Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

Fijne playlist met veel onbekend werk, beetje jazzy en rustig over het algemeen. Ik vind hem erg tof.

Bedankt voor die muziek. Heeft me ondertussen al uren luisterplezier opgeleverd en het zal mij er nog veel meer opleveren

Geplaatst

Bedankt voor die muziek. Heeft me ondertussen al uren luisterplezier opgeleverd en het zal mij er nog veel meer opleveren

Je bent welkom.

Geplaatst

Één luisterbeurt diep in 4 Your Eyez Only en valt me wat tegen eerlijk gezegd. Hoe goed het begin ook is met de eerste twee tracks. Mis vooral bars en het hele muzikale ding moet ik nog aan wennen. Wel ontzettend persoonlijk allemaal.

Post Malone en Ab-Soul albums zijn ook out there.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst
Één luisterbeurt diep in 4 Your Eyez Only en valt me wat tegen eerlijk gezegd. Hoe goed het begin ook is met de eerste twee tracks. Mis vooral bars en het hele muzikale ding moet ik nog aan wennen. Wel ontzettend persoonlijk allemaal.

Post Malone en Ab-Soul albums zijn ook out there.

Heb hem deze ochtend even geluisterd op weg naar werk op mijn crappy iPhone speakers (oude wagen zonder bluetooth of USB) en was ook niet echt weggeblazen.

Eerste tracks wel fire. Dit weekend maar eens goed luisteren met met audiotechnica's ;c

Geplaatst

Las juist iets over een 10+ uur durende mix

Heb hem deze ochtend even geluisterd op weg naar werk op mijn crappy iPhone speakers (oude wagen zonder bluetooth of USB) en was ook niet echt weggeblazen.

Eerste tracks wel fire. Dit weekend maar eens goed luisteren met met audiotechnica's ;c

Nu een stuk of zeven keer geluisterd in de auto (met goed geluid) en bevalt me gelukkig zeker. Hadden minder melodietjes mogen van mij. Voor mijn definitieve oordeel zal ik moeten wachten op Pitchfork en The Needle Drop :huhu:

Geplaatst

Verliefd op het nieuwe Cole album, maar dat van Ab-Soul mag er ook zijn (die van Post Malone wat minder, de singles waren echt de hoogtepunten imo).

Niet echt een Big Sean fan, maar check wel alles van hem. Deze track bevalt me wel.

Geplaatst
Jong ik ben echt een hip-hop liefhebber, maar ik ontdek nog elke maand nieuwe 'oude' platen :) Ik heb Black Star, The Ecstatic en Black on both Sides echt dood geluisterd (ok zeker 25x per cd), eigenlijk raar dat ik nooit deze ben gaan luisteren derhalve, edoch, ik ben er zeer content mee, wat een plaat zeg amai :)

Als je mijn crib zou komen diggen in mijn cd kratten :cab: zou je supergeil worden.

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Tjonge hoe lekker is Run The Jewels 3. Die platen worden gewoon beter met de versie :

Geplaatst

Anderson. Paak, Run The Jewels, Drake en DJ Premier op de concertagenda de komende maanden :

Geplaatst
Anderson. Paak, Run The Jewels, Drake en DJ Premier op de concertagenda de komende maanden :<

Ik eind maart naar Oddisee (y)

Beste album van 2017 is trouwens al bekend denk ik... Jonwayne met zijn Rap Album Two :shhh:

Geplaatst

Heb hem gechecked: alle 12 tracks, 2 zwakkere tracks imho. Goed, zeer degelijk album...stukken beter dan dat wat je meestal tegenkomt...Maar beste album van het jaar is wel wat vroegjes lijkt me :D

Geplaatst
Anderson. Paak, Run The Jewels, Drake en DJ Premier op de concertagenda de komende maanden :<

Komt daar na vandaag ook nog J.Cole bij? Jaloers hoor en met een beetje geluk neemt Drake Young Thug nog mee (of pech, hangt er vanaf hoe je er tegen aankijkt).

Geplaatst

Komt daar na vandaag ook nog J.Cole bij? Jaloers hoor en met een beetje geluk neemt Drake Young Thug nog mee (of pech, hangt er vanaf hoe je er tegen aankijkt).

Geen tussenstop in België zie ik :( En hem vorige tour al gezien dus dearvoor de verplaatsing naar Parijs of Amsterdam maken, nah.

Geplaatst

Post nauwelijks nog op dit forum, maar wil jullie wel mededelen dat Roc Marciano sinds 5 jaar een nieuwe plaat heeft uitgebracht en dat hij zwaar sterk is. Beats zijn niet normaal.