Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Staat er al een beetje een goeie versie op de piratenbaai?

Hmm had geen notification gekregen, denk dattie over twee weken wel op Popcorn time staat. Vaak staan er alleen van die cam versies online vlak na de release.

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst
Hmm had geen notification gekregen, denk dattie over twee weken wel op Popcorn time staat. Vaak staan er alleen van die cam versies online vlak na de release.

Aah jij was naar de bios?

Geplaatst

Zal even een ongecensureerde zoeken :cab:

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

[MENTION=22548]Rensationeel.[/MENTION]; Dat hele album is ijzersterk en groeit momenteel in recordtijd naar mijn favo. Whut¿ Thee Album, kun je geen dl-link vinden laad ik hem wel voor je omhoog alhoewel hij ook gewoon in zijn geheel op YT en Spotify staat!

Geplaatst

Die post ik paar post boven je nerd

Heb vandaag zo ongeveer enkel die track gedraaid, maar irritant vind ik het zeker niet. Waarom doet Kendrick niet eens een album vol ignorant stuff zoals op deze track. Ofjah dat deed 'ie al als K.Dot natuurlijk.

Geplaatst

[video=youtube;9zJehWwNL-E]https://www.youtube.com/watch?v=9zJehWwNL-E

Damn...

Ik kom er net achter dat Redman uitstekende biersmaak heeft (doordat ik Jam 4 U nog eens opzette, stom dat het me nooit opviel), hij lust wel een Beck's. Ok het is geen Peroni, maar goed bezig Reggie!

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Ik kreeg pas ook geen reactie op een nieuw nummer van die 2, dus verwacht niet teveel van die knobs hier. Edit; Oh fuck 2011 nummer, sorry people for calling you knobs.

[video=youtube;2JWl-bQbKa8]

Dope!

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Uiteindelijk komt ie er wel, maar duurt al zo lang ;c. Over een tijdje staan ze als DOOMStarks op een festival/feest ergens dus als ze het daarvoor af zouden hebben zou t wel handig zijn huhu.