Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sup peeps, geen liefde meer voor hiphop?

[YOUTUBE]WfNMwFgeCJg[/YOUTUBE]

bewerkt door MrMHB

• Antwoorden 2,7k
  • Weergaven 87,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Wat nummers die ik de laatste tijd veel op repeat heb staan. Zullen bij de liefhebbers allemaal al lang bekend zijn natuurlijk, maar ik ben pas net mezelf aan het verdiepen in oude hiphop .

• Rensationeel.
    Rensationeel.

Voor het eerst zelf een beat helemaal gemaakt op mijn MPC en uitgewerkt, en 2 van mijn favoriete rappers (Nas & Inspectah Deck) erop gegooid.          Edit:  

Geplaatst

Toepasselijk nummer ;c

Doom & Alchemist - Doomsayer

http://www.adultswim.com/music/doom

Geen EarthGang fan, maar J.I.D. _O_

Die Nyck@Knight plaat vond ik bijzonder prettig, deze track lekker donker

Zie trouwens de laatste tijd veel namen voorbij komen op de blogs die me niets zeggen. Ski Mask The Slump God en BROCKHAMPTON bijvoorbeeld.

bewerkt door Sophomore

Geplaatst

[YOUTUBE]HFad0_YWUQc[/YOUTUBE]

Illus is met voorsprong een van mijn favoriete underground mc's. Indie, dus dat is dubbel dope. Heeft tracks met vele grote namen gedaan, niet vreemd want het is echt een getalenteerde, aardige en toffe gast.

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Speciaal voor de fans van dope en originele hiphop:

[YOUTUBE]KGA519exsT4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]9Oda9-KzXbA[/YOUTUBE]

En speciaal voor de Kanye-heads:

[YOUTUBE]dgEKhAYRGFw[/YOUTUBE]

Apathy is echt dope, en brengt heerlijk veel uit...

bewerkt door MrMHB

Geplaatst
Ik mis bepaalde mensen hier, de helft post niet meer of amper op MU, ik zou graag wat meer input hebben (mischien pretendeerde ik wel de alleswetende te zijn, maar dat was ik niet/ben ik niet/word ik niet) ff wat mentions eruit gooien: @Marc. @Hurricane @Malinwa @Scifo @Rensationeel. @The Kerfts @RikH 013 @Teemong. Ik ben niet meer de stuck up asshole die ik altijd geweest ben, zeker niet qua hip hop. Al ben en blijf ik eigenwijs en volg toch mijn eigen weg: het blijft leuk om met andere mensen een beetje over hip hop te ouwehoeren. Peace
Geplaatst

Ben zelf wel weg van Brockhampton atm. 2 albums gedropt, Satuartion en Saturation 2.

[YOUTUBE]n_ZRRlVDVa8[/YOUTUBE]

bewerkt door Scifo

Geplaatst

Iets wat ik niet ken en dus nog geen mening over heb en dus blanco in kan gaan, dankje Leroy. Jij als Kanye-head kunt die Apathy ish wel waarderen toch? :cab:

Geplaatst

Excited:

[YOUTUBE]Nfs9gJN2Ykg[/YOUTUBE]

Pre-Ordered: Check

bewerkt door MrMHB

Geplaatst
Ben zelf wel weg van Brockhampton atm. 2 albums gedropt, Satuartion en Saturation 2.

[YOUTUBE]n_ZRRlVDVa8[/YOUTUBE]

Het is wel heel luchtig zo lijkt het, maar zal het eens checken. Ben iig nog niet meteen afgeschrokken ookal ben ik niet direct erg onder de indruk en klinkt het imo wat generiek.

Geplaatst

You ready for this?

[YOUTUBE]wMT0HKIiryM[/YOUTUBE]

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Twee GOAT mc's op 1 track:

[YOUTUBE]_lLdJIx6iGc[/YOUTUBE]

Ken de track al behoorlijk lang, maar deze versie is echt off the hook. Damn!

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Ik stoor jullie nog eens, een van de beste tracks die ik heb gehoord de laatste jaren:

[YOUTUBE]OM8pXY8nVzo[/YOUTUBE]

Geplaatst

Nieuwe album van Jonna :love: En kwam er net ook achter dat LouiVos z'n tape vandaag is uitgekomen, had die datum niet meegekregen dus ook maar ff checken morgen.

Geplaatst
Nieuwe album van Jonna :love: En kwam er net ook achter dat LouiVos z'n tape vandaag is uitgekomen, had die datum niet meegekregen dus ook maar ff checken morgen.

:cab: Wie?

Geplaatst

:cab: Wie?

Jonna Fraser en LouiVos, twee van de grootste Nederhop artiesten van het moment. Jij luistert echt enkel old school of niet?

Geplaatst

Jonna Fraser en LouiVos, twee van de grootste Nederhop artiesten van het moment. Jij luistert echt enkel old school of niet?

Ik ben een purist, en vind Nederhop over het algemeen wat minder interessant. Iets oudere Nederhop vind ik uitstekend te pruimen als: Jiggy Djé, Winne, Opgezwolle, Fresku, Jawat, Typhoon, Per.verz en nog wat dingen. Maar over het algemeen is Nederlandstalig niet aan mij besteed. Ik ben groot geworden in de Golden era (approximately 1986-1997), maar luister ook oudere en nieuwere dingen. Ik sta open voor alles wat goed is! Dus bring it on :-)

Geplaatst

Ik ben een purist, en vind Nederhop over het algemeen wat minder interessant. Iets oudere Nederhop vind ik uitstekend te pruimen als: Jiggy Djé, Winne, Opgezwolle, Fresku, Jawat, Typhoon, Per.verz en nog wat dingen. Maar over het algemeen is Nederlandstalig niet aan mij besteed. Ik ben groot geworden in de Golden era (approximately 1986-1997), maar luister ook oudere en nieuwere dingen. Ik sta open voor alles wat goed is! Dus bring it on :-)

Haha, als je de nieuwe Nederhop meestal niks vindt, denk ik niet dat je hen leuk vindt. Vooral LouiVos is best apart, vind hem zelf heel goed over het algemeen, maar is wel erg aparte stijl. Jonna vind ik wel echt heel goed en veelzijdig.

Overigens luister ik best veel Fresku, heb ook wel track(s) van Winne in m'n playlist volgens mij, Typhoon ken ik als Zwollenaar natuurlijk wel, en neem mezelf al maanden voor om me te verdiepen in Opgezwolle.