Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

God Lives Through/Award Tour

Midnight Marauders

Q-Tip. Compleet eens met Rensationeel. ATCQ was geen ATCQ geweest zonder Tip. Phife vind ik qua persoonlijkheid wel een grotere held.

Geplaatst
God Lives Through/Award Tour

Midnight Marauders

Q-Tip. Compleet eens met Rensationeel. ATCQ was geen ATCQ geweest zonder Tip. Phife vind ik qua persoonlijkheid wel een grotere held.

Als je die docu van ze nog niet gezien hebt moet je dat zeker nog doen.

Goh Black Thought op illadelph halflife :<

Geplaatst

Hebben we de Midnight Marauders vs. The Low End Theory niet al een keer of twintig gevoerd?

Zou zelf overigens voor de eerste gaan, al staat mijn favoriete track op Low End Theory ("Buggin Out"). "I Left My Wallet in el Segundo" is zeker niet hun beste track, maar de eerste die ik van ze kende dus die heeft ook altijd een speciale plaats.

Geplaatst

Favoriete Pharcyde track:

Favoriete Pharcyde album:

Favoriete member:

Geplaatst

:cab: [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Jij vindt Pharcyde wel even legendarisch als Tribe en DITC? :cab:²

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Dat weet ik niet, niet dat ik gelezen heb iig. Maar je kunt ook doorslaan, jatok?

Vooruit:

Favoriete Pharcyde track: Passin' Me By

Favoriete Pharcyde album: Bizarre Ride

Favoriete member: Fatlip

Geplaatst

Ik wil er ook wel mee stoppen hoor. Dacht dat het wel leuk was om te doen.

Geplaatst

Ik denk dat het dan voor sommige mensen zoiets wordt van, Pharcyde? Say whut? Bij wijze van, ik bedoel... Het is geen supergroep, hebben 2 leuke albums gemaakt. Dat is het wel zo'n beetje, maar neemt niet weg dat het wel leuk is. Hoop dat iemand hier binnenkort weer een hiphoprelated verkiezing houdt, dat zou pas echt happy happy joy joy zijn.

Geplaatst
UhrGENh4YHk

klinkt gewoon beter dan bobby ;e

Hahaha :D. Goud.

Die track erboven ook lekker zeg.

[Youtube]mCjUvvXHXVw

bewerkt door Rensationeel.

Geplaatst
Wat een troep zeg, door dit soort onzin groei ik steeds meer uit Hip-Hop. Heb nog nooit zo'n irritante delivery gehoord als die van die Kendrick.

King Kendrick bedoel je. :mrg: :love: 11 grammy nominations voor TPAB. Eentje minder dan het record van Michael Jackson met het album Thriller. Legend. Swek swek swek. #noukomtdehaat

#stan

Geplaatst

Kendrick ;e Dat die lelijke irritante kutstem en idd delivery nog zoveel oplevert... Zegt genoeg over die Amerikanen. Ohoh. #nieuwestaatsvijand #hater #smakeloos

edit: Btw, is swek een ander woord voor zwak?

bewerkt door MrMHB

Geplaatst
Als je iemand niet kent of begrijpt, dan is dat geen reden om te zeggen dat hij slecht is, het is veeleer een bewijs van je onwetendheid.

Omdat iets commercieel aantrekkelijk is wil nog niet zeggen dat het goed is, ik wil het niet beter kennen dan ik nu al ken. Heb er genoeg van gehoord om een oordeel te kunnen vormen. Onwetendheid? Mja, dan ben ik liever onwetend dan dat ik met de meute meeloop en roep oh die Kendrick is zo briljant. Ga eens nadenken manGzz.