Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst

Congrats mannen, stiekem hoopte ik iig op een goaltje van Roda voor de spanning. Verlenging niet kunnen zien maar wel de goal even teruggezien; prima goaltje trouwens.

Geplaatst
Is die Plat nog wat? komt namelijk naar Katwijk toe.

Veel geblesseerd.

Geplaatst

Als die fit is, is het denk ik zelfs voor de Jupiler League gewoon een goede spits.

Geplaatst

De eerste versterking is binnen:)

Tim Blättler speelt komend seizoen op amateurbasis voor Roda JC.

De 20-jarige spits komt over van Chevremont, dat dit seizoen kampioen werd in de tweede klasse G. Blättler had een flink aandeel in dat kampioenschap: hij scoorde maar liefst 45 keer.

Blättler gaat in eerste instantie bij Jong Roda JC spelen. Hij hoopt volgend jaar een plek in het eerste elftal af te kunnen dwingen.

De spits was eerder al op proef bij Roda JC en liep ook stage bij Fortuna Sittard.

Geplaatst

Kalezic dus de nieuwe trainer. Sympathieke man, heeft het leuk gedaan bij Jong PSV. Alleszins beter dan die omhoog gevallen Faber met z'n eisenpakket.

Geplaatst
Stel je voor dat je eens moet werken voor je geld.....

Ik werk mezelf zo'n beetje letterlijk kapot, dat is het punt dus, de Kick-Off is veel te klein. Met drie man was het afgelopen seizoen nog net te doen, het probleem is dat er ook niet meer kunnen werken. Je kunt wel met twee man bij een bar staan, maar dat werkt echt voor geen meter.

Geplaatst
Kalezic dus de nieuwe trainer. Sympathieke man, heeft het leuk gedaan bij Jong PSV. Alleszins beter dan die omhoog gevallen Faber met z'n eisenpakket.

Geweldig gedaan bij De Graafschaap ook natuurlijk :)

Geplaatst

Johan Plat. :love: Prima spits voor de Jupiler League als hij fit is, dus voor Katwijk is dat een topspits.

Geplaatst
Johan Plat. :love: Prima spits voor de Jupiler League als hij fit is, dus voor Katwijk is dat een topspits.

1 boomlange spits die ook kan scoren en mengerink die gewoon goed is en dan nog plat . Dodelijk.

Geplaatst

Wie zegt dat hij bij NEC diezelfde eis had? Misschien is de structuur bij Excelsior gewoon slecht bezet en wilde Faber daar verbetering in zien.

Geplaatst

Dat zeg ik toch nergens @Mdvdv;? Wou bij Roda bijvoorbeeld onder andere z'n eigen assistent meenemen, terwijl Roda uiteraard Rickie Plum en Regillio Vrede niet aan de kant gaan schuiven na hun recente heldendaad. Voor een trainer met één korte periode als hoofdtrainer bij FC Eindhoven vind ik 'm al aardig wat divagedrag vertonen.

Geplaatst

Ik moet altijd wel lachen bij zulke opmerkingen hoor. De trainer wil graag met een bepaalde assistent werken en de club ziet dat niet zitten. Nou prima, dan kom je er niet uit en kies je ieder een eigen weg. Maar waarom moet de ander dan meteen weer als omhoog gevallen diva neer worden gezet? En heb het dan over het voetbal in het algemeen, niet over jou.

Geplaatst

Ik ben wel blij met Kalezic, maar dat was ik ook met Brood en Trost, dus dat zegt niks.

Heeft et in het verleden goed gedaan bij De Graafschap en Jong PSV.

Volgens het geruchtencircuit is Roda met PSV in onderhandeling over Ritzmaier, ook de namen van Vloet, Leemans en Locadia worden genoemd.

Verder zou Roda geïnteresseerd zijn in Avdic.

Geplaatst

Goede zaak ja. Donderdag worden overigens de eerste twee versterkingen gepresenteerd, erg benieuwd.

Geplaatst

Weet iemand of Roda ook ED wedstrijden volgend seizoen zonder clubcard verkoopt?

Heb familie in Kerkrade/Eygelshoven wonen en wil wel bijvoorbeeld Roda-PSV keer gaan bekijken ofzo...