Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

vitesse.jpg

Vitesse dus.

Ik heb Vitesse gekozen omdat een van mijn favoriete spelers Lazovic er speelt, netals cultheld Purrel Fränkel.

Voorderest hebben ze een leuk team, weinig geld en een goede jeugd.. uitdaging dus..

naamloosmp2.jpg

Doelstellingen:

-UEFA cup voetbal halen

-Bouwen aan een goed team voor volgend jaar

-Proberen te stunten in de Gatorade Cup

2gs6.jpg

Allesbehalve een hoog transferbudget, maar begrijpelijk als je naar de financieele situatie kijkt.

Veel geld heb ik ook niet nodig, aangezien de selectie al redelijk rond is.

clubinfo

3ut9.jpg

de Transfers

Vertrokken spelers

5fi2.jpg

Elridge Rojer: Stond in de interesse van vele clubs waaronder Monaco, bij mij was hij geen basisspeler en dus mocht hij weg voor een leuk bedrag. Dat leuke bedrag kwam er en het bod van 1.5 accepteerde ik dan ook snel.

Tim de Meersman: Wou naar een grotere club en ging uiteindelijk naar de grote rivaal van Vitesse.. zullen de supporters van Vitesse hem niet in dank afnemen.

Remco v.d Schaaf: Had een van de hoogste salarissen, veel te hoog voor iemand die op de bank zit en drukte op de financien. Hij mocht dan ook weg, en er kwam een leuk bod van o.a Fiorentina, waar hij dus uiteindelijk voor tekende. Win-win situatie voor allebei

de Aankopen:

4vt1.jpg

Roland Lamah: Ik zag hem IRL op het EK -19 en maakte op mij een uitstekende indruk, Anderlecht werkte mee aan de transfer en Lamah wou zelf ook wel. We hadden sowieso wat meer breedte nodig qua aanvallende spelers.. :)

José Goncalves: Blonk IRL uit in de CL met Thun.. verkaste naar het vreemdelingenlegioen van Hearts.. en mocht daar weg.. Wij waren er als de kippen bij en kochten zo een andere held achter Purrel.

Dominique Kivuvu: Ik had sowieso al interesse in hem en toen NEC niet al te veel geld wou bieden voor de Meersman, zocht ik naar een geschikte speler om te ruilen. Kivuvu werdt het dus, hij heeft veel talent en zal zijn minuutjes waarschijnlijk wel pakken.

Jeffrey Sarpong: We waren nog op zoek naar aanvallend ingestelde middenvelders, toen Murat Yildirim afhaakte, zochten we verder in de jeugd van Ajax.. Sarpong wou wel en voor een mooi prijsje hebben we hem binnen kunnen halen.

Inkomende tranfers:

6pc6.jpg

Jermain Lens: Ik zag em laatst IRL uitblinken voor de beloften van AZ op een tournooi.. hij scoorde zowat alle goals voor AZ. Groot talent dus, voor een leuk prijsje kunnen binnenhalen. HIj komt pas aan het einde van het seizoen, omdat hij al verhuurd is aan Omniwor;d (?volgens mij)

Gehuurde spelers:

7dx9.jpg

Mads Timm: Na het succes van NEC met Jones, kon Vitesse niet achterblijven, nadat Eckersley en Jones niet wouden, werd het Mads Timm.

Creatieve speler die kan scoren en technisch sterk is. We hebben een optie tot koop op hem bedongen, dus mocht ie slagen, dan kunnen we hem voor een leuk prijsje kopen.

Dat maakt dus deze selectie:

8ng1.jpg

Tactiek + Basiself:

9yv0.jpg

Een aangepaste 4-4-2 Flat dus, aangezien ik geen echte AMR had en kon vinden..

Toevoeging: Normaal speelt Theo Janssen ipv Knopper ;)

Resultaten in de voorbereiding

10wc7.jpg

Uitslagen waren niet super ofzo, maar ik let ook meer op het gespeelde voetbal en dat was zeker goed.

Gatorade cup eerste ronde :

11co2.jpg

Makkelijke overwinning, de score had hoger kunnen uitvallen als Due en Junker wat scherper waren geweest.

Lazovic bewees zijn kwaliteiten en cultheld Fränkel scoorde schitterend vanaf +- 30 meter.

Eredivisie:

13wh9.jpg

Niet de beste start, maar de overwinning was erg geflatteerd. Vitesse deed niet veel onder voor Feyenoord, maar Kuyt en Pi-air vormden een uitstekend koppel.

Als ik 4-1 moet verliezen, dan maar tegen Feyenoord :P. Helaas viel Theo Janssen uit voor 3 tot 4 weken met een blessure..

Week 2:

12sw9.jpg

Vitesse speelde goed voetbal en kwam terecht op voorsprong. Helaas had Wapenaar niet zijn beste wedstrijd en blunderde hij opzichtig bij de eerste goal en de tweede had hij wellicht ook kunnen hebben. Gelukkig kwamen we via Junker langszij en pakte Lazovic door middel van twee doelpunten de 3 punten voor Vitesse.

Mijn eerste novelle, dus verwacht geen lange verhalen ofzo..

Binnekort komt er een update met o.a de stand.

Geplaatst
  • Auteur

vitesse.jpg

Vitesse dus.

Ik heb Vitesse gekozen omdat een van mijn favoriete spelers Lazovic er speelt, netals cultheld Purrel Fränkel.

Voorderest hebben ze een leuk team, weinig geld en een goede jeugd.. uitdaging dus..

naamloosmp2.jpg

Doelstellingen:

-UEFA cup voetbal halen

-Bouwen aan een goed team voor volgend jaar

-Proberen te stunten in de Gatorade Cup

2gs6.jpg

Allesbehalve een hoog transferbudget, maar begrijpelijk als je naar de financieele situatie kijkt.

Veel geld heb ik ook niet nodig, aangezien de selectie al redelijk rond is.

clubinfo

3ut9.jpg

de Transfers

Vertrokken spelers

5fi2.jpg

Elridge Rojer: Stond in de interesse van vele clubs waaronder Monaco, bij mij was hij geen basisspeler en dus mocht hij weg voor een leuk bedrag. Dat leuke bedrag kwam er en het bod van 1.5 accepteerde ik dan ook snel.

Tim de Meersman: Wou naar een grotere club en ging uiteindelijk naar de grote rivaal van Vitesse.. zullen de supporters van Vitesse hem niet in dank afnemen.

Remco v.d Schaaf: Had een van de hoogste salarissen, veel te hoog voor iemand die op de bank zit en drukte op de financien. Hij mocht dan ook weg, en er kwam een leuk bod van o.a Fiorentina, waar hij dus uiteindelijk voor tekende. Win-win situatie voor allebei

de Aankopen:

4vt1.jpg

Roland Lamah: Ik zag hem IRL op het EK -19 en maakte op mij een uitstekende indruk, Anderlecht werkte mee aan de transfer en Lamah wou zelf ook wel. We hadden sowieso wat meer breedte nodig qua aanvallende spelers.. :)

José Goncalves: Blonk IRL uit in de CL met Thun.. verkaste naar het vreemdelingenlegioen van Hearts.. en mocht daar weg.. Wij waren er als de kippen bij en kochten zo een andere held achter Purrel.

Dominique Kivuvu: Ik had sowieso al interesse in hem en toen NEC niet al te veel geld wou bieden voor de Meersman, zocht ik naar een geschikte speler om te ruilen. Kivuvu werdt het dus, hij heeft veel talent en zal zijn minuutjes waarschijnlijk wel pakken.

Jeffrey Sarpong: We waren nog op zoek naar aanvallend ingestelde middenvelders, toen Murat Yildirim afhaakte, zochten we verder in de jeugd van Ajax.. Sarpong wou wel en voor een mooi prijsje hebben we hem binnen kunnen halen.

Inkomende tranfers:

6pc6.jpg

Jermain Lens: Ik zag em laatst IRL uitblinken voor de beloften van AZ op een tournooi.. hij scoorde zowat alle goals voor AZ. Groot talent dus, voor een leuk prijsje kunnen binnenhalen. HIj komt pas aan het einde van het seizoen, omdat hij al verhuurd is aan Omniwor;d (?volgens mij)

Gehuurde spelers:

7dx9.jpg

Mads Timm: Na het succes van NEC met Jones, kon Vitesse niet achterblijven, nadat Eckersley en Jones niet wouden, werd het Mads Timm.

Creatieve speler die kan scoren en technisch sterk is. We hebben een optie tot koop op hem bedongen, dus mocht ie slagen, dan kunnen we hem voor een leuk prijsje kopen.

Dat maakt dus deze selectie:

8ng1.jpg

Tactiek + Basiself:

9yv0.jpg

Een aangepaste 4-4-2 Flat dus, aangezien ik geen echte AMR had en kon vinden..

Toevoeging: Normaal speelt Theo Janssen ipv Knopper ;)

Resultaten in de voorbereiding

10wc7.jpg

Uitslagen waren niet super ofzo, maar ik let ook meer op het gespeelde voetbal en dat was zeker goed.

Gatorade cup eerste ronde :

11co2.jpg

Makkelijke overwinning, de score had hoger kunnen uitvallen als Due en Junker wat scherper waren geweest.

Lazovic bewees zijn kwaliteiten en cultheld Fränkel scoorde schitterend vanaf +- 30 meter.

Eredivisie:

13wh9.jpg

Niet de beste start, maar de overwinning was erg geflatteerd. Vitesse deed niet veel onder voor Feyenoord, maar Kuyt en Pi-air vormden een uitstekend koppel.

Als ik 4-1 moet verliezen, dan maar tegen Feyenoord :P. Helaas viel Theo Janssen uit voor 3 tot 4 weken met een blessure..

Week 2:

12sw9.jpg

Vitesse speelde goed voetbal en kwam terecht op voorsprong. Helaas had Wapenaar niet zijn beste wedstrijd en blunderde hij opzichtig bij de eerste goal en de tweede had hij wellicht ook kunnen hebben. Gelukkig kwamen we via Junker langszij en pakte Lazovic door middel van twee doelpunten de 3 punten voor Vitesse.

Mijn eerste novelle, dus verwacht geen lange verhalen ofzo..

Binnekort komt er een update met o.a de stand.

Geplaatst

Re: Met Lazovic Europa in...

Mooir novelle, maar waarom heb je je taal staan op Engels ?

Geplaatst

Omdat dat fijner is als je Engels kunt. Alleen dom dat je Van Der Schaaf wegdeed want die is gewoon goed en kan voor meer verkocht worden.

Geplaatst
  • Auteur

Ik krijg nog zown +- 1 miljoen voor premies enzo voor v.d Schaaf. En zoals ik al zei, hij verdiende net iets minder dan een miljoen en met een club als Vitesse, is dat als reserve te veel. Ik vind Yakubu persoonlijk veel beter..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]