Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mooie aanstelling. Jonge, ambitieuze trainer met internationale allure en dito ervaring. Hopen dat het goed uitpakt met Jon Dahl.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst

Geweldige, hondstrouwe trainer voor de lange termijn. Ik hoop dat Jon Dahl Tomasson een beetje gaat proberen te nationaliseren de komende jaren, dus succes met Tomasson! (Y)

Geplaatst
Geweldige, hondstrouwe trainer voor de lange termijn. Ik hoop dat Jon Dahl Tomasson een beetje gaat proberen te nationaliseren de komende jaren, dus succes met Tomasson! (Y)

Ja dat heeft hij wel bewezen bij Excelsior.

Geplaatst

Ik wachtte eigenlijk al op deze reactie. Als ik naar zijn geschiedenis als speler kijk en als je hem een beetje kent (ja, ik heb zo mijn connecties. :naughty:) dan zie je toch dat hij een redelijk trouwe man is.

Geplaatst
Noemen ze hem daarom in Denemarken 'de stofzuiger', omdat hij in zijn carrière alleen maar zoveel mogelijk geld naar binnen heeft willen zuigen?

Meen je dat? Naar mijn mening heeft hij toch het beste uit zijn carrière willen halen. Als hij nou bij AC Milan absoluut niet aan spelen toe zou komen dan had ik nog enigszins begrip gehad voor deze naam, maar Jon Dahl kwam toch bij al zijn clubs regelmatig aan spelen toe. En dat hij Denemarken verlaat voor Heerenveen, dan lijkt dit mij toch ook wel een redelijk reële stap vooruit.

Geplaatst

Ard van Peppen, Roly Bonevacia, Henk Dijkhuizen, Anouar Kali, Wiljan Pluim, Guus Hupperts, Mark-Jan Fledderus, Mitchell Donald, Mitchel Paulissen, Marc Höcher en Frank Demouge. Allemaal basisspelers de afgelopen maanden, enkel Kurto, Nemeth en Biemans (Belg) zijn buitenlanders. Snap dat Roda in het afgelopen decennia het imago van veel buitenlanders heeft gekregen, maar nationaliseren is toch niet meer aan de orde volgens mij?

Geplaatst

Geen vreemde stap als je zaakwaarnemer in de RvC van Roda JC zit en je oud-collega van Feyenoord, Vlemmings, TD in Kerkrade is. Weet je ook meteen waarom die lengte van zijn contract. Verder is JDT indertijd gewoon een geldwolf, zoals het gros van de voetballerij.

Geplaatst
Geen vreemde stap als je zaakwaarnemer in de RvC van Roda JC zit en je oud-collega van Feyenoord, Vlemmings, TD in Kerkrade is. Weet je ook meteen waarom die lengte van zijn contract. Verder is JDT indertijd gewoon een geldwolf, zoals het gros van de voetballerij.

Dat geldwolf vind ik zo'n onzin. Alsof wij niet van baan veranderen als we daar 3x zoveel kunnen verdienen.

Geplaatst
Dat geldwolf vind ik zo'n onzin. Alsof wij niet van baan veranderen als we daar 3x zoveel kunnen verdienen.

Even vraagje tussendoor je kan in Qatar werken en je krijgt het dubbele van wat je nu verdient zou je het doen of niet?

Geplaatst
Even vraagje tussendoor je kan in Qatar werken en je krijgt het dubbele van wat je nu verdient zou je het doen of niet?

In de voetballerij krijg je wel meer dan het dubbele daar.

Geplaatst

Ja i know wat ik probeer te zeggen is dat je redenatie niet altijd klopt ;c

Geplaatst

Hupperts tekent niet bij vanwege de uitspraken van De Boer en de daaropvolgende interesse van andere clubs. Optie wel gelicht.

Geplaatst
Krijgt ie het nog hoog in zijn bol ook.

Ja zonde man. Hij moet gewoon nog paar jaar Roda doen en dan kijken voor onderin Bundesliga of een club als Heerenveen. Hoger gaat hem toch niet lukken.

Geplaatst

Als je er wat voor kunt vangen sowieso, hoewel ik 'm de laatste twee wedstrijden erg sterk vond. Leek wel bevrijd door het ontslag van Brood.

Geplaatst

Donald dus sowieso weg eind vh seizoen, hopelijk kunnen ze hem deze maand nog verkopen. Ik zou hem ook niet meer in de basis zetten, ben sowieso al niet echt een fan van hem, die daar liever Pluim of Nemeth spelen.

Geplaatst

Nee, nooit meer Pluim [MENTION=2395]Pino[/MENTION];. Die jongen heeft een geweldige techniek, maar doet alles in één tempo. Donald gewoon laten staan, zeker zoals ie de laatste twee wedstrijden onder Plum gespeeld heeft.

Geplaatst

Ik denk dat Pluim veel beter tot zijn recht komt op 10. Denk ook dat Nemeth daar veel meer aan heeft dan onze loper Donald.

Geplaatst

Waar staat hij bij Roda (als hij speelt)? Want het is ook van origine een 10. Vond hem ook technisch fabelachtig, maar indd dat tempo.

Geplaatst

Alleen is het een feit dat een ploeg als Roda met veel mensen achter de bal speelt. Niet genoeg kwaliteit om vaak de wedstrijd te bepalen. Als je op de counter speelt dan heb je gewoon niets aan Pluim, als je dominant bent wel. Zou zelf ook eerder kiezen voor een loper die gaten induikt en aanspeelbaar is in de diepte.