Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 226
  • Weergaven 11,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja dat bedoelde ik. Is een game gemaakt op de xbox 360 en wordt gewoon geported naar nieuwe xbox maar de graphics etc. kunnen ze natuurlijk nooit meer next-gen maken.

Gewoon via Marketplace / Xbox Arcade neem ik aan?

Jep

Geplaatst
Ja dat bedoelde ik. Is een game gemaakt op de xbox 360 en wordt gewoon geported naar nieuwe xbox maar de graphics etc. kunnen ze natuurlijk nooit meer next-gen maken.
Die graphics zijn niet eens Xbox 1(de originele dan) waardig.

Een enkele bron stelt dan ook dat Microsoft heeft besloten om de kloksnelheid van de Xbox One terug te schroeven, zodat de grafische kaart nog slechts 800 a 900 Gigaflops (Floating Point Operations per second, een manier om de rekensnelheid vast te stellen) in plaats van 1.2 Teraflops oplevert. In dat geval zou de Xbox One slechts 50% van de theoretische rekenkracht van de Playstation 4 kunnen leveren.

http://www.gamer.nl/overig/426576/technische-productieproblemen-voor-de-xbox-one

Het zal allemaal wel een beetje overdreven zijn, maar toch.

Geplaatst

Beetje rare opening dit. Zou toch openen met een exclusive en niet met metal gear solid, ziet er wel vet uit.

edit: haha 360 games WTF is dit.

bewerkt door mathieu026

Geplaatst

Beetje tam tot nu toe maar Forza zag er wel sick uit. Ryse lijkt ook wel leuk maar niks voor mij.

Geplaatst

Zo wat worden we weer genaaid, 499 dollar is 375 euro, met exchange rate van nu. Sick.

Games vallen tegen, ben benieuwd wat Sony neer kan zetten.

Geplaatst
Zo wat worden we weer genaaid, 499 dollar is 375 euro, met exchange rate van nu. Sick.

Games vallen tegen, ben benieuwd wat Sony neer kan zetten.

Ik haal de xbox one sowieso...

Geplaatst

Tot nu toe wel gaaf dat ze zoveel nieuwe exclusive titels laten zien. Titan fall ziet er wel ziek uit.

Geplaatst

Titanfall, oftwel Call of Halo. Jammer dat er geen originele titels zijn aangekondigd. Denk niet dat ik een One ga halen.

Geplaatst
Titanfall, oftwel Call of Halo. Jammer dat er geen originele titels zijn aangekondigd. Denk niet dat ik een One ga halen.

Ben een fanboy. Maar weet iemand wat Xbox Live gaat kosten? Hoorde eerst 15e per maand??

Geplaatst

Titanfall :< Beetje jammer dat ik sws geen 500 euro kan ophoesten. Dan maar wachten op een goede package na een jaar ofzo.

Geplaatst

Console: 500,-

Xbox Live Gold: 60

Fifa 14: 60

GTA 5: 60

COD Ghosts: 60

740,-. Wordt een duur maandje voor me. :r

Geplaatst
Titanfall :< Beetje jammer dat ik sws geen 500 euro kan ophoesten. Dan maar wachten op een goede package na een jaar ofzo.

Ik haal de One meteen met Xbox Live voor één jaar en waarschijnlijk twee games, word duur grapje zo.

Geplaatst
Ben een fanboy. Maar weet iemand wat Xbox Live gaat kosten? Hoorde eerst 15e per maand??

Ben een kleine fanboy, heb een xbox 360 staan maar dit is totaal niet vernieuwend wat ze hebben laten zien. Graphics doe ik het niet meer voor, vernieuwing in gameplay wil ik zien. Originaliteit.

Als ie in de aanbieding gaat of een leuke package misschien halen.

Live zal denk ik niet in prijs veranderen.

Geplaatst
  • Auteur

Titanfall is Crysis-Call of Halo. Lijkt me geen leuke gameplay. Wel goede exclusives, gelukkig vind ik niks super. Hoop op Sony.

Dat ze beweren dat ze Indie supporten met als voorbeeld Minecraft is echt om je DOOD te lachen.

Geplaatst

Titanfall is ook een heerlijke titel, maar eens. Dure maand hahah.

Ben een kleine fanboy, heb een xbox 360 staan maar dit is totaal niet vernieuwend wat ze hebben laten zien. Graphics doe ik het niet meer voor, vernieuwing in gameplay wil ik zien. Originaliteit.

Als ie in de aanbieding gaat of een leuke package misschien halen.

Live zal denk ik niet in prijs veranderen.

Als iemand vernieuwend is, is het Xbox wel. Zeker met Smartglass, opname shit en die mega snelle wisseling van games. Ben wel erg benieuwd wat Sony er tegenover zet. Crossplay met Vita is natuurlijk onzin, want daar moet je zo'n duur ding voor hebben..

Titanfall is Crysis-Call of Halo. Lijkt me geen leuke gameplay. Wel goede exclusives, gelukkig vind ik niks super. Hoop op Sony.

Dat ze beweren dat ze Indie supporten met als voorbeeld Minecraft is echt om je DOOD te lachen.

Nogmaals, speel je nu zoveel indies op je xbox en/of ps3? Ik namelijk echt niet.

Geplaatst
Titanfall is ook

Als iemand vernieuwend is, is het Xbox wel. Zeker met Smartglass, opname shit en die mega snelle wisseling van games. Ben wel erg benieuwd wat Sony er tegenover zet. Crossplay met Vita is natuurlijk onzin, want daar moet je zo'n duur ding voor hebben..

Technologisch doen ze idd zeer leuke dingen maar had het voornamelijk over games en dan gameplay. Smartglass, leuk maar ga ik niet gebruiken. Opname shit leuk, maar ga ik niet gebruiken. Wisseling games, leuk maar ga ik niet gebruiken.

Geplaatst
Technologisch doen ze idd zeer leuke dingen maar had het voornamelijk over games en dan gameplay. Smartglass, leuk maar ga ik niet gebruiken. Opname shit leuk, maar ga ik niet gebruiken. Wisseling games, leuk maar ga ik niet gebruiken.

Niet? Ik heb wel vaak dat iemand me uitnodigt voor een game die ik op dat moment niet aan het spelen ben. Nu kan ik gelijk switchen. Zelfde als Smartglass, gewoon een gratis app voor je telefoon.

Geplaatst
Niet? Ik heb wel vaak dat iemand me uitnodigt voor een game die ik op dat moment niet aan het spelen ben. Nu kan ik gelijk switchen. Zelfde als Smartglass, gewoon een gratis app voor je telefoon.

Smartglass is potentieel idd wel iets wat nuttig kan zijn maar als ik game heb ik geen tijd om op mijn mobiel te kijken ofzo. Switchen is handig maar om daar nou een nieuwe console voor te gaan kopen...

Geplaatst

Kan niet echt warm worden van de exclusives die nu zijn getoond voor de Xbox One, tofste wat ze voor mij hebben laten zien is The Witcher III en die komt ook gewoon naar de PS4. Had stiekem nog gehoopt op een nieuwe game van Rare (Banjo & Kazooie), maar helaas.

Geplaatst

Ook een nadeel voor PS4, alle DLC's zijn zowat enkele maanden eerder verkrijgbaar op Xbox One. Bijvoorbeeld Ultimate team voor FIFA 14, die komt met de release meteen op de xbox one. Op PS4 moet je drie maanden wachten op UT.

Geplaatst

Xbox One

Betaal je altijd zoveel voor spellen en xbl? Voor xbl nog nooit meer dan 36 betaald (jaar lang) en voor games leg ik uberhaupt nooit meer dan 50 (ex add ons etc) voor neer :cab: