Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Er moest iets gebeuren.

En het ontslaan van de trainer is in dit geval het meest logische.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst
Kalezic? Hoe kom je daar nou weer bij :-D Doet het wel redelijk met Jong PSV, denk dat ie daar nog wel ff blijft.

Omdat ik dat een uitstekende trainer vind voor dit soort ploegjes, ook een hele sympathieke vent.

Geplaatst
Omdat ik dat een uitstekende trainer vind voor dit soort ploegjes.

Het is dus eigenlijk gewoon puur toeval dat Sierd de Vos dat precies 1 seconde voor jou reactie zei?

Geplaatst
Het is dus eigenlijk gewoon puur toeval dat Sierd de Vos dat precies 1 seconde voor jou reactie zei?

Nee Sierd kwam met het idee.

Geplaatst

Pastoor, Frazer of Groenendijk.

Kalezic kan ook.

Terugkeer van Van Veldhoven zie ik niet zitten.

Geplaatst

Eigenlijk wel. Prima gedaan bij Willem II en Den Bosch. Bij Jong Ajax natuurlijk niet, maar niemand kan het goed doen met 50+ verschillende spelers.

Geplaatst

Het Vrede effect _O_

EDIT: Tomasson waarschijnlijk nieuwe trainer.

bewerkt door Pino

Geplaatst

Hoe kom je daarbij [MENTION=2395]Pino[/MENTION];? Doet het toch niet fantastisch met Excelsior volgens mij?

Na lange tijd gisteravond weer écht eens genoten van Roda, dik verdiende overwinning. Wat is Sutchuin een verademing t.o.v. Pluim en mooi dat Plum en Vrede direct Paulissen eens de kans geven. En de goals van Guus en Höcher :<

Geplaatst
Hoe kom je daarbij [MENTION=2395]Pino[/MENTION];? Doet het toch niet fantastisch met Excelsior volgens mij?

Srtond op voetbalzone, maar Excelsior wil hem niet laten gaan.

Excelsior staat 7e, best netjes dus.

Geplaatst

Brandts._O_ Maar dat gaat hem toch niet worden. Werkte bij NAC al samen met Vlemmings en daarover zijn zat verhalen dat Brandts geestelijk niet helemaal capabel meer was. Moest er meerdere keren door speler op worden geattendeerd dat hij al 3x had gewisseld als hij ze nog het veld in wilde brengen en ook eens tegen Lurling gezegd dat hij het veld in zou komen terwijl hij er al in stond ofzo.:r Maar ondanks dat wel 3e plek natuurlijk, eindbaas.

Geplaatst
Jon Dahl Tomasson is de nieuwe trainer van Roda JC Kerkrade. De 37-jarige Deen vertrekt per direct bij Excelsior en tekent een contract tot de zomer van 2017. Tomasson is in Kerkrade de opvolger van de ontslagen Ruud Brood.

Tomasson begon afgelopen zomer aan zijn eerste klus als hoofdtrainer bij Excelsior. Eerder was hij als assistent-trainer al werkzaam in Rotterdam. Op dit moment bezet Excelsior de zevende plaats in de Jupiler League.

Brood werd de afgelopen twee duels vervangen door de interim-trainers Rick Plum en Regilio Vrede. Vorige week woensdag plaatste Roda JC zich ten koste van Vitesse voor de kwartfinale van het toernooi om de KNVB beker.

Zondag leek een nieuwe stunt in de maak tegen Ajax. Pas in de slotminuten gaven de Limburgers de 1-0 voorsprong weg en ging het met 2-1 ten onder tegen de regerend landskampioen.

Vanwege de teleurstellende resultaten werd Brood deze maand op straat gezet. De club uit Kerkrade bezet op dit moment de vijftiende plaats in de Eredivisie. De voorsprong op hekkensluiter NEC bedraagt slechts drie punten.

Geplaatst
Kalezic? Hoe kom je daar nou weer bij :-D Doet het wel redelijk met Jong PSV, denk dat ie daar nog wel ff blijft.

Lees het nu pas, maar serieus, alsof dat zo'n gekke optie was geweest. Zou daar prima passen. Had zelf overigens JP De Jong verwacht

Geplaatst

Heeft het goed gedaan bij Excelsior dus geen gekke zet van Roda. Ook een jongen die onderaan begint en rustig aan omhoog klimt.

Geplaatst

Trainer die nog niets bewezen heeft aanstellen oké, maar om dan eerst zijn contract af te kopen (moet bekennen dat ik niet weet hoe lang dat liep) en dan meteen 3,5 jaar contract te geven lijkt me toch wel erg risicovol.

Geplaatst

Lijkt me een goede keus.

Heb je dat ploeg van Excelsior gezien :-D En hij staat daar 7de mee best knap.