Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Marktonderzoek? Makkie man

Ja klopt man, denk nu dat ik hem voor de 2e keer serieus ga maken (in de 6 kansen die ik gehad heb) haha.

Haal je toch niet Erik, net als Vitesse devolgende ronde ;)

Hopen op leuke uitwedstrijd op woensdag voor Ajax :)

Haha verwacht geen problemen, iig bij Vitesse niet ;c

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst
Idd :cab: uit verloren, thuis gelijk.

Ja het was wel heel grappig bedacht hoor die opsomming :cab: maar hij klopt niet.

Geplaatst

Wat een wedstrijd gisteren, maar die Holla en Beugelsdijk lieten zich wel kennen hoor, Holla wilde vechten met Ruijs en Beugelsdijk denkt even Kuipers neer te kegelen. :-D

Prima wedstrijd, MVV was heel erg dominant in de beginfase en toen ging het weer allemaal mis in de tweede helft, toch geknokt en gewonnen, mooi.

Geplaatst
Vanavond Noordwijk thuis, Piazon doet niet mee wegens een blessure. Verwacht geen problemen. Gratis entree voor seizoenskaarthouders maar sla over, morgen belangrijke laatste toets.
Ik zou ook maar overslaan, anders kom je teleurgesteld thuis :LO:
Geplaatst

Vraag me toch altijd af waar die [MENTION=27428]bertusoffline[/MENTION]; is tijdens wedstrijden van PSV, vooral in deze tijden van glorie. Die man zit andere clubs wel mooi uit te lachen, maar dit is helemaal erg :-D

Ach, lekker dit. Wilde nog toto zetten op Roda :-D

Geplaatst
Goh die scoort ook een keer 2 goeie goals tegen PSV, waardeloze speler is dat :r

Heeft wel vaker z'n leuke momenten hoor, maar inderdaad geen speler die veel hogerop dan dit gaat komen, denk ik.

Geplaatst
Goh die scoort ook een keer 2 goeie goals tegen PSV, waardeloze speler is dat :r

Beetje de Dirk Kuijt van de eredivisie.

Geplaatst

Iemand een streampje van Feyenoord-Hoek? Eens kijken hoe m'n Zeeuwse vrienden het eraf gaan brengen.

Geplaatst

Oh dan heb ik niet genoeg van die gozer gezien, elke keer als ik die gozer aan de bal zie krijg je een 'paard valt over bal' moment :r

Geplaatst

Hupperts :D Mooi man. Technisch is het weinig maar wel nuttig spelertje. Probeert altijd doelpunten van het jaar te maken ook, leuk om te zien.

Geplaatst
Vraag me toch altijd af waar die [MENTION=27428]bertusoffline[/MENTION]; is tijdens wedstrijden van PSV, vooral in deze tijden van glorie. Die man zit andere clubs wel mooi uit te lachen, maar dit is helemaal erg :-D

Offline.

Geplaatst

Aaah doet het nog steeds pijn die 4-0.... achgossie
Geplaatst

Bertus :-D Man man man :-D

Overigens had je gelijk [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; ;c :( :P

Geplaatst
Die Hupperts inderdaad, hoe is hij ooit in het profvoetbal terecht gekomen? :mrgy:

Speelt best aardig sinds afgelopen winterstop eigenlijk, zie hem wel graag spelen.

Geplaatst
Oh dan heb ik niet genoeg van die gozer gezien, elke keer als ik die gozer aan de bal zie krijg je een 'paard valt over bal' moment :r

Nee hij kan er echt niks van hoor. Zoals iemand al zei, de Dirk Kuyt van de Eredivisie maar dan van het niveau Demouge.

Geplaatst
Aaah doet het nog steeds pijn die 4-0.... achgossie

Ach die 3 kampioenschappen de laatste 3 jaar maken veel goed.

Goh, erg jammer van Hoek dit. Feyenoord verdient de overwinning wel natuurlijk, maar zonde dat ie er zo in moet gaan :r

Geplaatst
Bertus :-D Man man man :-D

Overigens had je gelijk [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; ;c :( :P

Haha uiteraard. Heb je iets met Noordwijk of? 5-0 valt nog mee, las dat Havenaar weer eens een flinke kans miste op een korte afstand, bravo voor hem. Hoop dat die zaterdag niet speelt, scheelt weer een hoop ergernis.