Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

Vraagje voor de echte kenners. Lang lang geleden luisterde ik wel eens naar een nummer met een keiharde beat (qua bass), volgens mij was het nummer van niet de allerbekendste rapper. Ik zou zeggen dat het nummer meer dan 10 geleden gemakt is. Weet wel dat het nummer mij altijd een beetje deed denken aan Kick in the Door van Biggie, maar dan was de beat nog iets heftiger. Dezelfde heftigheid als James Blake met Limit to you Love, dat alles met een subwoover kon laten trillen. Dacht zelf dat het nummer misschien van Big Pun was, maar kan achter zijn naam niks vinden. Wellicht is het van een andere 'Big'. Iemand een gokje?

Geplaatst

Jongens Oddisee in Paradiso kleine zaal net :love: Speelde de tent plaat. Mooie humoristische vent ook, zeer toegankelijk, stond na de show met iedereen die maar wilde een praatje te maken. Echt een goede avond.

Geplaatst
Nieuwe Mac Miller album gelekt en hij is ziek!

Ga in oktober naar Mac in Utrecht :D Dat liedje 100 Grandkids is al een tijdje uit en is ook ziek

Geplaatst
Vraagje voor de echte kenners. Lang lang geleden luisterde ik wel eens naar een nummer met een keiharde beat (qua bass), volgens mij was het nummer van niet de allerbekendste rapper. Ik zou zeggen dat het nummer meer dan 10 geleden gemakt is. Weet wel dat het nummer mij altijd een beetje deed denken aan Kick in the Door van Biggie, maar dan was de beat nog iets heftiger. Dezelfde heftigheid als James Blake met Limit to you Love, dat alles met een subwoover kon laten trillen. Dacht zelf dat het nummer misschien van Big Pun was, maar kan achter zijn naam niks vinden. Wellicht is het van een andere 'Big'. Iemand een gokje?

Misschien Born To Roll van Masta Ace ?

Geplaatst
Jongens Oddisee in Paradiso kleine zaal net :love: Speelde de tent plaat. Mooie humoristische vent ook, zeer toegankelijk, stond na de show met iedereen die maar wilde een praatje te maken. Echt een goede avond.

Oh shit was dat gisteren? Klinkt mooi man.

Ga zelf volgende week naar Action Bronson. Kaartje gekregen van mijn broertje voor mijn verjaardag, maar had liever voor Mick Jenkins (in oktober) of Oddisee gehad.

Geplaatst
Oh shit was dat gisteren? Klinkt mooi man.

Ga zelf volgende week naar Action Bronson. Kaartje gekregen van mijn broertje voor mijn verjaardag, maar had liever voor Mick Jenkins (in oktober) of Oddisee gehad.

Ja was heel nice, al zijn shows in NL waren al uitverkocht btw.

Hij eindigde overigens met dit nummer [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

T7Fy5w2klbg

Wat een beat

bewerkt door Wokulski

Geplaatst

Dat Comptonalbum is volgens mij en meerdere met mij behoorlijk waardeloos, Dre moet maar eens gaan stoppen :) En dan heb ik ongeveer 7 seconden geluisterd :cab:

edit: Simon Says _O_

Str8 Outta Locash:

[video=youtube;qKyFWL4UH-4]

CB4, erg leuk :)

Edit: Iemand die in goede kwaliteit de 6 history of rap stukjes van Jimmy Fallon met Justin Timberlake kan fikken op DVD? Met beeld dus, en dan niet geript van YT.

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Kan zijn dat hij hier al eens langs is geweest, maar dat album van DJ K.O. - Perception Is Everything... Lekkah!

Geplaatst
Ja was heel nice, al zijn shows in NL waren al uitverkocht btw.

Hij eindigde overigens met dit nummer [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];

T7Fy5w2klbg

Wat een beat

Vind de remix nog harder :< 57Y4Q00A1ko

Geplaatst

Naar Action Bronson geweest vanavond in de Melkweg. Ben geen groot fan en de show wist mij ook niet te overtuigen. Zag op filmpjes online juist dat het helemaal loco ging live, maar bleef allemaal vrij binnen de perken. Deed ook veel van zijn laatste album, wat ik al helemaal matig vond. Blijf Saab Stories het best kunnen waarderen qua project. Plus punt was dat The Alchemist achter de draaitafels stond.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
Naar Action Bronson geweest vanavond in de Melkweg. Ben geen groot fan en de show wist mij ook niet te overtuigen. Zag op filmpjes online juist dat het helemaal loco ging live, maar bleef allemaal vrij binnen de perken. Deed ook veel van zijn laatste album, wat ik al helemaal matig vond. Blijf Saab Stories het best kunnen waarderen qua project. Plus punt was dat The Alchemist achter de draaitafels stond.

Was er ook. Was inderdaad niet heel speciaal, kwam gewoon over als een van de zoveelste shows voor Action op deze tour, kon ook merken dat z'n stem vercrackt was. Vond het desondanks wel een kwalitatief goede show. Vond het ook wel jammer dat ie veel nieuwe shit deed maar hij deed ook nog wel wat verse shit van Blue Chips 1 en Dr. Lecter. Grappig trouwens dat Action zelf Saab Stories zijn kutste project vindt.