Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ja dat laatste gevoel overheerst bij mij ook vooral, heb hem nog niet eerder live gezien. En dat hij een afkeer zou hebben tegen blanken vind ik weinig verbazend gezien zijn teksten en uitspraken. ;) Kan er ergens wel om lachen, omdat er toch voor een deel wel waarheid in zit, maar aan de andere kant wel jammer ja. Maar om dat soort dingen zou ik mij echt niet druk maken hoor.

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst
Kan wel janken na die track met Rick Ross en die track daarna :r

Heb gehoord dat zelfs de Ab-Soul fans hem kut vonden, dan moet ie wel heel slecht zijn. :-D

Bijv dit:

("Me and she sittin' in a tree/K-I-S-S-I-N-G/First comes love, then comes marriage/Fuck that, I'm just tryin' to get up in your panties" being one of the worst lines I've heard all year.)

Is dit serieus? :D

Aan de ene kant wil ik het wel luisteren voor beeldvorming en lekker lage rating te geven, maar aan de andere kant wil ik er geen 90 min aan verspillen.

Geplaatst
Heb gehoord dat zelfs de Ab-Soul fans hem kut vonden, dan moet ie wel heel slecht zijn. :-D

Op dat Kanye forum weer wel veel goeie reacties. Heb 'em nog niet volledig kunnen luisteren helaas.

Geplaatst

[MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; Wat vinden jullie van These Days... ? Heb 'em nu één keer goed beluisterd, de eerste helft ofso wel wat vaker + de singles natuurlijk. Heb er een matig tot slecht gevoel bij over gehouden. Terwijl de eerste twee tracks, Stigmata, Closure, Drive Slow me best bevallen.

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; The Drive In Theatre van Curren$y gecheckt? Één van de betere mixtapes dit jaar en er komt nog een deel twee (vandaag, gister, morgen ofso)

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
@Ilias,; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; Wat vinden jullie van These Days... ? Heb 'em nu één keer goed beluisterd, de eerste helft ofso wel wat vaker + de singles natuurlijk. Heb er een matig tot slecht gevoel bij over gehouden. Terwijl de eerste twee tracks, Stigmata, Closure, Drive Slow me best bevallen.

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; The Drive In Theatre van Curren$y gecheckt? Één van de betere mixtapes dit jaar en er komt nog een deel twee (vandaag, gister, morgen ofso)

Drive In Theatre was cool ja. Een van de betere projecten dit jaar, vond Curren$y de laatste jaren maar weinig vet spul uitbrengen, maar dit was het beste sinds Covert Coup. Deel 2 wordt ook vet dan, always love me some Curren$y.

Geplaatst
Drive In Theatre was cool ja. Een van de betere projecten dit jaar, vond Curren$y de laatste jaren maar weinig vet spul uitbrengen, maar dit was het beste sinds Covert Coup. Deel 2 wordt ook vet dan, always love me some Curren$y.

Toevallig laatst een paar tracks van Covert Coup tegen gekomen bij een shuffle sessie :<

Geplaatst
Iemand die weet wat de lyrics zijn van die sample in Fancy Clown van Madvillain? ;c

I hear you in the background, whenever I phone

Telling your brother, to say you’re gone

You’ve been tripping around the town, wooing some fancy clown

Geplaatst

Bovendien al mijn respect verloren na het jatten van deze beat:

[YOUTUBE]UnAbszcy3bs[/YOUTUBE]

Geplaatst

Haha ja moet eerlijk zeggen dat dat me helemaal niks uitmaakt, zo lang het maar chil klinkt vind ik het best. En dat liedje vind ik sowieso ook niet heel sick hoor maarja.

Geplaatst

Lord Finesse heeft die beat geproduceerd en Mac Miller ging dat doodleuk even ontkennen. Hij heeft zelfs de rechtzaak gewonnen tegen Lord Finesse. Samplen en beats 'lenen' is normaal in de rap wereld, maar dan word er normaal gesproken wel toestemming voor gegeven.

Geplaatst

Mainstream? Sorry maar ga niet praten over dingen die je niet gecheckt heb

https://www.youtube.com/watch?v=BJ8lfNd_ZCU

wat vinden jullie hiervan jongens?

Fantastisch, erg goed, vermakelijk (y)

Ja Mac Miller was zo wack als Overzeas broeken, al kan ik niet ontkennen dat al die catchy tunes zoals op KIDS (ga die movie checken btw) en al die andere tapes wel aanstekelijk waren. Maar sinds 'ie zwaar aan de drugs heeft gezeten en hangt met TDE, Earl, Tyler, Action Bronson etc is hij echt dope geworden. Watching Movies vind ik echt een heel chill album, zijn featurings zijn on point, zijn alter ego's zijn beetje vaag maar op zich wel oké