Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

Kan niet wachten tot MadGibbs lekt. :<

Release staat voor de 18e, mijn geduld begint op te raken, mensen die hem al geluisterd hebben zeggen dat hij opleeft naar de hype. :<

Geplaatst

Jezus zeg dat Schoolboy Q album is nog slechter dan ik dacht, wat een meuk. :-D

Black Milk trouwens weer een EP uit, fucking fire.

Geplaatst

MadGibbs is gelekt, PM als je wil. Kan hem helaas pas vanavond luisteren zelf, maar help graag anderen.

Geplaatst

Hier zijn de eerste indrukken ook fantastisch. Alles is zoooo smooth,

Geplaatst

Nu 4 volle spins gehad, denk dat ik wel kan zeggen dat ik dit een van de beste Hip Hop albums ooit gemaakt vind. De productie is zelfs beter dan een hoop van mijn favoriete Hip Hop albums. Amazing.

Geplaatst

Achja, die jongen is hype he ;c Maar het is wel een steengoed album hoor. Natuurlijk tijd nodig om te laten bezinken, maar zou me verbazen als hier nog iemand over gaat dit jaar. Toch geniaal hoe Madlib die beats precies op maat gemaakt heeft voor Fredje terwijl het tegelijk toch gewoon Madlib blijft. Zonder de verdienste van Gibbs te minimaliseren want zijn flow is gewoon top notch op elke track. De chemistry tussen de 2 is echt perfect, dus in die optiek is de vergelijking met Madvillainy wel terecht. Albums zijn ook niet te vergelijken verder.

Geplaatst

Zelfde sample, gebeurt wel vaker. ;)

kYaks8MylMA

Overigens moet ik weer enorm lachen om die Ab-Soul op dit album, die gozert gooit er even een van de slechtste verses die ik ooit gehoord heb eruit, lijkt net een interview ;e

Mja zelfs dat kan dit album niet verneuken.

bewerkt door The Kerfts