Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Waar staat hij bij Roda (als hij speelt)? Want het is ook van origine een 10. Vond hem ook technisch fabelachtig, maar indd dat tempo.

Speelde eerste seizoenshelft altijd in een controlerende rol naast Kali op het middenveld, maar dat is dus geen succes gebleken want allebei te weinig verdedigende kwaliteiten. Is onder Rick Plum z'n basisplaats (terecht) kwijt geraakt aan Sutchuin. Maar wat je zegt, zelden een speler met zo'n prachtige techniek gezien bij Roda, alleen blijft het daar ook bij.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst

[MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Hoe kun je in hemelsnaam Nemeth op de positie van Donald neerzetten? Dat past toch helemaal niet. Hij heeft daar sowieso het doorzettingsvermogen niet eens voor. Ik vind hem sowieso al een zwakke/middelmatige spits.

Geplaatst
[MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Hoe kun je in hemelsnaam Nemeth op de positie van Donald neerzetten? Dat past toch helemaal niet. Hij heeft daar sowieso het doorzettingsvermogen niet eens voor. Ik vind hem sowieso al een zwakke/middelmatige spits.

Is dit seizoen anders met 7 doelpunten en 6 assists één van de waardevollere spelers in de Eredivisie.

Geplaatst
Is dit seizoen anders met 7 doelpunten en 6 assists één van de waardevollere spelers in de Eredivisie.

Dat is ook wel weer zo, maar in mijn ogen is het niet echt een teamspeler of een doorzetter.

Geplaatst
Dat is ook wel weer zo, maar in mijn ogen is het niet echt een teamspeler of een doorzetter.

Heb je dit seizoen wel wedstrijden van Roda gezien? Nemeth is echt niet meer de Nemeth van vorig seizoen.

Ja, Demouge... is toch altijd ummer geblesseerd...

Ja erg jammer.

Geplaatst

[MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Toevallig de laatste wedstrijd tegen Ajax, wilt gewisseld worden maakt daarna nog 2 mooie acties. Die je in mijn ogen niet kunt maken als je geblesseerd bent, daarna wilt hij er nog steeds af. Dat is toch wel echt een tekort aan doorzettingsvermogen. Verder heeft 'ie natuurlijk ook wel wat leuke wedstrijdjes gespeeld.

Geplaatst

Dit seizoen zie ik hem best vaak jagen, heeft ook aardig wat assists en werkt hard. Dus doorzettingsvermogen heeft hij en hij is dit seizoen ook een teamspeler.

Geplaatst
[MENTION=2395]Pino[/MENTION]; Toevallig de laatste wedstrijd tegen Ajax, wilt gewisseld worden maakt daarna nog 2 mooie acties. Die je in mijn ogen niet kunt maken als je geblesseerd bent, daarna wilt hij er nog steeds af. Dat is toch wel echt een tekort aan doorzettingsvermogen. Verder heeft 'ie natuurlijk ook wel wat leuke wedstrijdjes gespeeld.

Tuurlijk wel? Hij had gewoon last denk je dat hij voor de lol eruit wilt met een 1-0 voorsprong op zak? Vind Nemeth dit seizoen ook echt goed en 7 goals en 6 assists is prima voor een Roda spits.

Geplaatst
Tuurlijk wel? Hij had gewoon last denk je dat hij voor de lol eruit wilt met een 1-0 voorsprong op zak? Vind Nemeth dit seizoen ook echt goed en 7 goals en 6 assists is prima voor een Roda spits.

Volgens mij stond Roda JC toen nog aardig onder druk van Ajax en was de stand nog 0-0 toen hij eruit ging.

Geplaatst

Oja ze scoorden een minuut later, toch blijf ik erbij dat het een prima spits is en dat hij geen blessure gaat faken. Het is juist als je geblesseerd bent en je weet dat je eruit word gehaald dat je voor de laatste keer zo'n actie wil doen.

Geplaatst

En daar is weer een beslissende scheidsrechterlijke dwaling :nono:

Geplaatst

Een vijfdubbele post pino. Blijkbaar geeft er niemand om die kutclub van je. Of ben je nu ineens voor ajax?

Geplaatst

Als Limburger vind ik het sneu voor Roda, maar aan de andere kant, na alle moeite die ze doen om Fortuna op gebied van sponsoring en herstel te blokkeren... fuck 'em... We zien jullie wel in de Juup komend jaar, eens kijken of de gemeente er dan weer een aantal miljoenen in wil stoppen om de club overeind te houden.

Geplaatst
Roda-spelers bedreigd door eigen fans

Enkele spelers van Roda JC zijn zaterdagavond na het verloren duel tegen ADO Den Haag in het supportershome bedreigd door de eigen supporters.

Volgens omstanders zijn er zelfs klappen uitgedeeld.

Beveiliging grijpt in

De beveiliging voorkwam dat de situatie verder uit de hand liep. De spelers vertrokken weer naar hun eigen spelershome. Vervolgens verzamelden de fans zich voor de ingang van het Parkstad Limburg Stadion om de spelers ter verantwoording te roepen.

Verder zonder incidenten

Mark-Jan Fledderus en Marc Hocher stonden de fans te woord. Dat verliep verder zonder incidenten. De Roda-selectie bezoekt een paar keer per jaar de fans, dat stond zaterdag na de wedstrijd tegen ADO ook gepland. De sfeer in het stadion was al grimmig te noemen.

Tijdens het met 0-1 verkoren duel werden de spelers geregeld uitgefloten door het publiek. Roda is na zaterdagavond de hekkensluiter in de eredivisie.

Nou media, neem dit nu dan ook maar eens klakkeloos over zonder naar de werkelijke feiten te kijken.

Geplaatst

Gaat nog een leuk slot worden. Zie RKC en Roda als grootste gegadigden om op de laatste plaats te eindigen

Geplaatst

Man, man, wat een treurnis. Tranen stonden in m'n ogen na de wedstrijd gisteravond, en dan wordt je na een slechte nachtrust ook nog eens geconfronteerd met de geruchten dat van Peppen een klap van een supporter zou hebben gekregen.

Geplaatst
Een vijfdubbele post pino. Blijkbaar geeft er niemand om die kutclub van je. Of ben je nu ineens voor ajax?

Je wordt genegeerd ;c