Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Dorchester Town Football Club .........."The Magpies"

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Door het geweldige weer van de afgelopen tijd heb ik besloten om weer eens een spel te starten en daarvan een verslag op Manutd.nl uit te brengen.

Mijn keuze viel op Dorchester Town Football Club spelend in de Nationwide Conference South division waar ze spelen in het stadion genaamd Avenue Stadium met een capaciteit van 5,009.

infoth3.jpg

Dorchester is gelegen aan de zuid kust van Engeland een heeft een inwoners aantal van 16,171, de stad staat vooral bekend om de vele markten die er het gehele jaar door worden gehouden.

naamloosek0.jpg

Dorchester Town F.c Voetbal in een leuk stadion dat er aardig uitziet.

avenuestadqw0.jpg

1stadiondorchesternp4.jpg

De club kleuren van Dorchester Town zijn Zwart en wit.

1dorchestertownfcshirthf8.jpg

Het eerste seizoen in de Conference South verliep goed, we hadden alleen weymouth voor ons die kampioen werden.

Na een twee-tal promotie wedstrijden werd er toch promotie afgedwongen naar de Nationwide Confrence League.

1standra9.jpg

Vanaf het nieuwe seizoen zal ik jullie met alle feiten en cijfers/screens op de hoogte houden.

Geplaatst
  • Auteur

Door het geweldige weer van de afgelopen tijd heb ik besloten om weer eens een spel te starten en daarvan een verslag op Manutd.nl uit te brengen.

Mijn keuze viel op Dorchester Town Football Club spelend in de Nationwide Conference South division waar ze spelen in het stadion genaamd Avenue Stadium met een capaciteit van 5,009.

infoth3.jpg

Dorchester is gelegen aan de zuid kust van Engeland een heeft een inwoners aantal van 16,171, de stad staat vooral bekend om de vele markten die er het gehele jaar door worden gehouden.

naamloosek0.jpg

Dorchester Town F.c Voetbal in een leuk stadion dat er aardig uitziet.

avenuestadqw0.jpg

1stadiondorchesternp4.jpg

De club kleuren van Dorchester Town zijn Zwart en wit.

1dorchestertownfcshirthf8.jpg

Het eerste seizoen in de Conference South verliep goed, we hadden alleen weymouth voor ons die kampioen werden.

Na een twee-tal promotie wedstrijden werd er toch promotie afgedwongen naar de Nationwide Confrence League.

1standra9.jpg

Vanaf het nieuwe seizoen zal ik jullie met alle feiten en cijfers/screens op de hoogte houden.

Geplaatst

Re: Dorchester Town Football Club .........."The Magpies"

Mooie promotie. Nog 5 te gaan :P Misschien leuk om bekers te laten zien enz. Mag ik een screen van je topscorer (als je nog weet wie het is)?

Geplaatst
  • Auteur

De inkomende transfers van het tweede seizoen, dit zijn er nog al een aantal omdat ik Dorchester te zwak vond met de bestaande selectie, die de promotie had afgedwongen.

2inktransjf8.jpg

En uiteraard de zwakkeste spelers mochten vertrekken, of spelers waar ik nog een paar euro's voor kon vangen.

2uittransck3.jpg

De selectie die het moet gaan maken aankomend seizoen in De National Conference League.

2selectienr7.jpg

De tactiek die ik heb bedacht, een zo simpel mogelijke, aangezien mijn spelers niet bijzonder zijn.

2tactlz5.jpg

De competitie wedstrijden die in de maand Augustus werden gespeeld.

auguwedtrijdja7.jpg

Mooie promotie. Nog 5 te gaan :P Misschien leuk om bekers te laten zien enz. Mag ik een screen van je topscorer (als je nog weet wie het is)?

Heb nog geen bekers gewonnen of bedoel je de "History" van Dorchester

Matt Groves De topschutter van afgelopen seizoen.

grovespa8.jpg

Geplaatst

Dorchester is een leuk team, heb er zelf ook mee gespeeld!

SUCCES ;) (y)

Geplaatst

Die Groves is een goede spits met goed fysiek. Begint ook aardig clubheldje te worden.

Geplaatst

Gaat goed hoor! Groves is heerlijk aan het scoren! Veel succes verder!

Geplaatst

Leuke club, zo te zien ook wel een aardig stadion en de prestaties zijn ook prima, dus ga zo door.

Geplaatst

Veel succes ik speel ook meestal met mindere clubs KUTGW :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]