Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst
Heerlijke loting _O_ _O_ _O_

Ik kom jullie stadion toch even opzoeken als het lukt. Mooie loting, wel jammer dat wij uit moeten. Maar ach, zo'n uitwedstrijd winnen kan zoveel mooier zijn.

Geplaatst
Geen seconde gezien, terechte 3-1?

Wel terecht ja, eerste half uur was Feyenoord veel beter en ook gevaarlijk. Het had in die periode zomaar 0-2 kunnen worden, maar goed niet gebeurd en na de 1-1 was Ajax heer en meester.

Geplaatst
Geen seconde gezien, terechte 3-1?

Voetballend gezien ja, qua kansen gelijk.

Geplaatst

Ik kom net thuis, heerlijke pot met een zeer goede sfeer in het stadion! Heb nergens iets van de Feyenoorders gezien, ook geen opstootjes buiten. Politie stond wel weer met achterlijk veel ME klaar. Verder een terechte 3-1 gezien maar snap nog steeds niet waarom Bojan man of the match is geworden? Was dat van Sigthorsson trouwens wel of geen penalty want kon het niet goed zien in het stadion.

Geplaatst

De sfeer vond ik maar matig. Verwacht je toch veel meer van in een klassieker. Komt ook omdat er veel publiek zat dat niet vaak komt. Bojan vond ik erg goed spelen trouwens.

Geplaatst
Was dat van Sigthorsson trouwens wel of geen penalty want kon het niet goed zien in het stadion.

Nope, ging gewoon liggen.

Geplaatst

Een paar mensen vertelde mij dat dat wel een penal was. Nu paar keer terug gezien, maar kan nog steeds niet bedenken hoe. Ben wel blij dat er geen geel werd gegeven voor een schwalbe. Een dergelijke maatregel wordt jammer genoeg te vaak toegepast.

Geplaatst
Zat je op de lange zijde dan? Ik vond sfeer echt prima hoor!

Precies. Niks op aan te merken. Mooi avondje in de ArenA gehad.

Geplaatst

Huhu heerlijke loting. Gun het NEC of PEC wel, zo'n finale. Leuk voor die gasten.

Geplaatst
Huhu heerlijke loting. Gun het NEC of PEC wel, zo'n finale. Leuk voor die gasten.

Hoeveel kaarten krijg je voor de finale? Zoveel man kunnen wij niet eens opbrengen;c

Geplaatst
Hoeveel kaarten krijg je voor de finale? Zoveel man kunnen wij niet eens opbrengen;c

Denk dat er meer mee mogen dan dat er in de Goffert passen.

Ongeveer de helft min de kaarten voor de bobo's en vakantieveilingen. Maar als er teveel over zijn worden die volgens mij beschikbaar gemaakt voor neutrale supporters of voor de andere club.