Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

Vrienden van me hebben een platencontract gekregen. :D Hier een paar singles om er een beeld bij te krijgen:

Geplaatst

Ben normaal helemaal niet van de rap/hip-hop, maar ben de laatste tijd echt verslaafd aan Nujabes. Kende hem al van de anime Samurai Champloo, maar ben eigenlijk nog maar pas begonnen met naar zijn muziek luisteren.

[YOUTUBE]xfNF8ZGvY8A[/YOUTUBE]

Geplaatst

Nujabes _O_. Wat een fenomeen was die man. Als je het nog niet hebt gedaan zou ik absoluut Modal Soul en Metaphorical Music van hem luisteren. Feather een van mn favoriete platen van hem

Geplaatst

Goh Curren$y is weer bezig, droppin' record after record bloggers thinkig it's ten of me

[video=youtube;2lXD0vv-ds8]

[soundcloud]https://soundcloud.com/asapmob/multiply-prod-curtis-heron[/soundcloud]

[soundcloud]

[/soundcloud]

[soundcloud]

[/soundcloud]

[soundcloud]

[/soundcloud]

[soundcloud]

[/soundcloud]

Vince Staple's 'Hell Can Wait EP' is out there btw

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
Kendrick Lamar verneukt dat FlyLo nummer. Minste nummer op het album ook.

Krijg bij dat Flying Lotus album hetzelfde idee als bij moderne kunst. Het zou ongetwijfeld kwalitatief goed zijn, maar als een kind van drie het had gemaakt had ik het best willen geloven.

Geplaatst
Krijg bij dat Flying Lotus album hetzelfde idee als bij moderne kunst. Het zou ongetwijfeld kwalitatief goed zijn, maar als een kind van drie het had gemaakt had ik het best willen geloven.

Ja dat heb ik dus bij die verses van Kendrick Lamar de laatste tijd, klinkt ook als een kind van drie met die stemmetjes.

Geplaatst

En dat is helemaal niet erg, tijdje niet meer gehoord btw

[MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; kijk je uit naar album Logic? Dacht dat jij en [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; hem liepen te pushen hier

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
En dat is helemaal niet erg, tijdje niet meer gehoord btw

[MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; kijk je uit naar album Logic? Dacht dat jij en [MENTION=4254]Hurricane[/MENTION]; hem liepen te pushen hier

Volg t niet allemaal zo meer nauw. Komt mede ook omdat ze allemaal te commercieel geworden zijn, als je m op twitter volgt zie je meer reclame dan echt tweets.

Download maandelijks/of om de 2 maanden nieuwe dingen. Post m maar hier, zal m zeker beluisteren dan.

Geplaatst

Nieuwe Childish ga ik ook maar eens luisteren dan.

Gisteravond naar Atmosphere geweest in de Melkweg. Ik vond dat ie er een aardige show van maakte, boven verwachting eigenlijk voor mij.

[YOUTUBE]VFt1xMPnkVg[/YOUTUBE]

Geplaatst
Flying Lotus :< Al weet ik niet of je het nou echt hip-hop kan noemen. Ontdekt door een mijn favo edm producers, Flume, die geïnspireerd is door J. Dilla en Flying Lotus. Maar Flying Lotus is dus al een grote gevestigde naam. Wat zijn goede albums van hem? You're Dead! geluisterd en Until The Quiet Comes ook. Die laatste vind ik vele malen beter. Tiny Tortures en Sultan's Request :)

Los Angeles en Cosmogramma zeker ook doen.