Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heel slecht gevoetbald. Eerste halfuur was nog wel aardig, maar daarna zakte et (weer) heel ver weg.

Zat er natuurlijk een keer aan te komen dat we em niet gingen winnen.

Hopen dat Jansen erbij is over 2wkn en weer lekker in 4-3-3 gaan spelen!

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst

6 punten, 5 voor en 0 tegen deze week, dikke prima! Vandaag ook beste wedstrijd tot dusverre gespeeld, met als uitblinker Faik. Hoogtepunt hakje van Pluim bij derde goal :

Geplaatst

ProShots

Koempel! Niks kunnen zien afgelopen vrijdag, mooie overwinning met twee fantastische treffers van Anco en Frank. Zonde van rood van Ramos (maar dat kun je vast incalculeren als Wiedemeijertje fluit) en dat NEC nog in de slotfase wint, maar dat was aan de hand van de samenvatting wel verdiend.

Geplaatst
ProShots

Koempel! Niks kunnen zien afgelopen vrijdag, mooie overwinning met twee fantastische treffers van Anco en Frank. Zonde van rood van Ramos (maar dat kun je vast incalculeren als Wiedemeijertje fluit) en dat NEC nog in de slotfase wint, maar dat was aan de hand van de samenvatting wel verdiend.

En het feit dat hij in zijn carrière al elf rode kaarten heeft ontvangen. Zou vast niet elf keer gegeven zijn door Wiedemeijer. ;c

Geplaatst
En het feit dat hij in zijn carrière al elf rode kaarten heeft ontvangen. Zou vast niet elf keer gegeven zijn door Wiedemeijer. ;c

Dat is weer een heel andere zaak ;c Wiedemeijer heeft Roda dit seizoen twee keer gefloten en drie keer rood gegeven, zegt voldoende.

Geplaatst

Rode kaart van vrijdag was gewoon terecht, hoef je echt niet op Wiedemeijer af te schuiven.

Geplaatst

De rode kaart van Wiedemeijer voor Ramos was zeker terecht.

Denk dat Le Saux wil aangeven dan Roda en Wiedemijer elkaar niet zo liggen.

Het is een feit dat we (Roda-fans) al tegen elkaar zeiden dat we wel een rode kaart en/of penalty tegen zouden krijgen.

Geplaatst

Sierd was er bij die keeper ook echt van overtuigd dat hij niet door Bergkamp werd geraakt.:r

Geplaatst
De rode kaart van Wiedemeijer voor Ramos was zeker terecht.

Denk dat Le Saux wil aangeven dan Roda en Wiedemijer elkaar niet zo liggen.

Het is een feit dat we (Roda-fans) al tegen elkaar zeiden dat we wel een rode kaart en/of penalty tegen zouden krijgen.

Wiedemeier floot in het voordeel vaan Roda juist. Die handsbal van Demouge had hij niet gezien.

Geplaatst

Goh heerlijke doelpunten in de match tegen emmen zeg. Stuk voor stuk beauties

Geplaatst
Wiedemeier floot in het voordeel vaan Roda juist. Die handsbal van Demouge had hij niet gezien.

Ik probeer nog steeds de handsbal te ontwaren, zie het echt niet hoor? Overigens Anco Jansen weer geblesseerd geraakt op training, ernst nog onduidelijk. Zit die jongen ook niet mee bij Roda..

Geplaatst

Ik zie in 1 herhaling een handsbal en die andere niet haha.

Het lijkt met Jansen mee te vallen gelukkig

Geplaatst

Oh natuurlijk :r Jullie hadden Verbist gecontracteerd ;c Zag die Vd Leer wel een keer keepen in een samenvatting waardoor ik was vergeten dat Verbist er ook nog was.

Geplaatst
Ik probeer nog steeds de handsbal te ontwaren, zie het echt niet hoor? Overigens Anco Jansen weer geblesseerd geraakt op training, ernst nog onduidelijk. Zit die jongen ook niet mee bij Roda..

Ik was er eerst zeker van dat het hands was maar hoe vaker ik het terugkijk, hoe meer ik ga twijfelen :cab:

Geplaatst
Oh natuurlijk :r Jullie hadden Verbist gecontracteerd ;c Zag die Vd Leer wel een keer keepen in een samenvatting waardoor ik was vergeten dat Verbist er ook nog was.

Vd Leer keept in de beker.

Geplaatst

Van Leer heeft idd in de beker gekeept tegen Heerenveen en Sparta.

En die 10min tegen Emmen dan.

Geplaatst
Van Leer :LO:

Gewoon van katoen geven die twee :LO: