Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Die Drake is officieel echt de allerslechtste muzikant aller tijden nu. Zal nooit kunnen begrijpen hoe mensen dat daadwerkelijk kunnen aanhoren.

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst
[video=youtube;cigrXeb-0no]

Wat is dit dan voor een ouwe lul? :{ Ik dacht dat je in love with the coco was?

Geplaatst
Die Drake is officieel echt de allerslechtste muzikant aller tijden nu. Zal nooit kunnen begrijpen hoe mensen dat daadwerkelijk kunnen aanhoren.

Je hebt 'em wel beluisterd of wat van gehoord :)? Zelfs Anthony Fantano geeft 'em een (light) 8, die normaal erg kritisch is op dergelijke artiesten

Geplaatst

Me likes maar nog niet 1k views, irrelevant dus :cab:

Damn, weer eens Dah Shinin' tevoorschijn getoverd, mad dope.

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Voor de liefhebbers, Malik B & Mr Green - Unpredictable en Ghostface Killah & BADBADNOTGOOD - Sour Soul zijn geleakt.

Geplaatst

Ik vind Fashawn wel semidope, is die gelekt dan? Graag pm met linkje dan (als je die tenminste aan je favo cocolover wilt geven?), en jij ook Brenksta.

bewerkt door MrMHB

Geplaatst
The Ecology noem je bewust niet :)?

Wist niet dat hij al geleakt was. Is er al een downloadlink van het album?

Nvm, via de warezboer een link gevonden.

Ik vind Fashawn wel semidope, is die gelekt dan? Graag pm met linkje dan (als je die tenminste aan je favo cocolover wilt geven?), en jij ook Brenksta.

Check je pm Peter!

bewerkt door Hurricane

Geplaatst

Staat zelfs al op Spotify dus van gelekt is geen sprake denk ik ;c Is die niet gewoon gereleased? Heb die zaterdag ofzo al geluisterd

Geplaatst

Ja je hebt gelijk

J.Cole komt naar Europa _O_ Brengt Cozz (zijn tape echt ziek veel geluisterd) en Bas (lijkt op Rick Ross, maar kan 'em ook erg waarderen) mee. Nu (hopelijk) voor de derde keer live zien hopelijk.

Geplaatst

Nieuwe Ghostface is nice, snap niet waarom men erop haat. Lijkt net alsof bijna niemand meer verstand van Hip-Hop heeft tegenwoordig. Die middelmaat van Lupe en DREEK worden geprezen terwijl dit afgezeken wordt.

Geplaatst
[MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; Dikke propjes!

Je bent zelf een dikke prop. :saywhat: