Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst

Ben gaan kijken. Hier hadden we zowel Roda als Gulpen geen klote aan.

Ging echt nergens over

Geplaatst

Met alle respect voor Gulpen hoor, maar hoe kan je nu 26-0 verliezen. :cab: Na 80 seconden al 2 goals. Ik denk dat wij (VV Schimmert, komend seizoen 4e klasse maar vorig seizoen 5e) echt wel wat meer tegenstand zouden bieden.

Geplaatst
Ben gaan kijken. Hier hadden we zowel Roda als Gulpen geen klote aan.

Ging echt nergens over

Tuurlijk heeft Gulpen er wat aan die hadden toch zoveel jarig bestaan. Is toch mooi zo'n potje erbij. Trekt mensen aan, meer inkomsten

bewerkt door Pino

Geplaatst

Na de ontsnapping in Echt (1-2 winst) gisteren dan de nederlaag tegen Alemannia Aachen.

Er zullen echt versterkingen moeten komen! Maar zoals Van der Leur et mooi zegt, met een budget van €4,30 wordt dat erg lastig.

Geplaatst

Verdiende zege, iedereen zeker naar aanleiding van de tweede helft een dikke voldoende. Aanwinsten Noor en Griffiths absolute aanwinsten gebleken. Nieuwe spits Juric naar het schijnt vandaag op de tribune gezeten met Han Berger.

Geplaatst

Waarom speelde paulissen niet? Ik verwacht veel van Faik dit seizoen

Geplaatst
Waarom speelde paulissen niet? Ik verwacht veel van Faik dit seizoen

Pauli zou er een beetje de kantjes vanaf gelopen hebben in de voorbereiding, moet blijkbaar weer met beide benen op de grond gezet worden. Roda huurt volgens VI de 18-jarige Australiër Daniel De Silva van AS Roma, debuteerde op 15-jarige leeftijd voor Perth Glory. Leuke speler als ik op wat filmpjes af mag gaan, een echte 10. En Tomi Juric zou vanavond in Kerkrade zijn volgens datzelfde medium, dus de verwachting is dat die alsnog wel gaat komen.

Heerlijk, al die Aussies bij Roda :mrgy:

Geplaatst

Wat verwachten jullie voor Vitesse-uit? Zij waren niet de betere ploeg tegen Willem ll en jullie hebben een goede start gemaakt, verwachten jullie deze lijn door te trekken tegen Vitesse?

Geplaatst

Nee, zo goed waren we helemaal niet. Heracles was slecht en het was puur wilskracht. We missen nog een echte spits.

Geplaatst
Paulissen schijnt ook een echte player te zijn.

Hahaha verklaar je nader. :D Zou je niet van 'm zeggen.

Geplaatst

Naja gewoon wat ik zeg veel sjans van dames waar hij prettig gebruik van maakt.

Geplaatst

Jij zou Paulissen eens moeten zijn tijdens een avondje stappen idd haha

Geplaatst
Jij zou Paulissen eens moeten zijn tijdens een avondje stappen idd haha

Ik ga nooit stappen in regio Heerlen/Kerkrade, huhuhu

Geplaatst

Jammer, maar bij Vitesse moeten we de punten dan ook niet halen. Rode kaart was het breekpunt (alweer de 18e in de Eredivisie sinds 12/13, waanzin), had het met elf tegen elf nog wel eens willen zien. Eerste half uur was niet verkeerd, en als die bal op de paal van Noor erin was gegaan..

Paulissen moet gaan oppassen, gisteren voor mij de schuldige bij de derde goal en over het algemeen een zeer zwakke invalbeurt. Volgende week weer nieuwe kansen, dan moet er gewoon gewonnen worden van De Graafschap in eigen huis.

Geplaatst

Die Sankoh, is dat die dude van Groningen? Bizar dat die Paulissen zich zo raar gedraagt, was goed in de playoffs. Die rechtsback van jullie kan er trouwens vrij weinig van, althans gisteren was dat niet best. Vond Roda verder een prima indruk maken.