Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik een kit pack geintsalleerd. Alle teams in engeland zjin goed behalve die van arsenal thuis, die is gewoon paars gebleven.. weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

greetz,

gunner2003

Geplaatst
  • Auteur

ik een kit pack geintsalleerd. Alle teams in engeland zjin goed behalve die van arsenal thuis, die is gewoon paars gebleven.. weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

greetz,

gunner2003

Geplaatst

Re: Arsenal thuis shirt

Staan er bij dat Kit pack meerder shirts van Arsenal of niet?

Geplaatst
  • Auteur

ja zowel uit als thuis staan er in van afgelopen seizoen en van dit seizoen.

Geplaatst

Zou je moeten proberen die van afgelopen seizoen te verwijderen/ergens anders opslaan en de shirtjes van dit seizoen erin houden (welke jij natuurlijk wilt)

Je moet dan wsl wel even de naam van het shirtje aan passen, wsl heet hij nu arsenal_home_futere of iets dergelijks en daar maak je gewoon van arsenal_home en away

Geplaatst
  • Auteur

ja dat had ik ook al geprobeerd.. maar het rare is dat als ik in het spel kijk bij information, dat daar wel de goeie shirtjes zitten maar bij de wedstrijden zie je alleen dat paarse shirt zonder logo en sponsers.

Geplaatst

wat ook nog wel eens helpt: als je een een nieuwe map maakt op de plek waar je shirtjes staan en daar nog een map maken en daar alle shirtjes nog eens te plaatsen anders weet ik het ook niet

Geplaatst
  • Auteur

oke helaas werkte dat ook niet maar bedankt voor je hulp.

Geplaatst

oke helaas werkte d

at ook niet maar bedankt voor je hulp.

Toen ze het spel maakte hebben ze Arsenal shirts al rood en wit gemaakt zoals je ook in de Editor kan zien, echter op het allerlaatste moment werd er beseft dat Arsenal het seizoen 2005/2006 in de "Bordeaux" rode shirts zou spelen dit werd aangepast op een snelle manier en die niet te veranderen is met de Editor. Bij de meeste kitpacks doet het Arsernal thuis shirt het wel weer vanaf seizoen 2006/2007.

Ik weet niet welk kitpack je hebt gedownload? Nog een oude of de nieuwe van 2006/2007?

Geplaatst
  • Auteur

ik heb die van 2006/2007 gedownload en hij doet het inderdaad weer in seizoen 2. Bedankt voor de uitleg. :thumb:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]