Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

Zie ook dat de eerste beoordelingen op een MuMe bijvoorbeeld niet heel hoog zijn, maar ik vind het een lekkere plaat hoor :love:

Geplaatst
The Sun Rises in the East

Illmatic

the Chronic

Doctor Octagon

Enter the 36 Chambers

MM of LET... kwestie van smaak, het zijn beide classics.

Maar het wordt toch echt eens tijd dat mensen hier (friet) eens een keer goed gaan luisteren naar People's Instinctive Travels and the Paths of Rhythm :wall:

Ik quote even iemand die hier niet meer komt want hij is zijn wachtwoord kwijt en te lui om het te ritselen, gedaan Boogie, maar eh MM is het beste maar dat PITs en Paths is wel zeer ok ja. Je hebt je gelijk, de eerste drie albums van Tribe, damn, daar kan alleen Ultra aan tippen. Misschien Schoolly, maar die ken ik helaas te slecht.

Geplaatst

... rellende Canadezen :huhu:

[YOUTUBE]ig0zXi9D2Xo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]d4gcN1fFlig[/YOUTUBE]

Met Snak boven, uiteraard.

Geplaatst

20 kaarsjes voor Liquid Swords vandaag, één van mijn favoriete albums _O_

Geplaatst
Zie ook dat de eerste beoordelingen op een MuMe bijvoorbeeld niet heel hoog zijn, maar ik vind het een lekkere plaat hoor :love:

De verhoudingen zijn zoek vandaag de dag. Alles wat ook maar een beetje een underground sfeer heeft wordt volledig de grond in geboord op al die sites, terwijl mensen tegenwoordig Trap Rap als een serieus genre zien en gasten als Travis Scott prijzen voor complete meuk en troep. Ben daarom een beetje uit de Hip Hop community gegroeid.

Geplaatst
De verhoudingen zijn zoek vandaag de dag. Alles wat ook maar een beetje een underground sfeer heeft wordt volledig de grond in geboord op al die sites, terwijl mensen tegenwoordig Trap Rap als een serieus genre zien en gasten als Travis Scott prijzen voor complete meuk en troep. Ben daarom een beetje uit de Hip Hop community gegroeid.

:cab:

edit: Wat ik eigenlijk probeerde te zeggen, de community online is niet op MuMe en Fok! te vinden, ik ken nog genoeg heads die dope shit rocken en niet naar die sell out ish luisteren. Maar idd, het hiphoppubliek wat underground waardeert vergrijst snel.

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

[YOUTUBE]K-jRZnN7FZY[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]a1TTAu79UmY[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]L2fnspkqfcA[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]c2q_YMvbW_4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]X2lVqstu-dg[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]XGIMQQitVrY[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]9ZCph-VNokk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]vYgKM5EDIOI[/YOUTUBE]

Geplaatst

Niet vervelend om naar te luisteren, maar deze oude zeurkous vindt het origineel way doper.

Geplaatst

Zo chill. Toffe tekst ook.

Goh. Nas heeft n feature op het album van Justin Bieber ;e

bewerkt door Rensationeel.