Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ado den Haag, oude tijden herleven weer op Midden-Noord!!!

adodenhaagir4.gif

eigenlijk begon ik aan een grote uitdaging, ik moest en zou ook eens kampioen worden met een kleine club.

Hiervoor had ik Ado Den Haag uitgezocht, een team met een matige selectie maar met veel mogelijk heden.

Nadat ik de selectie had bestudeerd kwam ik tot de volgende conclusie, te weing creatieve spelers en te weinig goede spelers, en niet onbelangrijk veel en veel te oude afgedankte spelers, maar wel enkele talenten zoals Verhoef en Elia.

Nu even een klein stukje geschiedenis over Ado den Haag

adohistoryub8.jpg

Ado speelt nog altijd in het Zuiderpark stadion, maar er komt een nieuw multifunctioneel stadion.

Het zuiderpark kan 10.500 mensen een plaats bieden.

denhaag3ox3.jpg

middennoord of de Norht Side.

denhwillem22zk4.jpg

De Aad Mansveld tribune (midden-noord) ergens in de jaren 80.

zuiderpark2sc4.jpg

Zuiderpark stadion vanuit de lucht.

De prijzen kast van Ado is niet echt goed gevuld, aan mij de taak die te vullen.

geschiedenissd7.jpg

Dan de transfer die ik heb gedaan, te beginnen met de speler die weg mochten.

transuitcv1.jpg

tomas Rzasa - te oud om nog iets mee op te bouwen.

Michael Mols - indrukwekkende carriere maar het zelfde als Rzasa.

Paulus Roiha - overal mislukt en ook niet goed voor mij, en ik kreeg een mooi vermogen voor hem.

Alexander Rankovic - goede speler maar een bod van 2.000.000 was wel erg mooi.]

Tininho - goede speler maar 2.500.000 was erg aantrekkelijk om het team te versterken.

Cees Pauwe - te slecht voor het eerste en te veel salaris voor de reserves.

Daniel Rijaard - wilde niet bijtekenen, daardoor verkocht voor een goed bedrag.

Geert Den Ouden - de man waar waar mijn team de eerste seizoenhelft op draaide (targetman), dit bod kon ik niet weigeren 3.000.000 voor een man van 29.

Als er mensen gaan moeten er ook nieuwe komen.

16 inkomende alleen de belangrijke licht ik toe.

transingi7.jpg

Pablo Lima - vervanger van tininho.

Ivan Zgela - was gehaald als 3de spits maar na het vertrek van Den Ouden , erg belangrijk geweest.

Vlad Munteanu - een speler voor de breedte, maar speelde boven verwachting goed.

Marko Markoski - de vervanger van den ouden en dus de nieuwe targetman let wel deze gast is 190m en 83 kg en reus.

Paul verhaegh - dit was een buitekansd, zat bij vitesse reservers, en is toch een tallent

Gijs Luirink - zelfde verhaal zat bij AZ reserves en was een goede aankoop voor weinig.

Dit is de selectie die er uit eindelijk stond na de transfer, en selectie om trots op te zijn.

selectieqa2.jpg

De tactiek die ik gebruikte, en waarempel ook nog werkte, mijn zelf gemaakte tactieken doen het nooit!!!

tactiekkc4.jpg

Het uit eindelijke kampioenschap met Ado, voor het eerst sinds 63 jaar (1943) dat er in Den Haag weer een Kampioen was.

eredivisieir2.jpg

standay9.jpg

En de felicitaties die er bij horen.

indewolkenuz9.jpg

bedankjech2.jpg

In de gatorade cup was er weinig te beleven voor ADO, na een 0-12 overwinning op Urk was er een 1-0 nederlaag in de 4de ronde tegen Rkc Waalwijk.

bekerpa7.jpg

Ook nog leuk om te zien Geert den Ouden won de gouden schoen van 2005.

goudenschoenrl9.jpg

Wat een kampioenschap al niet kan doen, men vergelijkt me nu met Hans Klok en Hans Kazan

tovenaarec8.jpg

Deze teams mogen het aankomend seizoen voor Nederland gaan strijden op de europese podium's, met voor nederland in de UEFA Champions League ADO den Haag & AZ

Screens op verzoek tips zin altijd welkom

Geplaatst
  • Auteur

Ado den Haag, oude tijden herleven weer op Midden-Noord!!!

adodenhaagir4.gif

eigenlijk begon ik aan een grote uitdaging, ik moest en zou ook eens kampioen worden met een kleine club.

Hiervoor had ik Ado Den Haag uitgezocht, een team met een matige selectie maar met veel mogelijk heden.

Nadat ik de selectie had bestudeerd kwam ik tot de volgende conclusie, te weing creatieve spelers en te weinig goede spelers, en niet onbelangrijk veel en veel te oude afgedankte spelers, maar wel enkele talenten zoals Verhoef en Elia.

Nu even een klein stukje geschiedenis over Ado den Haag

adohistoryub8.jpg

Ado speelt nog altijd in het Zuiderpark stadion, maar er komt een nieuw multifunctioneel stadion.

Het zuiderpark kan 10.500 mensen een plaats bieden.

denhaag3ox3.jpg

middennoord of de Norht Side.

denhwillem22zk4.jpg

De Aad Mansveld tribune (midden-noord) ergens in de jaren 80.

zuiderpark2sc4.jpg

Zuiderpark stadion vanuit de lucht.

De prijzen kast van Ado is niet echt goed gevuld, aan mij de taak die te vullen.

geschiedenissd7.jpg

Dan de transfer die ik heb gedaan, te beginnen met de speler die weg mochten.

transuitcv1.jpg

tomas Rzasa - te oud om nog iets mee op te bouwen.

Michael Mols - indrukwekkende carriere maar het zelfde als Rzasa.

Paulus Roiha - overal mislukt en ook niet goed voor mij, en ik kreeg een mooi vermogen voor hem.

Alexander Rankovic - goede speler maar een bod van 2.000.000 was wel erg mooi.]

Tininho - goede speler maar 2.500.000 was erg aantrekkelijk om het team te versterken.

Cees Pauwe - te slecht voor het eerste en te veel salaris voor de reserves.

Daniel Rijaard - wilde niet bijtekenen, daardoor verkocht voor een goed bedrag.

Geert Den Ouden - de man waar waar mijn team de eerste seizoenhelft op draaide (targetman), dit bod kon ik niet weigeren 3.000.000 voor een man van 29.

Als er mensen gaan moeten er ook nieuwe komen.

16 inkomende alleen de belangrijke licht ik toe.

transingi7.jpg

Pablo Lima - vervanger van tininho.

Ivan Zgela - was gehaald als 3de spits maar na het vertrek van Den Ouden , erg belangrijk geweest.

Vlad Munteanu - een speler voor de breedte, maar speelde boven verwachting goed.

Marko Markoski - de vervanger van den ouden en dus de nieuwe targetman let wel deze gast is 190m en 83 kg en reus.

Paul verhaegh - dit was een buitekansd, zat bij vitesse reservers, en is toch een tallent

Gijs Luirink - zelfde verhaal zat bij AZ reserves en was een goede aankoop voor weinig.

Dit is de selectie die er uit eindelijk stond na de transfer, en selectie om trots op te zijn.

selectieqa2.jpg

De tactiek die ik gebruikte, en waarempel ook nog werkte, mijn zelf gemaakte tactieken doen het nooit!!!

tactiekkc4.jpg

Het uit eindelijke kampioenschap met Ado, voor het eerst sinds 63 jaar (1943) dat er in Den Haag weer een Kampioen was.

eredivisieir2.jpg

standay9.jpg

En de felicitaties die er bij horen.

indewolkenuz9.jpg

bedankjech2.jpg

In de gatorade cup was er weinig te beleven voor ADO, na een 0-12 overwinning op Urk was er een 1-0 nederlaag in de 4de ronde tegen Rkc Waalwijk.

bekerpa7.jpg

Ook nog leuk om te zien Geert den Ouden won de gouden schoen van 2005.

goudenschoenrl9.jpg

Wat een kampioenschap al niet kan doen, men vergelijkt me nu met Hans Klok en Hans Kazan

tovenaarec8.jpg

Deze teams mogen het aankomend seizoen voor Nederland gaan strijden op de europese podium's, met voor nederland in de UEFA Champions League ADO den Haag & AZ

Screens op verzoek tips zin altijd welkom

Geplaatst

Re: Het zuiderpark stadion, nog 1 maal in vuur en vlam FORZA FC Den Haag!!!

Geen bekerwedstrijden gespeeld dan voor de rest ziet er mooi mag ik een screen van Santi Kolk

Geplaatst

Re: Het zuiderpark stadion, nog 1 maal in vuur en vlam FORZA FC Den Haag!!!

Wat een titel en wat een club _O_ En wat een prestaties. Blijft toch een club naar mijn hart :D

Geplaatst

Re: Oh, oh, De Haag, mauie stad achtâh de dùine. Forza FC Den Haag!!!!

kanppe prestaties met een kwalitatief zwakke club egt heel knap dat je de competitie gewonne hebt :thumb: ( en hoe ging het in de beker ?)

Geplaatst

Mooi gepresenteerd :) Goede resultaten ! Ga zo door ;) !

Geplaatst
  • Auteur

kanppe prestaties met een kwalitatief zwakke club egt heel knap dat je de competitie gewonne hebt :thumb: ( en hoe ging het in de beker ?)

de bekerwedstrijden zijn inmiddels ook verwerkt, kijk maar hierboven.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]