me als een halve crimineel te laten behandelen als awaysupporter zijnde. Laatste keer dat ik dat deed was MVV uit en toen werd het halve stadion afgebroken door beide partijen. Nou, dan vergaat je de zin om naar uitwedstrijden te gaan.