Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Laat zich meteen al zien huhu, mooi voor m

Hoe spreek je zijn achternaam eigenlijk uit? Op FOX hadden het over 'Jessy'. Ik dacht dat je gewoon 'Ghieaasie' moest zeggen ;)

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst
Hoe spreek je zijn achternaam eigenlijk uit? Op FOX hadden het over 'Jessy'. Ik dacht dat je gewoon 'Ghieaasie' moest zeggen ;)
Geplaatst

Diep trieste vertoning, je zag het vanaf minuut één ook alweer gebeuren. Ben er echt even helemaal klaar mee, sla woensdag tegen Excelsior dan ook over. Voor die 20 euro ga ik wel iets leuks doen.

Geplaatst
Danke bitte

Nee joh ;)

[twitter]559370820615933954[/twitter]

Sorry guys, kon het niet laten. Succes in de jacht op NEC. Hopelijk krijgt Trost de zaak alsnog aan de praat, want nog een jaartje Juup gaat pijn doen in de beurs en dan gaan jullie ons achterna.

Geplaatst

Djassi ofzo volgens mij, komt wel redelijk overeen met Jessy. ;c

Geplaatst

3 wanvertoningen in 4 wedstrijden hebben dan eigenlijk een einde gemaakt aan alles.

Hopen dat we de play-offs halen en hopen op een wonder

Geplaatst
3 wanvertoningen in 4 wedstrijden hebben dan eigenlijk een einde gemaakt aan alles.

Hopen dat we de play-offs halen en hopen op een wonder

Hierbij sluit ik me 100% aan.. In 4 wedstrijden is er één keer goed gespeeld, en dat was tegen MVV.. Kampioenschap lijkt onhaalbaar, uitgeschakeld in de beker..

Ik ga maar vast bidden voor de play-offs..

Geplaatst

Wijs besluit genomen gister door, voor het eerst sinds zeer lange tijd, niet te gaan. Deed pijn aan de ogen, onvoorstelbaar als een halve finale van de beker op het spel staat.

Geplaatst

Gewoon gaan & achter je club staan. Je helpt ze echt niet door thuis op de bank te gaan zitten. Support your local!

Geplaatst

Vandaag is onze club dan echt gestorven.

Wat een waardeloze spelersgroep is dit, ze snappen er echt geen hol van.

Passanten hebben onze club kapot gemaakt.

Geplaatst

Wat een melodramatisch gedoe zeg. Je staat gewoon nog keurig 3e. Daarnaast is Roda een beetje de Fidel Castro van het Nederlands voetbalwereldje. Altijd afvragen of ze het nog een dag volhouden. De club is eigenlijk al langer kapot.

Geplaatst

Binnen een jaar gedegradeerd en in een week tijd van sjpasskapel Sittard en carnavalsvereniging Maastricht. Het zijn donkere dagen voor de trouwe Roda supporter..

Geplaatst

Swinkels erbij is wel een goede. Jammer dat Pluijm vertrokken is, al was hij de laatste weken ook extreem slecht.

Geplaatst

Ik snap de komst van Swinkels, die juich ik dan ook toe. Maar er had toch echt iemand met scorend vermogen moeten komen!

Contract Pluim ontbonden, daar kan ik niet om rouwen.

Geplaatst

Swinkels lijkt mij ook een prima versterking voor de Jupiler League, maar ook ik had liever een scorende spits erbij gehad. Gaat lastig zat worden de komende weken om het netje te laten bollen met de afwezigheid van Jansen, Demouge en Plat. Wel tevreden met vertrek van Pluim, die mijn inziens over een geweldige techniek beschikt maar daar veels te weinig rendement uit wist te behalen.

Geplaatst

Ik ben overigens overtuigd van de onschuld van Jansen. Op de beelden is te zien dat hij niet spuugt!

Hij kwam zondag huilend uit de bus gestapt. Ook MVV heeft verklaard dat hij niet heeft gespuugd, dus mag

hopen dat hij gewoon wordt vrijgesproken. We hebben em hard nodig!

Geplaatst

Je ziet hem in elk geval een spugende beweging maken.

Net zo als wanneer je een trappende beweging maakt maar niet trapt.

Zes wedstrijden vind ik overdreven. Maar schorsing zal die niet onder uit komen verwacht ik

Geplaatst

Als MVV dat als derde partij zelfs zou hebben verklaard, begin ik toch sterk te twijfelen. Begrijp ook echt niet waarom zo'n Sanders, Neerlands scheidsrechter met verreweg de minste persoonlijkheid, op zo'n beladen derby werd gezet.

Geplaatst
Als MVV dat als derde partij zelfs zou hebben verklaard, begin ik toch sterk te twijfelen. Begrijp ook echt niet waarom zo'n Sanders, Neerlands scheidsrechter met verreweg de minste persoonlijkheid, op zo'n beladen derby werd gezet.

Hij was inderdaad totaal incapabel om deze wedstrijd te leiden. Hij floot, aan beide kanten, heel warrig. Helaas worden wij de grootste dupe ervan.