Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,4k
  • Weergaven 109,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Vitesse88
    Vitesse88

• PJHoutman
    PJHoutman

Schaam je je nou niet kapot als je zoiets post?  

• Christian.
    Christian.

Joh zo gaat het toch elk seizoen? Ik vind dit altijd een beetje een non-discussie. In principe zou dan elke club buiten de grote vier niets in Europa te zoeken hebben. Alleen werkt het zo niet, want j

Geplaatst
Eerste helft fluit die voor alles, nu fluit die af en toe. Toch blijven de beslissingen bijna allemaal raar.

Je mening over het fluiten van Pol van Boekel is duidelijk.

Geplaatst

Jouw clubvoorkeur ook.

Familie van Van Boekel?

bewerkt door vivabarcelona

Geplaatst

Die kan er helemaal niks van, Zo ga je van Chelsea- Arsenal naar de El clasico naar Man utd-man city naar halve finale beker in Nederland het voetbal wordt er met de wedstrijd slechter op.

Geplaatst

Lekker, gefeliciteerd! Gaat de nummer 9 in de competitie nu ook play-offs spelen als jullie achtste blijven?

Geplaatst
Lekker, gefeliciteerd! Gaat de nummer 9 in de competitie nu ook play-offs spelen als jullie achtste blijven?

Hangt er vanaf of we de finale winnen of verliezen. In het laatste geval, wat het meest waarschijnlijk is, gaat Zwolle alsnog playoffs spelen omdat ze dan een hoger ticket kunnen halen. Winnaar van de beker komt namelijk in de vierde voorronde en de verliezer in de tweede voorronde. :)

Geplaatst
Europaaaaaaaa _O__O_

Ik zou dus tien keer zo graag tegen AZ spelen, heb je een grotere kans dat je wint. Heb liever een grotere winkans in de finale dan een reis naar Armenië of Estland.

Geplaatst
Ik zou dus tien keer zo graag tegen AZ spelen, heb je een grotere kans dat je wint. Heb liever een grotere winkans in de finale dan een reis naar Armenië of Estland.

Meh, van AZ had Zwolle toch niet gewonnen. En jij moet ook weten hoe vet Europees voetbal is ;) Eerste keer in de clubhistorie voor Zwolle he.

Geplaatst
Meh, van AZ had Zwolle toch niet gewonnen. En jij moet ook weten hoe vet Europees voetbal is ;) Eerste keer in de clubhistorie voor Zwolle he.

AZ zal dan zeker de favoriet zijn, maar je bent zeker niet kansloos tegen die ploeg. Europees voetbal kan heel vet zijn, maar de kans dat je zo ver doorstroomt is heel klein. Wij hadden destijds in de eerste ronde al alle geluk van de wereld. Maar goed, voor een eerste keer is het wel speciaal ja. Wist niet dat jullie nog nooit Europees hebben gespeeld.

Geplaatst
AZ zal dan zeker de favoriet zijn, maar je bent zeker niet kansloos tegen die ploeg. Europees voetbal kan heel vet zijn, maar de kans dat je zo ver doorstroomt is heel klein. Wij hadden destijds in de eerste ronde al alle geluk van de wereld. Maar goed, voor een eerste keer is het wel speciaal ja. Wist niet dat jullie nog nooit Europees hebben gespeeld.

Je moet als een PEC Zwolle toch ook helemaal niet willen doorstromen? Lekker genieten van dat tripje naar Estland joh. En daarna gewoon weer met z'n allen normaal doen.

Geplaatst
Eerlijk gezegd heb ik best wel wat vertrouwen in PEC. Die hebben een prima middenveld. Als ze een fatsoenlijke centrale verdediger en een fatsoenlijke spits erbij kunnen krijgen, zouden ze best eens kunnen stunten.

Edit: We zitten al op een andere pagina. Bizarre wedstrijd dit...

Alsof Zwolle deze ploeg bijelkaar houdt. Lachman gaat sowieso al weg.

Geplaatst

Ik kan geen samenvatting van PEC Zwolle - NEC vinden

Geplaatst
Ik vond die gele kaart voor die rechtsback van AZ belachelijk. Die ving de Sa niet op. De Sa liep tegen hem aan. Kans is nu met 11 tegen 10 best groot dat AZ de finale zal halen en dan mist die gozer door zo'n situatie de finale :cab:

Daarvoor had hij wel al geel mogen hebben voor die overtreding op volgens mij Serero. Maar goed, de finale had hij sowieso niet gehaald :*)