Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 79,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sophomore
    Sophomore

"I’ve got it from my mama."    Dat is te zien jah

• joostmakaay
    joostmakaay

https://www.instagram.com/giastreppel/?hl=en

• Zag dit in een reactie. Vind dat hersenloze wel meevallen.   15 redenen om zo snel mogelijk afscheid te nemen van Mauricio de la Vega, want hij: 1. Schermt met verkoop stadionnaam aan een pa

Geplaatst
Inceman :< Nu wel tevreden [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; ? ;c

Zouden meer clubs moeten doen, shoppen in Turkije.

Heerlijke speler ja, past uitstekend hier. Duidelijk te zien dat er een flinke kwaliteitsinjectie is geweest, Milec debuteerde ook waanzinnig gisteren.

Geplaatst

Zat er eigenlijk een aankoopoptie bij de overgang van Milec? Hoop van niet. Al denk ik dat die wel beter past in Nederland omdat ie qua duelkracht het vaak af moet leggen. Maar prima back alleszins. Zeer sterk in de combinatie, goede tackle en een geweldige mentaliteit.

Geplaatst
Kneus.

Wat? Kazim is toch uit Turkije gehaald? Wist niet of je sarcastisch of serieus was, maar zou niet weten waarom meer clubs in Turkije moeten shoppen omdat een of andere Inceman een paar potjes leuk meedoet.

Geplaatst
Wat? Kazim is toch uit Turkije gehaald? Wist niet of je sarcastisch of serieus was, maar zou niet weten waarom meer clubs in Turkije moeten shoppen omdat een of andere Inceman een paar potjes leuk meedoet.

De vergelijking loopt enigszins spaak omdat geen van beide spelers in Turkije gevormd zijn. Kazim is een Brit en Inceman is geboren en opgegroeid in Duitsland, dat ze uit de Turkse competitie gehaald zijn is min of meer per toeval gebeurd.

Geplaatst

Bedankt voor je bijdrage maar ik had het verder niet over spelers die in Turkije persé gevormd moeten zijn hoor Nom ;)

Weet niet of je het weet maar er lopen heel veel Duitse Turken rond in Turkije, Ugur Inceman heeft ook 12 jaar in Turkije gespeeld. Terwijl niemand in Turkije Kazim ziet als Turk, geboren in Engeland en tot zijn 20ste daar gespeeld. Spreekt niet eens Turks.

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst

MVV bus is vrijdag afgeweken van zijn route en is de Roda bussen tegengekomen. Ze hebben gewoon kinderen van de kids club in elkaar geslagen.

Triest volk!

Geplaatst

Vandaag naar Roda-Heerenveen dankzij gratis tickets. Waar kan je 't best parkeren boys?

Geplaatst

Bij de plus en als je niet op die parkeerplaats kan dan bij de Hiero of zo.

Geplaatst

Kalezic dus weg. Rare uitspraken ook. Yannis en vd Gaag worden genoemd. Yannis de zou wel kiks zijn. Een van de beste spelers die Roda heeft gehad.

Geplaatst

Ik heb te weinig van Roda JC gezien dit seizoen om daadwerkelijk een oordeel te kunnen vellen, maar als je slechts drie thuisoverwinningen pakt in één seizoen zit het niet helemaal lekker volgens mij.

Geplaatst

Klopt, en voetbal kon ook wel beter maar aan de andere kant als je degradatie ontloopt zonder play-offs heb je het ook goed gedaan.

Geplaatst
Klopt, en voetbal kon ook wel beter maar aan de andere kant als je degradatie ontloopt zonder play-offs heb je het ook goed gedaan.

Absoluut een knappe prestatie. Eigenlijk geen één speler die mij positief is opgevallen van Roda dit seizoen bedenk ik mij nu. ;c

Geplaatst

Een club die in de winter negen(?) nieuwe spelers haalt maar wel met Swinkels en Van Peppen in de basis blijft spelen moet zich ook schamen toch?

Geplaatst

Blij dat Kalezic weg is, nog nooit zo'n vreselijk seizoen gehad in eigen huis. Wat een laffe zak.

Geplaatst

Ja er mag wel wat aanvallender gespeeld worden. Overigens zijn van Peppen en Swinkels prima spelers voor het niveau van Roda (onderin Eredivisie).

Geplaatst

Swinkels en Poepon dus weg. Benieuwd wat Yannis er van maakt, Swinkels vond ik overigens zo slecht nog niet.

Geplaatst

Kum naar Roda. Centrum Brouwers-Kum dus komend seizoen. Prima centrum denk ik zo.