Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Doris is volledig gelekt btw. Ben benieuwd, best veel verwachtingen van.

Trap Lord ook btw, toch ook maar even luisteren al geloof ik niet dat ik er veel aan zal vinden

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

Zet daar eens namen bij van artiesten, ik ben echt te lui om het op te zoeken. Zeker met het gedacht dat het allicht een teleurstelling is als ik de namen zie.

Geplaatst

Haha Trap Lord is echt te erg ja :r

Doris valt me heel erg mee

Frank Ocean spittin some bars, dat zien we gaarne :LO:

Geplaatst

Trap Lord al gecheckt, op zich wel wat ik er van verwacht had. Vind toch altijd wel jammer als de singles de leukste tracks zijn.

cHlnLn7aBlo

Ya talking Illuminati, I’m talking eliminating

Everyone including Satan, Lord knows heaven waiting

I’m the best rapper alive! (x3)

Tell Wayne to swallow his pride

Ya niggas talking that jive

I’m talking that Malcolm X

Martin Luther hustles through ya ripping through ya fucking set

I’m the best rapper alive! (x3)

Jigga man should’ve retired

I’m going after Kanye, Lupe Fiasco and Nas

Snoop Dogg and mister Andre, Eminem, Busta Buss Rhymes

Y’all better bust no more rhymes

I’ma start busting your ass

If you walk with a metro, then throw a bus on your ass!

6dxsZoMR1W8

jIYb0t6M6DE

Oké in 2010 zegt Kurupt dus al ''Important like the pope. I'm the king of New York. I'm live from South Central. I'm a Muslim on pork." Beetje gejat maar kan wel denk ik

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Die Monster freestyle ben je op gekomen door Rapgenius of niet? Ik zag hem iig daardoor gisteren, leuke vid inderdaad.

Geplaatst

@Sophomore; in zelfde liedje dus Control, waar ie Kurupt line gebruikt, komt ie ff later op terug. ;)

En wtf zegt ie in dat 7 sec filmpje?

bewerkt door Ilias.

Geplaatst
Ok interessant.
Hé, jij leest mijn gedachten!

Heb het onderhand wel gehad met die kleuterklas. Shit zeg. :cab:

Saaaaaaaay Preeeeeemooooooooo

[YOUTUBE]BLwbaqpNjqo[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ik vind Ill Bill wel baas, aparte stijl, maar ligt me wel. Live ook sterk, itt vele anderen.

[YOUTUBE]RExLbVfa-Vs[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]W7oasO4vA80[/YOUTUBE]

(d)

Dour heeft mij alleen maar een grotere fan van Apollo Brown gemaakt. Wat een baas.

[YOUTUBE]rVRmlLxD26I[/YOUTUBE]

bewerkt door Hurricane

Geplaatst

Hoe was Wu Tang? Een vriend van me is geweest (is metalhead) en die zei dat het gewoon een bende zwarten was die stonden te schreeuwen op een podium, erg slecht zei die ;c Hij trok een raar gezicht toen hij zag dat ik dat net fantastisch aan ze vond (d) Overigens is hij nu een beetje into HipHop geraakt omdat hij weggeblazen was door het optreden van Jurassic 5

Wat is er gelul aan? :cab:

Zou wel erg grappig zijn als er daadwerkelijk mensen zijn die denken dat Krit niet veruit de beste verse op 1Train had. Asap Cockring zegt het zelf ook.

Ik heb het niet over die KRIT verse op 1Train hoor, die vindt iedereen die geen stront in z'n oren heeft idd de beste. Al is het uiteraard wel weer gelul dat hij Kendrick zou "vermoord" hebben, het was niet eens Kendricks track. :cab: Om iemand te vermoorden op een track moet je wel harder komen hoor. En daarvoor moet de verse van je tegenstrever eigenlijk ook veel beter zijn dan Kendricks automatische piloot lines op 1Train. Jay Z die een heerlijke verse spit op "Renegade", maar dan Eminem die er gewoon dubbel zo hard over gaat de volgende, dat is imo iemand vermoorden op een track.

Je gezwets over bodybags slaat gewoon nergens op jom. Dit is niet eens een diss, gewoon opgeklopt door oa. social media. Dat is ook de reden dat oa. KRIT niet reageert, niet omdat hij zo volwassen zou zijn, er valt in zijn geval helemaal niets om op te reageren :cab: Enkel als je NY based bent of niet bij naam genoemd werd kan je je enigszins een beetje gedissed voelen. Kendrick geeft de rappers net een compliment door ze op te noemen. Props voor Kendrick dat hij toch even aan de boom schudt, maar meer is het ook niet. Het was verder niet eens een top 10 verse van Kendrick.

bewerkt door Scifo

Geplaatst

Wu Tang was Wu Tang inderdaad, gewoon "een bende zwarten die stonden te schreeuwen op een podium". Had ook niet meer verwacht, maar ik moest ze gewoon eens in levende lijve gezien hebben. Jurassic 5 was het enige wat ik gemist heb, was al helemaal de weg kwijt die avond ;c

En Leroy hulde, jij snapt het. Perfect verwoord. "Even aan de boom schudden, niet meer".(y)

Geplaatst

Papoose disst nu Kendrick. En echt een diss, geen schudden aan de boom shit. En Kanye en Drake omdat ze vrouwenkleren dragen volgens hem :cab:

Geplaatst
Papoose disst nu Kendrick. En echt een diss, geen schudden aan de boom shit. En Kanye en Drake omdat ze vrouwenkleren dragen volgens hem :cab:

Stukgaan om die interview van hem met Hot97 Peter Rosenberg, over Kendrick Lamar. Peter disst hem zo fucking hard op de radio, zo fucking voorschut voor Papoose. Mede omdat Kendrick hem tijd heeft gegund op Summerjam, toen iedereen op het internet er lacherig over deed, met allemaal gekke memes. Bleef Kendrick hem steunen, maar je moet die interview maar eens gaan checken, wat een domme kerel is het toch ook.