Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zitten grote labels achter die alle touwtjes in handen willen hebben. Daarom zijn er ook nog weinig artiesten die daadwerkelijk creatief zijn.

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

Je impliceert dus dat als mensen geholpen worden, men niet creatief is?

mj9XRorvs70

Phonte met een Nederlandse producer. Nog nooit van deze groep gehoord, maar door deze track/video ga ik hun nieuwe album zeker checken

Zie dat [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; en [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; deze groep al langer kennen

Huisgenoot liet dit net zien, stripje over Danny Brown

http://krentable.blogspot.co.uk/?zx=2b800bf8f68f736d

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

Bij grote labels mogen ze iig niet hun creativiteit uiten, dat denk ik zeker.

Geplaatst

Funkdoobiest 23 november in Arnhem en een paar dagen later JERU THA DAMAJA in ons eigen boerengat Doetinchem. _O_

Geplaatst
Bij grote labels mogen ze iig niet hun creativiteit uiten, dat denk ik zeker.

Cheef Keef bewijst je ongelijk. ;c trololol

Geplaatst
Cheef Keef bewijst je ongelijk. ;c trololol

Haha wat is dat dan voor een meuk. :r

Geplaatst

Hoe weten jullie toch altijd de dikste releases? Wat zijn jullie bronnen, want als ik opzoek ga naar een fatsoenlijke hiphop blog dan vind ik alleen sites met de mainstream shizzle. ;c

Geplaatst

Zelf kijk ik altijd op 2dopeboyz.com, maar dat zal wel te mainstream zijn voor jullie hipsters

5S6U_krabrk

_O_

Deze blijft zo goed he. Al zit ik momenteel meer in Vic Mensa nohomo dan Chance

Geplaatst

24 november KooL G Rap in Den Haag, sup bitches. Oh ja, even een geinige track, omdat jullie mijn favo bitches zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=3dAUPaP8O18

http://www.youtube.com/watch?v=bwOEf05Lryk

[video=youtube;DcW3G-T1ocU]http://www.youtube.com/watch?v=DcW3G-T1ocU

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Weinig Eminem fanboys hiero dus, nieuwe nummer uitgebracht. Beste tot nu imo (van Berzerk, en die andere)

S7cQ3b0iqLo

Geplaatst

Ik ook toen ik 11/12 was. :mrgy: Ook nog naar een concert van hem geweest toen. Cypress Hill als vooroptreden. _O_

Geplaatst

Probleem bij Eminem is natuurlijk zoals bij zovele rappers die lang meedraaien dat hij ook niet meer weet over wat hij nog geloofwaardig kan rappen.

Ik bedoel, zeggen hoe graag hij z'n ex wil kapotmaken en hoe hard hij z'n moeder haat is niet echt meer relevant, en mainstream America in de zeik nemen kan hij ook al niet meer geloofwaardig als je op je nieuwe album weer features als Rihanna en Skylar Grey hebt.

Geplaatst

Eminem heb ik nooit gemogen al vind ik Rap God nog niet eens zo slecht. Helaas zal ik het nooit echt gaan luisteren omdat ik hem niet moet ;c

Geplaatst

Ga alleen die Slaughterhouse cypher even kijken, rest interesseert me echt niet. Kendrick Lamar ook met al die gasten die keihard meeliften op zijn succes, want zo'n Ab-Soul en Schoolboy Q, ik vind er niks bijzonders aan hoor. Maar goed, dat is niet alleen van deze tijd dat meeliften, dat deed Puff Daddy ook al. Maar eerst deden Talib Kweli en alles toch ook van die cyphers, waarom nu niet? Asap Mob kan me gestolen worden die kunnen er allemaal niks van.

Hoho Crooked I, die man verleert het ook niet he.

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst

Nvm verkeerd gelezen [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ;)

bewerkt door Marc.