Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ben beetje over mijn oude Hip-Hop boards die ik volgde heen gegroeid, omdat het daar alleen nog maar over knuppels als Kendrick Lamar, Drake en Asap Cockring gaat, dus iemand nog chille forums waar echt leuke, goede en nieuwe releases gedeeld worden en discussies zijn etc.?

hopelijk komen ze op die boards leuker uit de hoek dan dingen als "asap cockring" :cab:

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

Niks grappigs aan nee, maar geeft wel aan wat ik van hem vind.

In other news, nieuwe Prince Po is uit, samen met Oh No, las dat zijn rapping nog steeds op het niveau zit zoals we hem allemaal kennen, later op deze zaterdag eens proberen, ben erg benieuwd.

Geplaatst

ngr80rJ.jpg

1. Supplier

2. Scarface

3. Deeper

4. High (feat. Danny Brown)

5. Harold’s

6. Bomb (feat. Raekwon)

7. Shitsville

8. Thuggin’

9. Real

10. Uno

11. Robes (feat. Domo Genesis & Earl Sweatshirt)

12. Broken (feat. Scarface)

13. Lakers (feat. Ab-Soul & Polyester the Saint)

14. Knicks

15. Shame (feat. BJ The Chicago Kid)

16. Watts (feat. Big Time Watts)

17. Piñata (feat. Domo Genesis, G-Wiz, Casey Veggies, Sulaiman, Meechy Darko & Mac Miller)

HYPED. Jammer alleen van Mac Miller en Ab-Soul. ;e

18 maart. Hopelijk krijgen we de Midwestgangstabox Gibbs weer.

Geplaatst

Common f/ Ab-Soul - Made in Black Americaa is fuckkkkking gaande.

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; @Rensationeel;

Geplaatst

Zooooo lekker

Voor het geval jullie Nujabes nog niet kennen, wil ik jullie smeken om in ieder geval zijn 2 pareltjes Modal Soul en Metaphorical Music te luisteren. Verrijking op je leven

Geplaatst
Common f/ Ab-Soul - Made in Black Americaa is fuckkkkking gaande.

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; @Rensationeel;

Vind het zelf niet zo speciaal, zit meer in met die 2.

Oh...

[YOUTUBE]PDyQ7PYPSMg#t[/YOUTUBE]

:huhu:

Geplaatst

Geen geluid op de pc momenteel :cab: Zal het eens op mijn foon knallen, I'll be back :cab:

Edit:brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, backpack? Haha, gewoon bagger!

Geplaatst
Geen geluid op de pc momenteel :cab: Zal het eens op mijn foon knallen, I'll be back :cab:

Edit:brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, backpack? Haha, gewoon bagger!

:D :D :D us peterke weer eens geflasht.

Geplaatst

Of je 't chill vind ofnie, hun flow heeft wel grote invloed op veeel (commerciële) tracks. Mensen stelen hun flow alos jet niets is en hiphop politie doet niets #overheiddoetniks #nooitstajehier

Geplaatst

En, is het aan te bevelen [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; ?

Zelf nu nieuwe tape (Drive In Theatre) van Curren$y checken, 'work hard, bloggers thinking that it's ten of me'. Tracks die ik al gehoord waren klonken meer dan prima, zoals Godfather 4 met Bronson en die track met Gangster Gibbs.

Geplaatst
En, is het aan te bevelen [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; ?

Zelf nu nieuwe tape (Drive In Theatre) van Curren$y checken, 'work hard, bloggers thinking that it's ten of me'. Tracks die ik al gehoord waren klonken meer dan prima, zoals Godfather 4 met Bronson en die track met Gangster Gibbs.

Heb hem nu ook op, irriteer me al meteen aan die trap achtige bass en claps op Godfather Four, terwijl de hoofdlijn van de beat juist erg fijn. Verneukt heel die beat en Spitta moet het sowieso van zijn productie hebben.

Doppelgangaz ook even binnenhalen en door de rotatie halen erna.