Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Salaris klopt dat hij dat moet terugbetalen, maar geen profcontract betekend niet automatisch dat iemand een amateurcontract heeft. Zo'n amateur contract moet ook worden ondertekent door een speler en zit ook weer heel anders ineen.

Ik zei maar wat, sorry. Het lijkt me niet dat er dan iets gebeurd eigenlijk.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst
Ik zei maar wat, sorry. Het lijkt me niet dat er dan iets gebeurd eigenlijk.

Haha, zou ook heel raar zijn mocht er wat gebeuren, maar moest even denken aan Celtic laatst.

Geplaatst
Schrikbarend slecht was het gisteravond, een totale ontmaskering door elf Volendammers waarvan we enkele weken geleden in de voorbereiding nog ruim wonnen. Al zeven tegendoelpunten en vier rode kaarten na vier wedstrijden, het zegt wel wat. Schreurs tot nu toe geen versterking gebleken, al mag je dat misschien nog niet zeggen zo vroeg. Snel vergeten en het vizier nu op MVV en Fortuna, must wins toch wel, zeker voor de achterban.

Verwacht dat Letschert nog zal vertrekken en Biemans al klaar staat als zijn vervanger. NEC en Sparta gelukkig ook beide puntenverlies geleden, dus de schade valt nog enigzins te overzien.

Fortuna is absoluut dramatisch dit seizoen... Als je daar niet met een paar goals verschil van kunt winnen...

Geplaatst

Winnen van MVV, heerlijk. Eerste helft uitstekend gespeeld en twee prachtige doelpunten gemaakt. Tweede helft de teugels wat laten vieren, maar uiteindelijk nauwelijks in de problemen gekomen. Heerlijk sfeertje ook, ook dankzij de vele Sjengen. Goed hersteld van afgelopen maandag en nu de komende twee weken lekker toeleven naar Fortuna met een gedeelde eerste plek.

Timo kan lekker optyfen, doe mij maar Bartje Biemans.

[MENTION=8791]Ivoo[/MENTION]; Wat is jullie probleem met het Bronsgroen Eikenhout?

bewerkt door Le Saux

Geplaatst

Precies.

Snap nog steeds niet waarom Biemans vandaag heeft mogen spelen overigens. Contract formeel opgezegd op 1 april en dus vanaf 1 juli volledig transfervrij en niks meer te maken met Roda. Tekent hij paar dagen terug contract, heeft hij de openstaande schorsing opeens uitgezeten in een wedstrijd waarin hij theoretisch niks met de club te maken had. Beetje vreemd.

Geplaatst
Precies.

Snap nog steeds niet waarom Biemans vandaag heeft mogen spelen overigens. Contract formeel opgezegd op 1 april en dus vanaf 1 juli volledig transfervrij en niks meer te maken met Roda. Tekent hij paar dagen terug contract, heeft hij de openstaande schorsing opeens uitgezeten in een wedstrijd waarin hij theoretisch niks met de club te maken had. Beetje vreemd.

Was denk ik inderdaad een verrassing voor iedereen dat Biemans speelde. Dus jullie zijn een beetje het Cambuur van Limburg? ;)

Geplaatst

De eerste helft was het beste van dit seizoen, tweede helft een heel stuk minder.

Wat een verademing om Biemans in het centrum te hebben ipv Letschert. Zoveel rustiger!

Geplaatst
Na overleg met de veiligheidsdriehoek (politie, openbaar ministerie en gemeente) is besloten dat aan inwoners van gemeenten Kerkrade, Heerlen, Voerendaal en Simpelveld geen kaarten verkocht mogen worden

Geen derby voor mij dus:(

Geplaatst

Belachelijk maarja, 'derby' voor ons vrijdag tegen vrijdag ook naar de klote geholpen. Kassa's dicht op verzoek van veiligheidsdriehoek, kaartverkoop vandaag en morgen 2 uur, alle gegevens van iedere persoon op laten schrijven etc.

Geplaatst

EN wat als je dan Fortunafan bent en in Heerlen woont?

Geplaatst

Pech, of in onderling overleg met de club kunnen overtuigen dat je echt Fortuna-fan bent en je op de een of andere manier binnen komt.

Geplaatst
EN wat als je dan Fortunafan bent en in Heerlen woont?

Dit zijn dingen die je simpel kunt voorkomen door bv een fankaart/clubkaart te nemen. Bij de meeste clubs zijn die gratis. Het lijkt mij dat je dan goed kunt controleren, als club, hoe vaak fans naar een wedstrijd komen of dat het eenmalig tegen een bepaalde club is.

Geplaatst

Ik heb een seizoenkaart bij Roda, dus kan zodoende geen clubkaart bij een andere club aanschaffen.

Verder zijn gekochte kaarten door Rodafans achteraf geblokkeerd naar ID-controle met de lokale driekhoek en Roda.

Geplaatst

Er worden ook maar 7000 mensen verwacht. Na de veldslag tegen MVV van vorig jaar en de hierboven genoemde maatregelen, is het niet echt aantrekkelijk om te gaan.

Geplaatst
Er worden ook maar 7000 mensen verwacht. Na de veldslag tegen MVV van vorig jaar en de hierboven genoemde maatregelen, is het niet echt aantrekkelijk om te gaan.

Voor Fortuna-begrippen is dat best netjes, kunnen er ook maar 12.000 in.

Geplaatst
Voor Fortuna-begrippen is dat best netjes, kunnen er ook maar 12.000 in.

Bij normale verkoop en zonder die sneue capuchonhelden zit het gewoon vol.

Geplaatst
Weet niet waar je naar wil refereren met die 'sneue capuchonhelden', maar als je daarmee naar 'de veldslag tegen MVV van vorig jaar' refereert raad ik je toch aan om dit verhaal nog eens door te lezen:

http://www.fortunasc.nl/content/view/index/3638

Ik bedoel in het algemeen, de sociale media draait weer overuren qua bedreigingen tussen geel/groen en geel/zwart

Geplaatst
Ik bedoel in het algemeen, de sociale media draait weer overuren qua bedreigingen tussen geel/groen en geel/zwart

Ah ok, dan heb ik je vorige bericht verkeerd geïnterpreteerd.